פורסם על ידי: vandersister | ינואר 2, 2011

בחן את עצמך: האם אתה יהודי כשר?

1.  כשאתה רואה אישה נוהגת ברכב, מה המחשבה הראשונה שלך?

א.         "הי, היה לי פעם אוטו כזה, רק בצבע כחול".

ב.         "בוא'נה, אפילו האיגואנה שלי יודעת לחנות ברברס יותר טוב מזה".

ג.          "הצילו! רכב נוטף סקס, זימה ופריצות מתקרב אלי! שמע ישראל!!"

2.  דברים שאנשים מרגישים כשאישה שרה:

א.         נעים באוזן.

ב.         צורם באוזן.

ג.          ערווה חשופה ונוטפת זימה של פרוצה מסופלסת.

3.  אם אישה הולכת מולך ברחוב, מה שעליך לעשות הוא…

א.         כלום.

ב.         להציק לה בשאלות אוויליות ולגעת בה בניגוד לרצונה.*

ג.          לצרוח עליה, לדחוף אותה בגסות ולהכריח אותה לעבור למדרכה שממול.

4.  אישה מבוגרת עולה לאוטובוס שבו אתה נוסע, מהדלת הקדמית. האם אתה…

א.         שוקל לפנות לה את מקומך?

ב.         מביט החוצה מהחלון בתמימות ומעמיד פנים שראית ציפור נורא מעניינת?

ג.          ממטיר עליה שפע קללות, חרפות וגידופים ודוחף אותה בכוח לחלק האחורי של האוטובוס?

5.   אתה רוכש מצרכים בסופרמרקט, כשלפתע אתה רואה אישה נכנסת למקום כשהיא לבושה במכנסיים. מה הפעולה הבאה שלך?

א.         מחפש את מחלקת מוצרי החלב ומקווה שחידשו כבר את אספקת החמאה.

ב.         מרים כמה זיתים וחמוצים מהתפזורת ולועס להנאתך. זה לא יחסר לאיש.

ג.          מגרש את האישה בבושת פנים החוצה, מאשים אותה בחוסר צניעות וצועק עליה שהיא לא יהודיה.

6.  אתה רואה אישה מדברת בטלפון סלולרי ברחוב. אתה מיד חושב על…

א.      המחירים המופקעים שחברות הסלולר רודפות הבצע גובות מהצרכנים.

ב.      כמה שנשים מסוגלות לקשקש, יא וואראדי.

ג.       אורגיה המונית בהשתתפות 72 בתולות שופעות בביריות אדומות, הרוקדות את ריקוד שבעת הצעיפים.

7.  ח"כ ציפי לבני פצחה בקמפיין בחירות לראשות הממשלה. האם צריך:

א.      לפרסם את שם מפלגתה בלוויית תמונתה בשלטי חוצות, כפי שעושים עם כל מועמד אחר.

ב.      לרטש את התמונה שלה בפוטושופ לפני הפרסום, לפחות שתיראה כוסית.

ג.       למחוק את פרצופה משלטי החוצות כדי לא לפגוע ברגשות הציבור, שמתגרה מינית מנחיריים, גבות, אישונים, בדלי אזניים ונקבוביות עור פנים של אישה.

8.   יהודיה שמנהלת קשרי ידידות, עסקים או זוגיות עם ערבי היא:

א.      אישה שמנהלת קשרי ידידות, עסקים או זוגיות עם גבר.

ב.      סמולנית עוכרת ישראל, גיס חמישי, סכין בגב האומה.

ג.       זונה מתבוללת שדינה מוות בסקילה.

9.  נשיא לשעבר של מדינת ישראל הורשע פה אחד על ידי שלושה שופטים בבית משפט על שורה של מעשי אונס ותקיפה מינית. האם לדעתך צריך:

א.      לפרסם את הדבר בכל כלי תקשורת אפשרי כדי להראות שנעשה בישראל משפט צדק; שגופן, כבודן וחירותן של נשים אינם הפקר; ושאף איש אינו מעל לחוק, גם לא נשיא לשעבר.

