פורסם על ידי: vandersister | אוקטובר 1, 2010

לידיעת הקוראת מרינה מקסימיליאן-בלומין

מכנסיים נוטים להישחק. באמת. זו עובדה עצובה של החיים שאין ברירה אלא לקבל אותה, בדומה לחום ולזיעה של יולי-אוגוסט, העשן והסירחון של ל"ג בעומר והטמטום והחוצפה של חברות הכבלים. אי לכך, מדי פעם, כשהחור במכנס מתחיל לפתח תבונה עצמאית משלו, אני סרה בשמחה לחנות ברשת ששמה מתחרז עם "משלוח מנות" ורוכשת ביד קלה כמה זוגות מכנסיים חדשים. בעבר היו לי רק דברי שבח והלל על הרשת הזו, שלא פעם הצילה אותי ממצוקת בגדים נואשת. אך אבוי, גם הרשת ששמה מתחרז עם "סוכה לבנות בנים בנות" ירדה, כך מסתבר, מהפסים.

הרשת הזו, בדומה לרשת "משמין לי", צמחה סביב הקונספט של הצעת בגדים יפים ומעוצבים היטב לנשים במידות בינוניות עד גדולות. אני ושכמותי הוצאנו במשך שנים את מיטב כספינו בחנויות כאלה, השתתפנו בכל מועדוני הלקוחות למיניהם ואצנו-רצנו אל החנות עם כל קולקציה חדשה. אלא מאי? "משמין לי" כבר מזמן החליטו לשפץ (נניח) את תדמיתם ולפנות לקהל צעיר ורזה יותר. התוצאה: בגדים במידות גדולות מוחבאים בכלימה במחסן ולא מוצגים לראווה על הקולבים; והעיצובים הפכו משוגעים ומכוערים יותר ויותר. על כן אני ושכמותי מדירות כבר תקופה ארוכה את רגלינו מ"משמין לי".

והנה לפני שבועיים ימים קיבלתי דואר חגיגי מהרשת ששמה מתחרז עם "תופינים ומגדנות", ובה התבשרתי על הקולקציה החדשה והמהממת, בדיגמונה הנמרץ של מרינה מקסימיליאן-בלומין. יש לי הערכה רבה לגב' בלומין: לא רק על שום כשרונותיה המוסיקליים, אלא גם על התעקשותה לשמור על גזרה עגלגלה ויפה ולהציע אלטרנטיבה לאופנה האנורקסית הפושה במחוזותינו מקדמת דנא. אמנם שמעתי שהגב' בלומין התבקשה לרדת במשקל (!) בשביל להצטלם לקטלוג הלז, אבל נו, גם זה משהו. כי הלא היא מייצגת נאמנה את הנשים במידות גדולות. הלא כן?

אז זהו, שלא. מעולם לא קרה לי בעבר שנכנסתי לחנות ברשת שמה מתחרז עם "בני זונות", ולא יצאתי עם שקית מלאה בכל טוב. והנה, בפעמיים האחרונות שביקרתי בחנויות של הרשת, קם ונהיה הדבר. בפעם הראשונה ביקרתי שם עם הואן-דר-אחות, ומוכרת מגמגמת אחת התנצלה ואמרה לנו ש"כבר נגמרו המידות הגדולות". כבר? תהינו, הלא העונה רק החלה זה-עתה. "כן…" מלמלה המוכרת, "כבר לא נשאר".

הבוקר ביקרתי עם ואן-דר-אמא בסניף "זונות" החביב עלי בפתח-שמיקווה עירי. יש לי זיכרונות יקרים ומחממי-לב מהמקום. לאישה שרוב חייה היתה במידה גדולה כזו או אחרת, קניית בגדים יכולה להיות חוויה טראומטית ביותר, אבל "זונות" ברוב המקרים סיפקו לי רק נחת ומחמאות. האמנתי בכל לבי שכך יהיה גם הפעם. "בוקר טוב", אמרתי בעליצות למוכרת החיננית שקידמה את פנינו, "אני רוצה לקנות מכנסי ג'ינס". פניה של המוכרת נתכרכמו: "לא בטוח שיש לנו במידה שלך, אני באמת מצטערת". וזאת מדוע, שאלתי. "בעונה הזאת, כמעט ולא שלחו לנו מידות מעל 50", הסבירה המוכרת, "זו לא בעיה של החנות כאן, זו מדיניות של הרשת. אני מצטערת."

