פורסם על ידי: vandersister | מאי 16, 2012

יש מטומטמות ממני, אך אין מטומטמות כמוני

הפוסט הזה עוסק בטור של קארין ארד שפורסם ב-Xnet ומסביר, כביכול, את הסיבות שבגללן נשים אוהבות גברים שתלטניים ומתעללים. לאלה מביניכם שכבר התנסו בכתיבתה של ארד או ב-Xnet באופן כללי, ותוהים למה אני מבזבזת את זמני, את זמנכם ואת תאי המוח של כולנו על אשפה מהבילה במסווה של טקסט, אומר רק זאת: אתם צודקים לחלוטין. יש סיכוי לא רע כלל שבמקום להקדיש כמה דקות לקריאת הפוסט, תוכלו להפיק תועלת רבה יותר אם תשקיעו את הזמן הזה בסידור מחדש של אוסף הפקקים שלכם, בצביעת ציפורניו של הכלב בלק סגול מטאלי או בלעיסת נייר טואלט משומש. עם זאת, הטור, והרעיונות המסוכנים שמאחוריו, קוממו אותי מספיק כדי לשבור את שתיקתי הממושכת.

יפה. ובכן, בהנחה שאתם עוד כאן*, הרשו לי להסביר מדוע הטור הזה בכל זאת מצדיק תגובה. בשבוע שבו פורסמה ידיעה אחר ידיעה אחר ידיעה על פרטיו מעוררי החלחלה של מעשה אונס אכזרי במיוחד נוסח "תפוז מכאני", שבוע שבו ראש עירייה מואשם באונס של כמה נשים תוך ניצול עמדת השררה שלו, ובמדינה שגם ככה לא חסרים בה מקרים של אונס, התעללות ורצח של נשים – לקרוא את המילים הבאות ולא להתרתח פירושו שהמצפון שלכם בתרדמת או ירד מהארץ:

"פמיניזם או לא, להלן העובדות:

1. נשים מעולם לא נמשכו לגברים מהזן הסמרטוטי

2. נשים לעולם לא יימשכו לגברים מהזן הסמרטוטי

3. ביטחון זה משעמם

או שרשעות זה סקסי, תבחרו את הטרמינולוגיה המועדפת עליכם."

הבנתם? רשעות זה סקסי. ומהו, לפי גב' ארד, זן הגבר שאינו סרמטוטי? ובכן, כאן נפרש בפנינו הסבר אבולוציוני (שאני בטוחה שמבוסס על התזה לדוקטורט של גב' ארד בנושא "התפתחות אבולוציונית של הספאנקינג" מאוניברסיטת גורנישט בפוסטמהלנד), לפיו הנערה תמיד תחפש את הזכר הכי חזק בקבוצה, זה ש"רץ הכי מהר ומרביץ הכי חזק". זה סופר-סקסי בעינינו, "הנשים" (שכמובן עשויות מקשה אחת ולא יכול להיות שיהיו לנו טעמים שונים, חלילה), ועל כן אנחנו מחפשות מישהו שיקשור אותנו, יכה בנו נמרצות ובאופן כללי ירמוס אותנו בכל דרך אפשרית. מדוע? כי האבולוציה גורסת שגבר-גבר שכזה יהיה האב הטוב ביותר. כלומר, בהנחה שהוא לא יהיה יותר מדי גבר-גבר-גבר ויחליט לרצוח את אשתו ולשרוף את הילדים. כי זה מה שגבר-גבר-גבר-גבר עושה, מרביץ ומכה ומתעלל ושורף ורוצח. מה, לא?

פרופסור ארד מסיימת את טורה המרגש בטרוניה כלפי הפמיניזם, שסירס את הגברים, והפך אותם ל"רגישים" ו"מתחשבים" בניגוד לטבעם האמיתי:

"הסקס מבטא היטב את העיוות ביחסי הכוח בין גברים לנשים לגברים: הרבה כעס מודחק יוצא החוצה, הרבה ספאנקינג, סקס קשוח ומשחקי תפקידים בהם האישה משחקת את הכנועה (למרבה ההקלה) והגבר את הכובש האכזר."