ב.      לרדת בטוקבקים על הפמיניסטיות ההיסטריות שרואות בכל מחמאה הטרדה מינית ובכל פיתוי מעשה אונס. מה כבר קרה?**

ג.       לא לפרסם את הסיבה האמיתית להרשעה באף מקום, בשום פנים ואופן, מחמת צניעות. אסור שיידעו שיש בכלל דבר כזה, אונס, אחרת מישהו עוד עלול לחשוב שיש דבר כזה, יחסי מין. טפו!!

10.  באופן כללי, אישה היא:

א.      בן אדם ממין נקבה, משתייכת לקבוצה המהווה כ- 51% מהאוכלוסייה האנושית על פני כדור הארץ.

ב.      יצור רגשני, שטחי ומבולבל שיש לנצל, לפתות ולזיין במניפולציות כוחניות שונות.***

ג.       כלב/חזיר/נחש/חמור/שק של חרא.

כעת, סכם את הנקודות. על כל בחירה בסעיף א', הענק לעצמך דרכון אירופאי וכרטיס טיסה בכיוון אחד, כי אין לך מה לחפש פה, למרבה הצער. על כל בחירה בסעיף ב', הענק לעצמך צחקוק מחוצ'קן נוסח ביוויס ובאטהד וגרד את ביציך במרץ. על כל בחירה בסעיף ג', הענק לעצמך טפיחה בריאה על השכם: אתה יהודי אמיתי! וגם שוביניסט, מיזוגן, גזען וסובל מתסביך קיצוני של מיניות מודחקת. אבל מה לא עושים בשביל להיות יהודי כשר. יישר כוח!

*אם בחרת בתשובה ב', אנא עבור לשאלון "בחן את עצמך: האם אתה סטס סגין?"

** אם בחרת בתשובה ב', אנא עבור לשאלון "בחן את עצמך: האם אתה יודע איך להזיז תחתונים ימינה ובום?"

*** אגב, שלחתי תגובה לאותו "מאמר" אומלל של קופ"ח כללית שנשלח לתיבת הדואר שלי. תגובתי, שקראה למאמר הזה מחפיר ומביש, נמחקה. הבוז לקופ"ח כללית שמפרסמת חנטריש פסאודו-מדעי באצטלה של שירות לציבור המבוטחים.


תגובות

  1. אני גאה להיות יהודי טרף למהדרין

  2. 1. מכיוון שרק עכשיו קניתי את האוטו הראשון בחיי, תשובה א' אינה רלוונטית מבחינתי. מכיוון שאין לי איגואנה, נתקעתי גם בלי תשובה ב'. אני חייב לבחור בתשובה ג', כי ככה הנדסת את השאלון. בטוויטר, הייתי מכניס כאן את ההאשטאג #הכצעקתי.

    2. אם אלה פיצג'רלד שרה, א'; אם מאיה בוסקילה שרה, ב'; אם ליידי גאגא שרה, ג'.

    3. אני מודה: אני בדרך כלל בוחר לפנות את המעבר. לא יודע איפה זה שם אותי.

    4. מי אמר שבכלל יש לי מקום? א' נופל; באוטובוסים שבהם אני נוסע, תשומת לבי מוקדשת לג'וקים, לא לציפורים בנוסף, בהיותי יען, אני הציפור המעניינת ביותר שניתן לחשוב עליה. גם ב' הלך; מכיוון שהג'וקים מצויים לעתים מקדימה, יתכן שהגברת תודה לי על שגרמתי לה לעבור למחוזותיו האסתטיים והנעימים יותר של האוטובוס. מה יהיה?

    5. מחפש את מחלקת הטקסטיל על מנת לתת למסכנה חולצה. קר לי רק מלראות אותה, מסתובבת ככה ורק מכנסיים לעורה.

    6. …להאזין בהיחבא לשיחתה ולצייץ היילייטס לרווחתו של הפיד.

    7. לרטש את התמונה שלה בפוטושופ, כדי שתיראה כוסית כמו ביבי נתניהו.

    8. יהודיה שמנסה לנהל קשרי ידידות, כנראה שלא ראתה את הסרט "כשהארי פגש את סאלי". אנשים כאלה, שמתעלמים מאבני דרך תרבותיות חשובות כל כך, מין הדין לקטוע את ידיהם בכיכר העיר.