המבט הנדהם והפגוע על פני חילץ מן המוכרת שטף של תלונות משלה: "תאמיני לי", כך המשיכה היא בצער, "אין דבר שאני שונאת יותר מלומר ללקוחות שאין את המידות שלהן. גם לי יש בעיה למצוא בגדים במידה שלי, אני מכירה את ההרגשה". הסתכלתי במוכרת: אכן, עגלגלה היתה היא כשם שעגלגלה אנוכי. "אני אומרת לכולן להתקשר לשירות הלקוחות ולהתלונן, כי אין לי דרך אחרת לשנות את זה", אמרה העגלגלה הסימפטית, ותחבה לידי פתק עם מספר הטלפון של שירות הלקוחות של "זונות". אני בהחלט אתקשר אליהם, הבטחתי לה בזעם עצור, לא ייתכן שחברה שבנתה את המוניטין ואת ההצלחה שלה סביב נשים כמוני תפנה להן עורף בצורה כזאת. בפעם הבאה, שלא ישלחו לי קטלוג ושלא יציעו לי כל מיני הצעות ומבצעים. חרפה וכלימה. "אני מסכימה איתך", כך העגלגלה בנימה מנחמת, "אולי תנסי מכנסיים מחויטים? יש סיכוי שאת זה יש לנו במידה שלך".

וכך, בזכות התושיה של מוכרת אחת עגלגלה וחביבה, וחפירה נמרצת במדפי החנות, יצאתי את המקום כשבאמתחתי שני זוגות מכנסיים שאני ממש לא מתה עליהם, אבל לצורך כיסוי התחת שלי ושל רשת "זונות", זה מספיק לעת עתה. לא רציתי מכנסיים מחויטים. רציתי ג'ינס. אבל רשת "זונות" החליטו שלא מגיע לי ג'ינס. מגיע לי לקבל קטלוג מפתה הביתה, בכיכובה של זמרת ושחקנית שהתפרסמה בין היתר בזכות חמוקיה השופעים, ואז לקבל סטירה מצלצלת בפרצופי כשאני מגיעה לחנות.

רשת "עונות" היקרה, אתם עתידים לאבד לא רק אותי בתור לקוחה, אלא גם את אחותי, את אמי, את חברותיי שמאז מעולם המלצתי להן בכל פה לגשת לחנויות שלכם, ואת כל קוראות הבלוג שייעתרו לבקשתי. אין לי ספק שיש בין קוראות הבלוג נשים במידות שונות, חלקן רזות, חלקן שמנות, חלקן בין לבין; אבל גם אם ב"עונות" מציעים את המידות שלכן, אני פונה אליכן ומבקשת: אנא, הביעו סולידריות עם אחיותיכן העגלגלות מכן, כדי שנוכל להשפיע על מנהלי הרשת לשנות את המדיניות שלהם. אם אתן בכל זאת מתעתדות לקנות בגדים ב"עונות" (ואני לא מאשימה אתכן – גם אני נאלצתי לעשות זאת בסופו של דבר), ואם יש את נפשכן לעשות זאת, אמרו בבקשה מילה או שתיים למוכרות לגבי המחסור במידות גדולות. אנו, ברוכות-הירכיים והעכוז, נודה לכן בכל לב.

שירות הלקוחות של חברת "עונות" אינו פעיל בימי שישי. הוא פעיל בימים א' – ה', בין 9 בבוקר ל- 5 בערב. ביום ראשון, אני מתכוונת לחייג למספר הבא:

03-5186066

ולשאול את הנציגים של רשת "עונות" מדוע הכסף שלי כבר לא מספיק טוב בשבילם, מדוע לקוחה נאמנה מזה שנים רבות צריכה להרגיש נכלמת ומבוישת כשהיא נכנסת לחנויות שלהם, ומדוע הם ממשיכים לשלוח לי פרסומים, מבצעים וקטלוגים בדואר, אם המידות שלי כבר אינן נאות בעיניהם. אגב, עם כל קנייה ב"עונות" מקבלים שוקולד קטן עטוף בנייר עם הלוגו של הרשת. יפה מצידם לדאוג שהלקוחות שלהם ימשיכו להיות במידות גדולות. ואז להפסיק לייצר בשבילן בגדים.