משחקת את הכנועה, למרבה ההקלה. כי אישה שאינה כנועה היא פסולת אבולוציונית, עיוות של הטבע. ולא זו בלבד, אלא גם:

"סקס הוא פשוט מיקרוקוסמוס של כל הבלגן המגדרי שעשינו. את הגוף אי אפשר לרמות. כשמגיעים למיטה, כל מה שהוא רוצה לדעת זה שהוא דומיננטי, גדול וחזק."

*אנחה כבדה*

גב' ארד, להלן העובדות:

1. דומינטריקס, משהו שאולי לא יצא לך לשמוע עליו, הוא מקצוע נשי במובהק. מספרים עצומים של גברים מגיעים לנשים שמתפרנסות כ"מלכות שתלטניות" ומשלמים להן ביד נדיבה, כי הם אוהבים שמצליפים בהם, קושרים אותם ועושים מהם סמרטוט. וזה בסדר גמור. זה מה שמגרה אותם. ולא, הם לא מעוותים או דפוקים אבולוציונית. הם פשוט אוהבים את זה ככה.

2. לא חסרות נשים שלא אוהבות קשירה, הצלפה, ובהחלט לא נהנות מהתעללות מכל סוג שהוא, פיזית או מילולית. הן נהנות מרכות, עדינות, חיזור מתחשב, ולא חושבות שזה הופך את הגבר שלהן ל"סמרטוט". זה בעיקר הופך את מי שחושב שהגבר שלהן סמרטוט לטיפש מטופש, שלא מסוגל להכיל במוחו הזעיר את העובדה שאנשים שונים אוהבים דברים שונים.

3. נשים שכן אוהבות להיות כנועות במיטה פשוט אוהבות סקס שמכונה לעיתים "קינקי". זה פשוט חלק ממגוון הביטויים של המיניות האנושית. יש גם גברים שאוהבים קינקי.  לא רק שזו לא התעללות, אלא להיפך: חובבי הז'אנר יודעים היטב איך לאזן בין כאב לעונג, מתוך התחשבות בבן/בת הזוג. היכנעות מרצון מתוך ביטחון בצד השני היא ההיפך הגמור מהתעללות, או "רשעות".

4. ב"טבע", שהוא מושג שמוגדר על ידי התרבות האנושית ומשום כך מלא חורים וסתירות לוגיות כרימון, ולכן אני משתמשת בו בעירבון מוגבל, אין חוק אחד קבוע למי משמש כבן זוג מוצלח. טווסות בוחרות בן זוג לפי צבעוניות זנבו. פינגווינות בוחרות בן זוג לפי שמנותו**. שימפנזי הבונובו, שהם הקרובים ביותר אלינו מבחינה אבולוציונית (!), מקיימים יחסי מין עם זכרים ונקבות בשביל הכיף, בלי שום קשר למי הכי מרביץ או הכי רץ או הכי רוקד סטפס. כן, הם ביסקסואלים ופשוט עושים מה שכיף להם.

5. מה שמביא אותי לנקודה האחרונה. יש דבר כזה בעולם שנקרא "זוגות חד מיניים", שגב' ארד פשוט מתעלמת ממנו בתיאוריה האבולוציונית המקסימה שלה.*** יש זוגות חד-מיניים שאוהבים BDSM, ויש כאלה שלא. בדיוק כמו זוגות סטרייטים.

לסיכום: מי שאומרת לכם שיש דבר כזה, "טבע גברי אמיתי" או "טבע נשי אמיתי", טועה ומטעה, שלא לומר משקרת. מי שאומרת לכם שגבר עדין ומתחשב הוא כזה שעדיין לא גילה את "הגבריות האמיתית" שלו, או שאישה אסרטיבית היא אישה ש"מתכחשת לנשיות האמיתית שלה", ועוד מבססת את זה על הסבר אבולוציוני מצוץ מהאצבע, היא, איך נאמר בעדינות, לא המגבון הכי לח בחפיסה. מי שמרשה לעצמה להכליל בצורה כל כך חסרת אחריות ולשים גברים בקופסה של "מרביצים" ונשים בקופסה של "מורבצות", זוכה במקום של כבוד במצעד הנאלח של אנשים שמעודדים את תרבות האונס. נכון, אתם ואני חכמים ונבונים ויודעים שזה בולשיט טהור. ברם, יש מספר לא מבוטל של אנשים, חלקים אנשים צעירים ונוחים להשפעה, שקוראים את המוגלה הרקובה הזו וחושבים שיש בזה משהו.