    9. פספסת כאן נקודה: כולם יודעים טוב מאוד שיש דבר כזה, "יחסי מין". יש מי שלא רוצה לדעת שיש אפשרות שאישה לא תחפוץ לקיימם. אם לא נגדיר "אונס", לא נאלץ להידרדר לשאלות של הסכמה.

    10. אין לי שום בעיה עם נשים. להיפך. כמה מחברותי הטובות ביותר הן נשים. יכול להיות שאפילו הייתי מוכן להתחתן עם אחת.

    • איזה אוטו?

    • אני תמיד יכולה לסמוך עליך שתספק את התשובות המפורטות והמנומקות ביותר. חן חן 🙂

  3. יהדות? לא תודה, נגמלתי.

    • בקרוב על גבי סטיקר בטמבון הקרוב למקום מגוריכם.

      • זה היה הטאגליין של אתר כלשהו ששמו חומק ממני כרגע.

  4. הוי ואנדר יקירה,
    אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב.
    או ההפך.
    או שניהם.
    אבל כנראה שההפך בכל זאת.
    בכל מקרה, את מעולה כתמיד.

    • תודה, יקירתי! חיבוק, ואנחנו צריכות להיפגש מתישהו…

  5. כתיבה משובחת כרגיל, אבל מה זה מסופלסת, לכל הרוחות?

    • מהמילה סיפיליס!

    • ברווז, מה שקיטי אמרה. גם אני למדתי את המילה הזו לא מזמן…

  6. נקבוביות עור… גרררר

    וברצינות- זאת הסיבה לכך שאני לא מגדירה את עצמי לפי הגדרותיה של היהדות החרדית.

    • הזרם החרדי לקח לעצמו מונופול על הגדרת היהדות ה"אמיתית", למרבה הצער, ולא רבים מתנגדים לאקסיומה הזו. אני שמחה שבכל זאת יש כמה שלא מקבלים את הנחת היסוד המוטעית הזו.

  7. אני המום שאנשים לא מכירים את השפה העברית. ברווז יקר – מסופלסת = נגועה בסיפיליס. תפתח מילון (או אנציקלופדיה רפואית).

    מצחיק מאוד ועצוב כאחד. יצא לי א"א, איפה אמרת שמחלקים דרכונים?

    • עירא יקר, יש לומר "אני המום מכך שאנשים לא מכירים…". כיוון שסיפיליס אינה מילה עברית (שם המחלה בשפתינו הוא עגבת), אני לא חושב שהעבודה שהחלט משקל לוקים-במחלות עליה מפחיתה משלטתי בשפה.

      תודה על ההבהרה.

    • עירא, גם לי אין יותר מדי אפשרות לדרכון. האפשרות היחידה שנותרה לנו היא לבקש שיוחזר המנדט הבריטי. אל, נצור את המלכה!

      • God! Shave the queen!

  8. אני רוצה לצחוק, אבל גוש בגרון מפריע לי. משהו בלראות את כל זה ביחד גורם לי לרצות לבכות.

    • אתה יודע, בערך שעה אחרי שפרסמתי את הפוסט, צנחה עלי תוגה בלתי רגילה. כאילו משמעות הדברים היתה ברורה לי יותר מתמיד. זה נורא. אבל אולי דווקא בגלל זה, חשוב יותר מתמיד להעלות את הדברים על הכתב.

  9. מדור יקר, בחרתי א' בהכל ובכל זאת עדיין מתעקשים פה שאני יהודי כי משהו-עם-אמא-שלי-לא-בדיוק-הבנתי. מה עוד אפשר לעשות כדי שהם יפסיקו עם זה?

    • אי אפשר, בנושא הזה יש הסכמה נדירה בין הרבנות הראשית לרייכסטאג

      • לצערי היא ממש לא נדירה

    • הופ, כמוני כמוך. לא ממש מבינה את החוקים של הדבר הזה *חוככת בפדחתה*

  10. גאונות צרופה וממש לא מסופלסת!!! המצב כבר יותר טוב בזכותך 🙂

    לצערי כי רב, חברי הטוב ביותר יצא א"א ובצעד נואש בדק את תקפות דרכונו ועזב את הארץ לשליחות בת שנתיים בצרפת, כי זו אמנם לא בושה להיות יהודי, אך זו בושה לחיות בקרב "יהודים כשרים" בעודם אונסים את הדת, את החופש שלנו ואת החופש של הזולת להיות שונה.