Responses

  1. ואנדר, אני לגמרי אתך. אני עצמי לובשת מידות 41-42, ויודעת כבר להימנע מכל החנויות האלה שמוכרות רק מידה 0 או מלתחה לבובות ברבי או חצאיות/מכנסיים שבקושי מסתירות את השחלות.
    המצב אצלי מאוד מורכב. מצד אחד, כשעליתי במשקל ולא אהבתי להסתכל על הישבן והבטן שלי במראה, החלטתי שאני "לוקחת את עצמי בידיים" והורדתי כך וכך ק"ג עד שהחלטתי שאני נראית נחמדה אך בריאה.
    מצד שני, במשך שנים הייתי בטוחה שרק החטובות והתמירות שאין להם אף גרם שומן – תמצאנה אהבה. אח"כ גיליתי שהמציאות ממשיכה להיות מציאות, ולמרות הפוטושופ ונערות שחולמות להיות לנצח 38 ק"ג וגברים שמריירים על בר רפאלי – גברים ממשיכים לאהוב לחבק נשים אמיתיות.
    ולא רק זה, למרות שאני אישה סטרייטית (ואולי חבל שכך), אני הרבה יותר אוהבת נשים עגלגלות שאפשר לראות עליהן חמוקיים ושדיים נדיבים.
    אם את צופה במד מן, ע"ע ג'ואן (ואם לא – תעשי לעצמך טובה ותתחילי לצפות).

    • קיטי, אני צופה אדוקה במד מן וחולה על הנשים העגלגלות שיש שם. דווקא פגי היא הדמות החביבה עלי, אולי כי אני מזדהה איתה ביותר 🙂

  2. רק למה, למה שם החנות לא בבולד בכותרת?
    לא מגיע להם קצת יחסי ציבור רעים?

    • חשבתי על זה, אבל המטרה שלי היא לא ללכלך על עונות, אלא לנסות ולעודד אותם לשנות את המדיניות המפגרת הזו, אם היא קיימת. הזכרתי את השם המפורש של הרשת כמה פעמים בסוף הפוסט, נראה לי שזה מספיק בשביל לקבל מקום מספיק גבוה ב"גוגל"…

  3. כמה מעצבן!

    גם אני נמנית על קונות-בגדים-במידה-דו-ספרתית, כך שבעיר מגורי אין אף חנות שאני יכולה להיכנס אליה ולמדוד בגדים. הידד לקטלוגים ולאתרים שמוכרים בגדים לשכמותנו, שזה הרוב.

    • הבעיה שלי עם אתרים היא שאי אפשר לדעת אם הגזרה באמת תתאים לך או לא… מכנסיים חייבים למדוד בדרך כלל 😦

  4. הרגשתי כאילו את מדברת מגרוני,זה כבר התחיל לפני שנה ואני כבר לא מנסה אפילו…אני מרגישה מושפלת שבחנות שאמורה לייצר מידות עבורי 46-48
    יש מעט מאוד בגדים….

    • אני ממליצה למחות, וכמה שיותר. אולי אם יבינו שנשים במידות הללו הן כוח שיווקי לא קטן, יפסיקו להתעלם מאיתנו. פתחי פיך ויאירו דבריך בכל חנות ותחת כל עץ רענן 🙂

  5. לא אחדש לך אם אומר שגם אצל בני המין "המכוער" יש בעיות של בגדים, ואפילו לעיתים קרובות במידה קיצונית אפילו יותר. מה "שמחתי" לשמוע
    לדוגמה, לפני כמה חודשים טובים שבמשביר דווקא היו בגדים במידות גדולות אבל הם היו שמה בפינה ובגלל שאף אחד לא קנה כמעט החליטו לחסל את המחלוקנת. ושם עוד בכלל שאלתי, ברוב המקומות, כמו השבדית בארץ העזריאלי, אני אפילו לא בודק, רק עושה פרצוף חמוץ.
    אבל חשבת שאולי אנחנו אשמים, בגלל זנייתנו אחרי חנויות כמו שהזכרת בכתבה שלך? כי למרות הכל אנחנו נוהים אחרי מותגים?
    אני מוצא את הבגדים שלי בסופו של דבר בחנויות של פעם – וכאחד שכמוך ימי ילדותו עברו עליו בקניות בגדים לאורך חובבי ציון ומוהליבר, כששיא האופנה לגברים היה האחים טוויג פחות או יותר, מתברר שדווקא החנויות ששרדו את הימים ההם איכשהו, שידעו לתת שירות אישי לכל אחד על חשבון מבצעי סוף עונה עוד לפני שהעונה בכלל הגיעה, גם מצליחים לשלוף מהמדף את מה שאני צריך, ואם צריך תיקונים, למחרת אפשר לאסוף, בדיוק כמו שצריך.