יום אחד אתפוס איזה דוקטור לאבולוציה בצווארונו, אצמיד אותו לקיר ואכריח אותו להסביר לי למה, מכל התכונות ששימרנו וטיפחנו במשך אלפי שנות אבולוציה, הטמטום האנושי הוא ששגשג ופרח יותר מכל. יש סיכוי שהוא אפילו יהנה מזה.

*גם אם זה רק בגלל שאין לכם אוסף פקקים, שהכלב סירב לשתף פעולה עם המניקור או שאתם מנגבים את התחת עם טורים מודפסים מ-Xnet.

** מי ששמן יותר, שורד יותר זמן בלי מזון כשהוא שומר על הביצה. כן, הזכר שומר על הילדים אצל הפינגווינים וסובל רעב במשך חודשים, בזמן שאמא פינגווינה הולכת לה עם החברות לשחק בים ולצוד דגים. "רץ ומרביץ יותר מהר" בתוכעס שלי, גב' ארד.

***חסכו ממני את "הומוסקסואליות זה לא טבעי", תמכרו את זה לאינספור המינים של בע"ח בטבע שמקיימים יחסים וזוגיות הומוסקסואלית. לאחד מהם, אגב, קוראים "הומו ספיאנס". יש לנו נטיה לשכוח שגם אנחנו בסך הכל בעלי חיים, ואפילו לא מוצלחים במיוחד.

====================================================================

לקריאה נוספת, דורה בבלוג המופלא "שק של נחשים" כתבה על אותו טור בדיוק. להנאתכם:

http://nehashim.wordpress.com/2012/05/16/518/

 


Responses

  1. מישהי היתה צריכה להרים את הכפפה… 🙂
    תודה.

  2. "אוניברסיטת גורנישט בפוסטמהלנד" זה ה"אוברשטורמבאנמלאווחפיהרר" החדש.

    • אני לא מומחה לאבולוציה אבל התשובה לשאלה שלך היא ברורה והיא במהותו של מנגנון האבולוציה: לפי עקרון הברירה הטבעית מי ששורד הוא זה שמתאים מספיק לסביבה. הואהלאהחייב להיות הכי מתאים, אופטימלי, מושלם בכל דבר – רק מתאים מספיק. יתרה מזאת, לעיתים מה שנחשב כחסרון יכול להפוך ליתרון בתנאים הנכונים. אנמיה חרמשית מגינה מפני מלריה למשל. להיות חכם מדי, מוכשר ובולט בימי הביניים היה מסוכן, עדיף היה להיות טמבל. כך שהטמטום האנושי דווקא מוכיח את נכונותה של הברירה הטבעית . אחרת – איזה אלוהים סאדיסט היה משאיר אותו?

      • ובנוסף למה שכתב עידו בל נשכח את הפרדוקס של החכמים והמוכשרים שחלק גדול מהם קורא תיגר על מוסכמות חברתיות כמו למשל הקמת תא משפחתי וגידול ילדים כי "אף אחד לא קבע שזו תכלית הקיום" או כי "אני לא אביא ילדים לעולם כזה מסריח ואכזרי",זאת בזמן שהטיפשים והבורים מטבעם הולכים בתלם ומביאים צאצאים שיספגו מהם את הטיפשות והבורות,אם לא דרך תורשה אז דרך חינוך(קלוקל).
        אז אם החכמים והמוכשרים החליטו במודע שהחוכמה הכישרון שלהם יגוועו יחד איתם,בעוד שלטיפשים יש דור המשך,מה להם כי ילינו?

  3. אני חייבת לציין שבאתר "הכלוב" לא חסרים אידיוטים מיזוגנים שזה בדיוק מה שהם חושבים, והדפיקות המגדרית שהוחדרה בהם נותנת להם סיבה לומר שהם בדס"מיסטים נאורים, וכל שני וחמישי הם כמובן בוכים על זה ש"אין כוסיות בכלוב". לא חסרים שם גם אנשים שזה אכן הקינק שלהם, לחיות או להזדווג ככה. בדרך כלל יש אפילו יותר מהסוג השני, למרבה המזל. מה לעשות שטרולים מקיימים את חוק שימור הנינג'יטסו.