    כן ירבו אנשים ונשים כמוך ואנדר!

    • תודה רבה! *סומק* אני בהחלט אשתדל להמשיך במאבק.

  11. צחקתי בקול ובכיתי בקול גם יחד!

    • אין מה לעשות, זה כבר לא ממש מצחיק, מה?…

  12. לצערי לא יכולתי להשיב על השאלות שהרי הן כולן מנוסחות בלשון זכר.
    תוספת פיקנטית ששמעתי עליה רק היום: במשטרת אשדוד יש שעות שונות להגשת תלונות לנשים ולגברים.
    יחד עם זאת ראיתי שביב של תקווה ליהדות שפויה השבוע בירושלים:
    http://picasaweb.google.com/lh/photo/g_8CumirTO6acFNaPrC1lg?feat=directlink

    • אף אני הבחינותי בלשון זכר.
      אני יכולה רק לשער ש
      א. קהל היעד של הפוסט הוא גברים, כי אולי נשים פחות זקוקות לשיעור כגון זה.
      ב. שיש פה אמירה צינית נוקבת של ואן דר על השיח המדיר.
      כך או כך, צמיגי לי. צמיגי, ומריר.

      • נעה, nitsanem: תשובה ב. היא הנכונה. כשמדובר על דת שאחד מעקרונות היסוד שלה הוא "ברוך אתה שלא עשאני אישה", הפניה אינה יכולה להיות אלא בלשון זכר בלבד…

  13. הופ יקר,
    אם אינני טועה קיים טקס המתאים למטרתך, שמערב רכיבה על פרדה מול בית כנסת בשבת.

    אבל אני סבורה שגם זה לא יעזור לך.

    • יש באמת טקס כזה? כי הוא יוצר דילמה מעניינת: איך אשה יכולה לקיים אותו, בהתחשב בזה שאסור לה לנהוג?

      • שלא לדבר על זה שאישה היא שוות ערך לחמור, אליבא דרבנו יוסף, אז לא נראה לי שלחמור הרוכב על חמור יש השפעה הלכתית כלשהי.

  14. נעה, זה מעניין!
    יש לך סימוכין לשעות הקבלה השונות במשטרת אשדוד?
    לא הצלחתי למצוא על זה מידע בגיגולים פשוטים.

    • אני גם לא מצאתי סימוכין, אבל סיפרה לי את זה ד"ר יופי תירוש מהפקולטה למשפטים באונ' ת"א, אני נוטה לחשוב שלה יש מקורות מידע אמינים

      • אם אינני טועה, קראתי דברים דומים פעם באתר חדשות כזה או אחר. אני לא זוכרת בדיוק איפה זה היה, לצערי.

      • המידע לקוח מדוח של המרכז לפלורליזם יהודי, ששמו "מודרות למהדרין". אפשר להוריד אותו כאן: http://www.irac.org.il/misc.asp?Id=34
        ע' 7-8 לדוח מדבר על הכוונה להקים משטרה כשרה באשדוד. בינתיים דיווחה ענת הופמן בהרצאה שלה כי יש כניסות נפרדות ושעות קבלה שונות לנשים וגברים במשטרת אשדוד.

  15. הסבתא החרדית שלי הייתה אדוקה ומדקדקת במצוות. פעם אימא שלי (החילונית) הלכה איתה לבדיקה רפואית כלשהי, היא עזבה את הסבתא אצל הרופא והלכה להביא איזה טופס מהמזכירות וכשחזרה הסבתא כבר סיימה את הבדיקה. כאישה חרדית היא הבינה יפה מאד שבגיל 84 כשהיא נראית כמו חבית מהלכת היא לא תצליח להלהיט את יצריו של הרופא ולא משנה כמה הוא נואש. בכלל, יש תמונות של גדולי הדור החרדיים מפעם שיושבים באירועים כמו חתונות ושמחות אחרות בשיא הטבעיות ליד נשותיהם, פעם גם לא חשבו על הפרדה באוטובוסים ובטח שלא על מדרכות נפרדות, זה עניין של השנים האחרונות ואני אסתכן בסקילה רבתי מצד כל הנוכחים ואגיד שאולי זאת תגובת נגד למתירנות החילונית.
    גם בציבור החילוני הדברים השתנו וכמו שכמה פעילות פמיניסטיות לא חרדיות בכלל יכולות להגיד – לא בהכרח לטובה.