    • בהחלט ייתכן שאתה צודק ושהפתרון הוא להדיר רגליים מחנויות המותגים, עד שהללו ילמדו את הלקח ויחזירו עטרה ליושנה. אני עדיין נאחזת בשביב תקווה שעונות לא ילכו בדרך של "משמין לי", "דייזי ליין" ושאר חנויות הפויה שפעם יכולתי למצוא בהן בגדים והיום ממש לא. הכפפה הושלכה, נראה אם ישכילו להרים אותה.

  6. פעם ראשונה שאני קוראת אותך- ובטח לא אחרונה!
    צחקתי וכעסתי, לחילופין… מסכימה עם כל מילה.
    דבורה.

    • ברוכה הבאה 🙂 ותודה!

  7. נהניתי מאוד והזדהיתי עם כל מילה

  8. דווקא מצאתי כמה מידות מעל 50 בחנות בת"א.
    מעבר לזה, לא ברור לי איך לא קמה רשת או חנות שהרימה את הכפפה לשיווק אולטימטיבי לנשים מלאות פלוס פלוס…"משמין לי" מזמן כבר איבדו פרופורציות כלפי מטה…ו"קרייזי (פאקינג) ליין" מעצבים לזקנות עם דגוגמנית דקיקה (גוטמן) שלא היתה מעזה לצאת לאור יום עם בגדי הרשת..

    • אכן – ואמרו לי יודעי דבר שהקטלוג המפורסם עם מרינה מקסימיליאן-בלומין עבר פוטושופ עצבני, מעבר לדיאטה שהיא היתה צריכה לעשות כדי להצטלם. פויה.

  9. מסכימה עם הכל, למעט דבר אחד:
    את מעט ההערכה שהיתה לי כלפי הגברת מקסמיליאן בלומים איבדתי, כאשר שניה לאחר ששיחררה לאויר העולם הצהרות בדבר היותה שלמה עם עצמה כפי שהיא ועד כמה היא אוהבת את גזרתה הנשית והעגלגלה, הגיעה לגמר "כוכב נופל" ומיד לאחר מכן התחמצנה ונכנסה למשטר דיאטת רצח, שהרי אין דבר שאומר "אני שלמה וגאה במי שאני" יותר מבלונד, מחשוף ושמלת מיני, לא?

    • אני זוכרת אותה בסידרה "חשופים" בצורה עגלגלה למדי, ועוד זוכה להשתרלל עם אנחל בונני. אז מבחינתי זה נתן לה הרבה מאוד קרדיט… יכול להיות שמאז "כוכב נופל" היא תיקנה את דרכיה? לפחות חלקית?

    • כלומר, יש אנשים ששופטים בחומרה כל בחורה שאיננה דקיקה כיאה וכנאה ואת שופטת בחומרה את מי שאיננה עגלגלה כי היא כבר לא נמצאת בסביבה כדי 'להראות למנוולים האלו'. חשבתי שכל העניין הוא שמשקלו של אדם הוא עניינו שלו ולא של אף אחד אחר, נו טוב.

  10. האם ניסית את H&M? יש להם קולקציה שנקראת BIB (big is beautiful) שמגיעה עד מידה 54 אם אינני טועה..
    ג'ינסים, אני אישית, קונה בגאפ באינטרנט (הם התחילו לעשות משלוחים לארץ ויש להם עד מידה 20 שזה בערך 52)..
    לא ברור לי למה מעצבים למידות גדולות משוכנעים שהקליינטים שלהם עברו את גיל הששים ושהם מעוניינים להתהלך עם וילונות פרחוניים.
    וגם יש את בורדו בכפר מלל, אם את מכירה.. שווה קפיצה.

