פורסם על ידי: vandersister | אוקטובר 24, 2010

שיר מטופש ותמונה אקסקלוסיבית לאות תודה

חברות וחברים יקרות ויקרים, כמות הברכות והאיחולים שקיבלתי ב- 24 השעות האחרונות הממה אותי עד כדי חוסר יכולת לדבר, כמעט. על כן החלטתי שמגיע לכם משהו בתמורה, וכתבתי שיר קטן ודבילי* כדי לבטא את רגשי תודתי הכנים. מצורפת תמונת המחשה, כדי לאשר שאכן נולדתי פעם. לפחות זה מה שמספרים לי. תודה, תודה ושוב תודה, אנשים נהדרים ומטורפים שכמותכם.

====================================================

היום, לפני שלושים וארבע שנים בדיוק, נולדתי
ולמן הרגע הראשון ידעה ואן-דר-אמא שלגדולות נועדתי
כלומר היא ידעה זאת משום שעשיתי המון צרות גדולות
כי הייתי חולה בסטרידור, והשתעלתי ימים כלילות

בסופו של דבר, השיעול עבר, ונותרה רק ילדה חמודה
שבבית הספר סבלה קשות, והיתה בדרך כלל גלמודה
כי היא היתה חננה, וילדים שונאים חננות, ולכן עד היום היא זוממת
לשים רגל ברחוב למלכת הכיתה, אם תפגוש באותה "מהממת"

הלימודים נשאו פרי, והיא סיימה תיכון וקיבלה תארים לרוב
האחרון בלימודי מגדר, והיא נשאלת תמיד "בשביל מה זה טוב"
התשובה כמובן, זה טוב בשביל בלוג, שחציו פמיניסטי וחציו אווילי
לפרסום נאומים חוצבי להבות, וארנבים רוטטי-אף וחמודים להפליא

אז בלי כחל ושרק, תודה לכולכם, על הקריאה, העידוד והתמיכה
אני מעריכה לאין קץ כל מילת תגובה או ביקורת, כל קריצה ובדיחה
לו יכולתי לשלוח לכולכם קרמבו בדואר, הייתי עושה זאת חיש מהר
אבל הקרמבואים יימעכו ויגיע לכם קווץ' דביק, אז עדיף לוותר

במקום זאת אשעשע אתכם בתמונה שלי מגיל שנתיים
כשהייתי עוד תמימה וסקרנית, עגולת לחיים ועיניים
אתם מוזמנים להתמוגג, או לפחות לצחקק בהנאה
תודה שאתם כאן, ומקווה לראותכם בבלוג גם בשנה הבאה.

פמיניסטית קטנה וזועמת

פמיניסטית שעירה בת שנתיים

====================================================

*וויליאם שייקספיר בתגובה: פטוי, איזה גועל נפש של שיר. איפה מקצב, איפה חריזה, איפה סגנון. פויה

**כל הזכויות על הכיתוב לתמונה שמורות לשרון ג., הלא היא דברים קטנים, שבלעדיה הבלוג באמת לא היה קיים


Responses

  1. אוה. *מסמיקה*
    ושוב, מזלטוב, בוביק!

  2. נו, כבר בגיל שנתיים רואים עלייך שאת יודעת איפה את מניחה את התיק! 😀

    מזל טוב מותק!!

    • LOL

  3. איזו יפהפיה!! מזל טוב לך על יום ההולדת, ולנו על הפוסט החדש. חיבוקים מכאן ועד אוזבקיסטן (זה רק בשעה הקרובה, אחר כך נתקדם לאוסטרליה, לירח, לצדק ואיו, למערכת אחרת בשביל החלב, לאנדרומדה, לעין הסוס, וכשנגיע לערפילית הלהבה —- נמשיך!!!!!!

    שיהיה יום מחבק, ריחני, וטעים עד מאוד!!!!

  4. מזל טוב! שתמיד תישארי סקרנית 🙂

  5. אכן, ברכות גם ממני (שוב).
    עזבי אותך משייקספיר, אחלה שיר. עוד.

  6. המון מזל טוב, ואנדר, וזר חינניות לבנות קשור בסרט.

    נ.ב. אנא רשמי בתיקי כי אני מחבבת (ב-2 ב' רפויות) קרמבו מוקה.

    ע.נ.ב. שייקספיר היה בלאו הכי פיקטיבי.

  7. אה, שכחתי לשאול, מתי התאריך החגיגי?

  8. מזל טוב !

    תמיד אפשר לסמוך עליך שתעלי חיוך על פני המדוכאות.

  9. למלכת הטוויטר איחולים וברכות,
    מבוידעמקלוץ ועד אם המושבות.
    שלושים וארבע וכמה שעות
    של שנות שמחה ועצב והכנה לבאות.

    הבאות, נאחל, יתנו לך גב
    ויחס משופר של שמחה:פרנסה.
    פיליפ פטי על החבל אמר
    "את אולי עוד לא עפה, אבל לפחות מנסה".

    חתולים נאחל לך, מרמיטות וקואלות,
    ארנבות וגם מזג אויר יפה.
    ושאר איחולים אישיים יותר,
    כשנתראה בערב על כוסקפה.

    נשיקות, יקירה 🙂

  10. מקסים ושובה לב.
    מזל טוב לך, ואן-דר-בי-דיי-גירל!
    קוראת-סמויה-כבר-לא.

    פי.אס. איזו ילדה מהממת וחתולית היית!

  11. יומו שמח!

    והמון אנטרים שמחים!

  12. […] This post was mentioned on Twitter by DenaShunra, H. B. Hoffman. H. B. Hoffman said: פוסט חדש: שיר מטופש ותמונה אקסקלוסיבית לאות תודה. כן כן, תמונה שלי https://vandersister.wordpress.com/2010/10/24/sillysong/ […]

  13. שורו והיאספו, כל בני חודש אוקטובר.
    האח, הידד, דיצה וגילה לכולנו.

    וגם הרבה ברכות אישיות יותר לואנדרית,
    מכל אנשי החתולים ואדוניהם (החתולים).

    מזל טוב !!!

  14. מזל טוב
    והאיות הנכון של "מהממת" הוא כמובן: 100ממת
    השמאלצים היו מוסיפים פה שזה מה שאת. אבל אני איני כזאת.

  15. תגידי את האמת, נכון שאכלת לבד את כל הקרמבו? טוב אולי אני עושה כאן השלכה כי זה מה שאני הייתי עושה במקומך, אבל מצד שני להשליך אותי עם 90 הקילוגרמים שלי זה ממש לא קל.

  16. […] נצפו גם אצלה באתר (ואם מישהו החמיץ את התמונה שלה, רוץ!) והיו גם כמה קריאות לעזרה מצד אנשים-שאינם-חורזים; […]

  17. מזל טוב!
    חיבוקים ונשיקות. וקרמבואים. וארנבונים!

  18. וואו! כמה שאת יפה!!! (וגם מאוד צעירה למראה). מזל טוב ויומולדת שמח 🙂 מי ייתן ולא תדעי עוד טרולים בימי חייך (המאוד ארוכים, כיפיים וכמובן מאוד בריאים ושמחים). קרמבו וניל לשלטון!

  19. […] חדש, אבל הוא הצטרף לרשימת הנקראים שלי רק היום, בעקבות הפניה מון דר אחות. איזה כיף למצוא בלוג כמו דברים קטנים – לא רק אני […]

  20. אחלה שיר – מזל טוב!!!


להשאיר תגובה

קטגוריות