    • אני לא מקבלת את הנימוק/תירוץ של תגובת נגד ל"מתירנות" החילונית. המתירנות הזו קיימת כבר עשרות שנים, וגילויי צניעות-היתר הם דבר חדש יחסית. לדעתי, מדובר בתגובת-נגד של החרדים לתהליך פמיניזציה והתעוררות של הנשים בקרב האוכלוסייה שלהם-עצמם. יותר ויותר נשים דתיות וחרדיות מחפשות אפשרויות נוספות להגשמה עצמית גם מחוץ לטיפול בבית ובמשפחה, ואת זה אין הרבנים יכולים לסבול. לכן הם מאיימים עליהן ומפחידים אותן בטענות על "פריצות" ו"זימה" בקרב החילונים. טקטיקות טרור ידועות, שמטרתן להרתיע את הנשים הדתיות מרכישת ידע ושיפור איכות החיים שלהן.

      • טוב, סקילה לייט

  16. גמני גמני גמני גמני גמני!
    גמני רוצה דרכון אירופאי!
    איפה התור? אני מחפש אותו כבר שעות!
    לצערי אני לא מצליח להעניק אותו לעצמי..

    חוצמזה, כל האלפים האלה עשו לי כבר כאב ראש!
    אפשר לקבל אות אהו"י אחרת? איזה ו' יקרה אחת? (על ה' אני אוותר מסיבות רבות).

    • אותיות אהו"י זה דבר יקר בימינו 😉 רוצה במקום זה עיצור במצב טוב?…

  17. בחן את עצמך האם אתה חי בישראל כבר יותר מדי זמן.
    1. כאשר אדם מורשע באונס אתה:
    א. שמח כי סוף סוף החוק בא לידי ביטוי
    ב. חושב שצריך לשחרר אותו לאלתר, הרי הוא סמל למשהו ואין להעניש את מדינת ישראל.
    ג. עצוב כי אונס זה דבר עצוב
    ד. מנסה לוודא מה חושב על כך היועץ המשפטי של מאפ"י

    • לגבי סעיף 1 ב, הרשי לי רק לומר שכל ההערכה שהיתה לי כלפי ביילין התפוגגה כלא היתה בעקבות האמירה הזו שלו. לא ייאמן שאדם אינטליגנטי ומכובד משמיע דברים כאלה. ביזיון.

  18. מעולה. וגם קצת עצוב.

  19. נו, אז אפשר לסדר לי דרכון אירופאי? D:

    • מצא לך כלה נורווגית או חתן נורווגי, לפי טעמך, ולך על זה 😉

  20. אוייש, כמה צפוי שכל נקבה שתיראה את זה תגיד "כמה עצוב"… כיאילו כל אחת משחקת לי אותה ראש ארגון פמניסטיות פיתאום, יאאלה צאו מהסרט שלכן!

    לדעתי זה מצחיק מאוד.. חחחחחחחח

    • אויש, כמה צפוי שכל הקרציות השוביניסטיות והעילגות ייצאו מהחורים שלהם וינסו להעליב נשים. כאילו כל אחד מכם משחק אותה "זכר אלפא" שכל הבחורות מתות עליו. יאללה, צאו מהסרט שלכם!

      לדעתי אתם פתאטיים. חחחחח, פחחחחח וחבורתו.