    • שמעתי על בורדו, ועל H&M לא ידעתי (כלומר, לא ידעתי שיש להם מידות גדולות). בהחלט שווה לנסות. תודה!

    • בH&M לצערי אין תקווה כ"כ.
      הבגדים נראים כמו אוהלים ממלחמת ההתשה.
      הקולקציה היחידה שהייתה שווה גם במראה וגם במידה היא של בגדי הריון
      לפחות ממה שהביאו לארץ

  11. קודם כל …פוסט מעולה – הצחקת אותי עם ה"מתחרז עם…" 🙂

    עכשיו תני לי לאמר לך שאני מידה 44 ולא מוצאת בגדים בארץ, לא יפים מכל מקום – הבגדים פה מצועצעים.

    וכמו המגיבה הקודמת אני מזמינה בגדים יפים וקלאסיים מגאפ באינטרנט! כדאי לך!!!

    חווית הקניה הרבה יותר נעימה, המבחר גדול (עצום אפילו, ברשת בכלל), מגיע מהר, ואין מוכרות מגעילות עם הערות מטומטמות שמנסות לדחוף לך דברים שלא מתאימים לך (מנסיוני האישי, לא קשור למוכרת הנחמדה שהזכרת בפוסט).

    וגם אם יש חברות באינטרנט שלא עושות משלוחים לארץ, תמיד אפשר להשתמש בשירותי חברה כמו מסטופ… גאפ הרבה יותר יפה מ"בהונות" !!!! קניה נעימה :):):)

    • השאלה היא, איך את יודעת שהגזרה מתאימה לך בהזמנה באינטרנט? זו באמת הבעיה שלי… כי לא כל דגם מתאים, גם אם המידה מתאימה. יש אפשרות להחליף?

      • לא תמיד אני יודעת. אני מנסה לנחש אם זה יתאים לי לפי טבלת המידות (בדר"כ לכל יצרן או חנות יש טבלת מידות עם ההיקפים המתאימים לכל מידה), או לקרוא את התגובות של הצרכנים בקשר לגזרות ולמידה.

        באמת לפעמים אני טועה – אבל בסוף לומדים להכיר את המידות והגזרות שמתאימות לך בכל יצרן / חנות.

        בדר"כ ניתן תמיד להחזיר ולקבל זיכוי מלא – הבעיה היא שהמשלוח מכאן לחו"ל נשאר על חשבונך וזה לא תמיד משתלם – עדיף פשוט להזמין חדש.

        אבל אני קונה ככה הכל – נעליים, בגדים… הרוב יוצא לשביעות רצוני ולפעמים יש פשלות קטנות 🙂

  12. איתך במאבקך הצודק,
    ביום ראשון אטלפן אליהם ואשטוף אותם.
    (אני נהנית מזה).

    • נו, איך היה? 🙂

      • סתם, המגעילים האלה קלטו אותי על הרגע, הגברת היתה מנומסת עד כדי מיאוס ולא נפלה בפח אפילו לרגע.
        "מצטערים, מצב זמני, הספק שלנו והאה ובאה ובלב בלה בלה,"
        דפוקים, הרסו לי את היום…(:

  13. לגמרי.

    יצויין שכבר בשנה שעברה הגעתי לחפש משהו, *משהו*, שיהיה יפה. התחשק לי לכבוד החג, כמו כשהייתי קטנה. הסכמתי להתמודד עם המחירים ההולכים ומתחרפנים, עם המבחר שידעתי שלא יהיה שם, עם האיכות ההולכת ויורדת של הבגדים (מכנסים לא אמורים להתפרק לאחר מספר כביסות), עם הסגנון שאינו דומה כלל לסגנון ולחיבות שלי – רק שיהיה לי איזשהו בגד חדש ונחמד. מדדתי במשך כשעה כל מה שהיה בסביבה. לא היה שם ולו פריט אחד לביש.

    • דווקא בעונות בדרך כלל היו לפחות כמה פריטים מוצלחים, גם אם איכות הקולקציות באופן כללי הידרדרה. לכן מאכזב נורא שהמגמה הזו נמשכת 😦

  14. יש גם את רשת דיסקריט – המחירים אמנם בשמיים, אבל גם המידות 🙂

    • עוד המלצה לאוסף 🙂 תודה!