    סתם כהארת אגב.

    התגעגנו לפוסטים שלך, ידעת?

  4. זה מה שקורה כש*גם* לא מלמדים אבולוציה בבית ספר ו*גם* יש הרבה יותר מדי כותבי-חינם: רעיונות ממש-ממש משונים מקבלים במה.

    במאמץ מסוים הצלחתי להימנע מקריאת טוקבקים. נכון שגם את הצלחת להימנע מזה? כן? כן?

  5. תודה לך, מילים כדורבנות ~)

  6. א. התגעגעתי.

    ב. קולעת כרגיל, ואני מסכים, אבל עם ניטפוקים קטנים:

    ב1. יש העדפה ברורה ונפוצה של גברים שריריים מסוקסים על פני גיקים שמנמנים, לא יודע אם זה תרבותי או פיסיולוגי אבל זה נפוץ יותר מההפך.

    ב2. יש בהחלט תופעה נפוצה של "פנטסיית אונס", להבנתי הרבה יותר נפוצה מפנטסיית שליטה בגבר. אבל שוב, גם זה יכול להיות עניין תרבותי. כיוון שאני מהסוג העדין והשמנמן, נראה שעד היום משכתי נשים שלרובן את שתי הפנטסיות (לא סותר), אך לכולן היתה את פנטסיית האונס. מאידך המדגם הסטטיסטי די קטן.

    ב3. את רוצה לחנוק איש פסיכולוגיה אבולוציונית, לא איש אבולוציה, והתחום שלהם ממילא נחשב למפוקפק ע"י רבים.

    ב4. בונובו משתמשים בסקס גם לפתרון קונפליקטים, להביע כעס ולא רק הנאה. ראיתי לא פעם בסרטי טבע איך נקבות בונובו מעצבנות במכוון זכר קרוב כדי שהנ"ל אחרי דקה-שתיים יחטוף עצבים ויפרוק את זה עליהן במשגל אגרסיבי. אולי אמצא לך קטעים כאלו ביוטיוב אם את מעוניינת.

    ג. איכסנט יפרסמו כל דבר שיביא להם לינקים וקליקים, ונפלת למלכודת הזו. אני לפחות אמנע מללחוץ על הלינק.

    ד. איפשהוא בבית יש לי ספר של הפוסטמה הנ"ל, אני חושב שאזרוק אותו לפח. לא, בעצם אשרוף אותו כי אני גבר גבר.

  7. אני רק רוצה להגיד לגב' קארין ארד שאנקדוטות סובייקטיביות זה כיף, אבל "המזכירה" הוא דווקא סרט שזכה לפופולריות הרבה יותר קטנה מ,נניח, הר ברוקבק.

  8. איזה כיף, אפשר לקרוא טור נהדר שלך בתגובה לזבל צרוף ללא הצורך לקרוא את הזבל המקורי 🙂

  9. נראה לי ש-"התמסרות" תהיה מילה מוצלחת יותר ל-submission בהקשר הזה – להבדיל מ-"כניעה" שהיא תוצאה של קרב.

  10. קארין ארד הצדיקה את קיומה בכך שגרמה לך לכתוב פוסט. התגעגעתי.

  11. נראה שחוריםברשת חולקים עליך
    http://www.holesinthenet.co.il/archives/46145

    • יחי ההבדל הקטן:
      1. אילנה מצטטת מחקר אקדמי אמיתי. קארין חושבת שהתפיסה האישית שלה נכונה לכל העולם.
      2. קארין מחפשת את "ההגיון הטבעי", אילנה מראה בדיוק ההפך.
      3. קארין מציגה "עובדות", מתייחסת להשקפת עולמה כחקוקה בסלע; אילנה מסייגת את דבריה, לכל אורך הטור, ומתייחסת לעצם העיסוק האקדמי בנושא בחצי-גיחוך. המילה האחרונה היא "אולי".

  12. וואו, קראתי אתמול בערב את ה"כתבה" של גברת ארד, והדבר היחידי שהצלחתי לחשוב עליו זה איזה מטעמים גברת וואנדר תעשה ממנה.