  21. "קנה כרטיס טיסה כי אין לך מה לחפש כאן"

    "אתה יהודי אמיתי! וגם שוביניסט, מיזוגן, גזען וסובל מתסביך קיצוני של מיניות מודחקת"

    אוננות טקסטואלית נאוריסטית טיפוסית, הכוללת שחרור לחצים ותסכולים שנובעים משנאה בלתי נשלטת לכל מה שישראלי. אולי יהיה לכם מוזר לשמוע, אבל יש אנשים שהתגובה שלהם לשנאה כזו היא שנאה שווה בעוצמתה… סעו לכם מפה לאירופה, שם כולם נאוריסטים כמוכם, וחיו את חייכם בשלום ואחווה. שם לא תצטרכו לחשוב על יהודים, שם לא תצטרכו להתמודד עם נוכחות של ישראלים מגעילים בחייכם, ומצד שני אנחנו נהיה חופשיים מנוכחותכם המטרידה.

    • מטי קישינבסקי שלום,

      לחברי ולי אין כל כוונה לוותר על המדינה הזו, שחשובה לנו בדיוק כפי שהיא חשובה לך, וכנראה גם יותר – כי אנחנו לא מעוניינים שהיא תהיה מושתתת על שנאה, גזענות וברוטאליות בכל שכבות ההתנהלות שלה. הזלזול שלך ושל שכמותך נגד אנשים שנלחמו וממשיכים להילחם, כשהם משלמים מחיר אישי כבד, על המשך החיים במדינה, היה לי לזרא. הישרדות העם היהודי לא מצדיקה אימוץ טכניקות פשיסטיות, אחרת איבדנו כל זכות להגדרה עצמית כעם לגיטימי במדינתו. אם אינך מקבל את הנחת היסוד הזו – זבש"ך.

  22. מעולה. טוב (משמעות מסוימת של טוב) לראות את כל הזבל במקום אחד ושהכל קשור.

    מה שממש הדהים אותי זה הזכר אלפא. איך הצליחו מאפ"י להשתלט על הכללית? "אין מה לעשות, נשים מזהות את עצמן בהתאם למי שהן שוכבות איתו". פחחחח.

  23. מעודד שיש אחיות כמוך אפילו למי שכבר יש לו דרכון אירופאי ונמצא כדי להעלות את הממוצע – הידעת כי יש שיר של להקת אחותך הנקרא יהודי טוב וכך גם הגענו לבלוגך
    והנה מילותיו

    אהבת |:לאחותך אחותך אהבת ל אחותך
    מה ששנוא עליך אל תעשה ל: |
    יהודי טוב זה לא איסור נגיעה
    יהודי טוב זה לא שמירת נידה
    יהודי טוב לא קול ערווה באשה
    קבלה זה לא לקחת זה לתת בבקשה
    יהודי טוב זה לא גזע טהור
    לא נציונל סוציאליסט ולא משקר
    יהודי טוב זה לא פסיקות משנתך
    יהודי טוב זה אהבת לאחותך
    יהודי טוב לא בריון של השכונה
    יהודי טוב רב ריב יתום ואלמנה
    יהודי טוב לא בועט במי שכבר על הרצפה
    לא דובר לשון הרע ולא נוטר טינה
    יהודי טוב יפה נפש זו ברכה
    יהודי טוב לא חומד את אשתך
    יהודי טוב לא מחזיק מרבנות או הלכה
    רק מקיים כל רגע אהבת לאחותך
    זה לא פאה ציצית כיפה תפילין כשרות או אוסף ציטוטים
    לא מחייב קריאה אבל כולל קורטוב חמלה
    זה להבדיל בין טוב לרע רצון חופשי והכנסת אורחים
    בקיצור מה שביידיש קוראים A MENSCH
    יהודי טוב לא יורה ובוכה
    צמחוני טוב בכלל לא יורה
    יהודי טוב לא משאיר לכלוך בכל מקום
    יהודי טוב רודף כל יום את השלום
    יהודי טוב אינו צבוע של מילים
    יהודי טוב ניכר במעשים
    אפשר לשים בצד את כל ההלכה
    ורק לעשות דבר אחד אהבת לאחותך
    יא ריבון עולם מפיק שמיים וארץ השגחה פרטית
    נותנת שמש וגשם לכולם
    המבדיל בין טוב לרע תעיר כבר את עורכת התוכנית
    ותגיד לה שצריך לעשות כאן כמה תיקונים
    מכאן**לשם *בכל העולם
    SO GOOD ** SO GOOD * I AM A JEW
    JAMES BROWN** IN J_TOWN* זו אחותך


כתיבת תגובה

קטגוריות