  15. למרות שאני נמנה עם "המין המכוער", גם לי יש את הבעיות האלה ולא מאתמול. אני אמנם לא כזה עגלגל היום, אבל עד לפני 6 שנים הייתי במשקל של 135 קילו, ובהחלט סבלתי מהעניין הזה.

    היום, אמנם אני לא רזה מי-יודע-כמה (בדיאטה אישית, ללא תזונאית וללא רעב, הורדתי כ-50 קילו ב-5 שנים, והמשקל שלי התייצב היום על 90-95 קילו), אבל יש לי מקומות קבועים שאני הולך אליהם.

    דבר ראשון – אני נמנע מכל המותגים למיניהם. קסטרו, לי קופר וחבריהם, שלא שמעו על מידות 40 ומעלה, לא נכנסים אליי לארון.

    שנית – אני מסתפק באחד משניים: או שאני הולך ל-H&O בצומת רעננה-כ"ס, שעד היום לא איכזבו אותי, ומצאתי שם בגדים בכל מידה לה הזדקקתי, או שאני הולך לכל מיני מחסני אופנה כמו זברה או כאלה באיזורי תעשיה.
    הם גם יותר זולים – וגם אני מצליח למצוא שם מציאות נפלאות לכל גזרה, שנראים גם מצוין (לדעתי, לפחות).

    יתרה מכך: לאחרונה, בגלל העובדה שהמשקל זז כל הזמן, ולא נשאר יציב לחלוטין, אני קונה גם מכנסיים ארוכים עם גומי. זה נוח, זה נראה לא רע בכלל, וחגורה בדר"כ פותרת את הבעיה. לא מזמן קניתי 3 זוגות מכנסיים כאלה ב-150 ש"ח לשלושתם(!!), בחנות מחסן כזו באיזור התעשייה בחולון. אני לא זוכר את השם של החנות, וזה גם ממש לא מעניין. מה שחשוב זה, שאני יודע איפה למצוא אותה בסופו של דבר, ושיש שם את מה שאני צריך.

    ברעננה גם גיליתי חנות אופנה ייעודית לגברים גדולים, בשם Big Guy, אם אני זוכר נכון.

    בקיצור – את שלי אני עושה. אני מעדיף לא לתת את הכסף שלי לכל מיני מותגים שלא שמים עליי ועל מידותיי. הם גם יקרים יותר, וגם מעצבנים. הפעם האחרונה שלבשתי מכנסי ליוויי'ס, היתה אי שם לפני 20 שנה, כשקניתי אותם ב-30 דולר בארה"ב. היום לא אשלם 600 שקל (במינימום, לפי מה שאני רואה מסביבי) על ג'ינס, גם אם החיים שלי יהיו תלויים בזה.

    שיילכו לחפש מי ינענע אותם ואת האגן הרזה שלהם.

    • מה שמצחיק זה שהאגן שלהם לא רזה. לפחות לא של רוב המוכרות… משעשע שעובדות בחנויות האלה מוכרות שגם הן מתקשות למצוא בגדים במידתן.

  16. מעצבן כל כך, חשבתי שהם עוד הצדיקים האחרונים בסדום.

    חבל שלא הגעת למסיבת החלפת הבגדים שלי ביום שישי, היו המון ג'ינסים במידות 50 ומעלה 😦

  17. והרי התוצאות של שיחת הטלפון לשירות הלקוחות: נציגה נעימה טענה שאין מדיניות לצמצום המידות הגדולות, אבל שבקולקציה הנוכחית "יכול להיות שחסרות מידות גדולות בחלק מהדגמים". שאלתי מה לגבי הקולקציות הבאות: התשובה היא ש"אי אפשר לדעת מה יהיה בקולקציות הבאות". לא יצאתי מאושרת במיוחד מהשיחה, כי לא הועברה לי תשובה חד משמעית בנוסח "אנחנו שמחים לספק בגדים לנשים במידות גדולות כפי שעשינו מאז ומעולם"; ברם, השיחה נחתמה בזה שהיא הבטיחה לברר את העניין ולחזור אלי. יש תקווה.

    • "תקווה" – או דיפלומטית די מוצלחת…

      התשובה של הנציגה מזכירה לי תשובה אחרת שמישהו פעם אמר: "כן….. ולא….." (-:

  18. כתיבה מדהימה – כרגיל אצלך.