    עשית לי את היום

  13. ההרכב הנוכחי של המין האנושי מייצג תוצאה של אלפי שנות אבולוציה. לכן, אנחנו הכי יפים וחכמים, והכי פחות טיפשים.

  14. רק רוצה להגיד שכל הכבוד לך שאת לא מוותרת, וממשיכה לומר את המובן מאליו.

  15. מצד אחד, צר לי שעשיתי את הטעות של לקרוא את הטור המקורי. מצד שני, הזעם הצדקני הנורא שהוצפתי בו שהיה גורם לי עוד רגע להקים מדורת חזיות מול הבית של קארין ארד, נרגע קצת כשקראתי את התגובה המצויינת שלך. הייתי רוצה לראות אותך מעבירה סדנת פמיניזם מהירה לגברת. אני מוכנה אפילו לשרוף חזייה סמלית בצד.

    • קטע מעניין. ממה שהבנתי , פעם אחת, בהפגנה אחת בארה"ב, נשרפה חזיה ומאז לא מפסיקים לדבר על זה ולהפוך את זה למשהו שמייצג פמיניזם. האם ייתכן שפריט לבוש אחר – נעלי עקב למשל – היה נעלם מהתודעה במקרה כזה? בהחלט נראה לי שהעובדה ששרפו משהו שמתקשר לציצים היא זו שגרמה לאירוע השולי הזה להפוך לשם דבר בכל העולם.

      • למעשה, לפי המידע שמצאתי, לא הייתה אף לא אישה אחת ששרפה חזייה. היו גברים ששרפו צווי גיוס לוייטנאם, והיו נשים שנופפו בחזיות. עיתונאי כלשהו עשה מתישהו את הקישור בין השניים וטען שנשים שרפו חזיות.

        לכל אישה אמור להיות מובן שזה לא הגיוני, מאחר ואישה יודעת כמה חזיה עולה. לא שורפים חזיות, זה פאקינג יקר.

  16. תמיד מצחיק אותי כשאנשים חושבים שלאופי יש קשר של דמיון להתנהגות מינית. אנשים יכולים להנות ממגוון רחב מאוד של פרקטיקות מיניות שלא מעידות כלל על האופי שלהם. מגניב אותנו תמיד לשמוע על השמרן הקיצוני שאוהב להתלבש בבגדי נשים ולקבל פקודות, אבל יש גם הרבה אנשים שנהנים מאותה הפרקטיקה ממש והם ליברלים, נשיים או גבריים בהתנהגותם, חובבי מוזיקה מזרחית ואוכלי סושי. עליהם פשוט לא נשמע, כי הם לא מעניינים.

  17. טוב שאת כותבת. חשבתי להעיר לך על הזעם הצדקני הזה המוגזם (לא קראתי את הטור בסמקא כי אני פשוט לא עושה דברים כאלה), אבל אז חשבתי שוב, ואולי יש משהו הגיוני ולגמרי לא מוגזם בזעם הזה.

    אבל שוב, מעבר להתפלספות, טוב שאת כותבת. זה חומר טוב. והמשפט האחרון היה נורא מצחיק.

  18. תודה.

  19. התגעגעתי.
    תודה.

  20. לגבי זה שתתפסי חוקר אבולוציה בצוואר וכל זה: חוקרי אבולוציה נכון להיום אפילו לא יודעים להסביר *מדוע* התפתחה ההפרדה למינים (זכר/נקבה) בחלק מהמינים, ובחלק לא. זה נושא מאוד שנוי במחלוקת וכיום אין הסבר מאוד מוצלח/משכנע 🙂

  21. אני רק רוצה להודות בזאת לקרין ארד. אני מקוה שהיא תמשיך לכתוב שטויות, כדי שאני אוכל לחזור ולקרוא אינטיליגציה ואנדרית בהנאה רבה; הנאה, וויצ' איי מייט אד, חסרה לי עמוקות מאז שטוויטר פרץ לעולמנו. לא רוצה פאנצ'ליין, רוצה ואנדר.

    תודה בשם ההנהלה, התולעות ותורכי המחמד שמוכר לי יופי של טחינה שני רחובות ליד.

    (גילוי נאות: שלום, אני זאתי, ואני מתגעגעת לואנדר. תודה)

  22. […] יש מטומטמות ממני, אך אין מטומטמות כמוני (ואן דר גראף אחותך) […]

  23. Isn´t she the women who got famous back then by writing a text deplolring the insensitivity of men???
    What happened since that? Obviously too much hanging out with the retards from Blazer.

  24. עכשיו סיימתי את ידיעות אחרונות של יום ו' , קארין ארד זוכה שם לסיוע אגפי מצד דנה ספקטור.

  25. שטויות. אני לא מכיר אף כלב שיסכים לסגול מטאלי. מקסימום סגול חציל.
    איזה כיף שעצבנו את ואנדר וזכינו לקבל ממנה עוד פוסט?

  26. דבר ראשון – מה שעירא אמר. אני שמח שלא נאלצתי לקרוא את הזבל של מיסיס ארד. אבל הפוסט שלך עשה לי את היום. וביום שבו אני בודק הרבה עבודות של סטודנטים – אין יותר כיף מאשר לקרוא דברים כאלו.

    אני שמח שיש עוד כמה נשים שפויות בעולם הזה, שרואות בחיזור רומנטי ורגישות דבר חיובי, ושלא זקוקות לגבר-בבון-גבר המצוי. גי אם עם כל הכבוד, עיקר הגברים ה"מרביצים" הם בבונים שעירים ומכוערים (בלי להעליב אף בבון, כן? בבונים הם דווקא חיה חביבה מאוד. חלק מחבריי הטובים ביותר הם לא בבונים וגו') , ואני חייב לציין שכשהייתי נתקל באחד כזה – הרגשתי בעיקר נבוך בשבילו. באמת. אני מניח שגברים מרביצים מגיעים ביחס הפוך למנת משכל – ואם זה מה שקארין אוהבת – שיבושם לה.

    ולגבי הבונובו – עוד כמה עובדות, שלא כתבת עליהן:
    באחד הקורסים שלקחתי בתואר האחרון, הראו לנו סרטון טבע על החבר'ה החמודים האלה, ומתברר שהם גם עושים אורגיות בכמויות מטורפות (אם כבר מדברים על קירבה גנטית, כן?).
    הסיבה לכך היא די פשוטה: האישה מקיימת יחסי מין עם זכרים רבים, בכדי שכשיוולד התינוק, לא יידעו למי הוא שייך. כן, כן! הם עושים את זה בכוונה! והסיבה לזה היא, שכך כל הזכרים שומרים על כל הגורים ללא אפליה.
    בנוסף, נקבות הבונובו, בדומה למין האנושי, הן המין החזק באמת. הם מתאגדות בכל פעם שיש זכר שמשתמש נגדן באלימות, ואף נוקטות בסנקציות קבוצתיות נגדו – בין אם מדובר באלימות נגדית, או פשוט במניעת סקס. נשמע מוכר?

    אני חושב שאנחנו יכולים ללמוד הרבה מהבונובו (ולא – אני לא מתכוון דווקא לאורגיות..).

  27. יפה כתבת,
    במיוחד הסכמתי עם "יום אחד אתפוס איזה דוקטור לאבולוציה בצווארונו, אצמיד אותו לקיר ואכריח אותו להסביר לי למה, מכל התכונות ששימרנו וטיפחנו במשך אלפי שנות אבולוציה, הטמטום האנושי הוא ששגשג ופרח יותר מכל. יש סיכוי שהוא אפילו יהנה מזה."

    איישטיין אמר פעם "יש רק שני דברים אינסופיים – היקום והטמטום האנושי, ולגבי היקום אני לא בטוח".
    אם הגברת ארד במקרה תתאבד, מובטח לה Darwin Award.

  28. תודה גדולה מכל הלב לכל המגיבות והמגיבים. אני מתנצלת שלא היה לי פנאי להשיב לכל תגובה בנפרד, אבל אני מאוד מעריכה כל אחת מהן. תודה לכם, ואשתדל להיות קצת יותר קומוניקטיבית בעתיד.

  29. אחד הפוסטים המעולים ביקום, אוור. "אוניברסיטאת גורנישט בפוסטמהלנד" זה הדבר הכי טוב שקרה לי היום.


כתיבת תגובה

קטגוריות