    עכשיו כבר אחרי 5 בערב, אז מחר "קונות" יקבלו גם ממני טלפון. גם אני צריכה מידות גדולות, גם אני אהבתי את עונות יותר מאשר את כל החנויות – אבל אם המדיניות שלהם לא תשתנה בחזרה – הם איבדו גם אותי. ויש תחליפים לכל חנות – תמיד יש…

  19. ואן דר, אהלן.
    העלתי את הפוסט על תכניו וקישוריו לפורום אופנה מלאה בתפוז.
    אני מקווה שזה בסדר.
    מעבר לזה, אין לי מה לומר. אכן זונות.

  20. קראתי והתפוצצתי.
    מרגיז מרגיז מרגיז. מילא ש-ML כבר לא אוהבים אותנו, אבל עכשיו גם עונות תוקעים סכין בגב?

    מציעה כאלטרנטיבה לרכוש את מיטב המחלצות ברשת, באתרים שלא עושים טובה שמחזיקים את המידות הנכונות. המלצות יש בשפע, אבל אם צריך – אמרי ואתרום.

  21. אני אומנם רק עכשיו מתחילה לגדול (במידה) אבל אני שותפה לזעמך ומשאלותייך.
    מאז שגדלתי גיליתי באמת את הרשת דיסקריט, מישהי הזכירה קודם. ( שגם פחות או יותר כפו עלי לקבל כרטיס מועדון והנחות ) . ויש גם את סבנטין. שם לא הצליחו לכפות עלי כרטיס מועדון ובכל זאת קיבלתי הנחות אבל גם חולצה שלא יודעת איך השתכנעתי לקנות בגלל הצבעים,ורק בבית ראיתי , אבוי, שיש עליה ציור של נמר). יש להם מידות גדולות ראיתי. את הרמזים על הרשתות האחרות לא הצלחתי לפענח. אבל אני כנראה ממש עדיין לא בעניינים.

  22. תענוג לקרוא אותך. מצטער על הזונות.

  23. יום אחד ביאושי למצוא לי ג'ינס במידה 48, אזרתי אומץ ונכנסתי לסניף הגברים של אחת מרשתות האופנה
    ודווקא שם מצאתי ג'ינס במידה שלי ובגיזרה מחמיאה למדי והם עדיין מחזיקים מעמד יפה אחרי שנתיים!
    וגם היו זולים יותר מזוגות אחרים שמדדתי בחנויות המתמחות בג'ינס, שבהן המוכרות הגישו לי אוטומטית ג'ינסים לנשים.

    אחר כך בדקתי בעוד רשתות לדקיקות שמוכרות ג'ינס ומסתבר שבסקציית הגברים מוכרים ג'ינס בגיזרה מחמיאה (ישרה או מתרחבת) במידות 46-48 ובחנות יש יותר מפריט אחד מאותו דגם! נס! צריך פשוט להעיז.

  24. מעולה, מסכימה – הזונות האלה צריכים להגדיל היקפים
    ובנוגע לדיווה, מרינה מקסימיליאן בלומין יפה בכל צורה וכל מידה
    מעניין מה יקרה אם היא תשליד ויושטח החזה

    התוכל עוד לשיר??

  25. יש תחליף! ג'ינס גם במידות לא אנורקטיות נמצאו ברשת ZIP למרבה ההפתעה. אפשר לשלוח את הבוגדנים לכל הרוחות ולקנות במקומות אחרים.

  26. אוי, גם לי זה קרה. אמנם לא ברשתות עם שמות מתחרזים, אבל

    בחיפושים אחרי בגדים לחתונה…

  27. יפה לך שאת מנסה לארגן מרד צרכנים, למרות שאני לא רואה פסול ברשת שמשנה את הפוקוס ופונה לקהל שלא פנתה אליו בעבר.
    בעיה אחת:
    את יצאת משם עם שני זוגות מכנסיים, אבל ממני את מבקשת לא לקנות שם. דוגמא אישית אחותי, לפני שאת שולחת אחרים לריב את ריבייך.

  28. לא אכפת לי להמשיך לא לקנות שם, אבל כן אכפת לי מהיחס המזלזל שלהם. מאחלת לך למצוא את מבוקשך ברשתות אחרות, שנחמדות יותר ללקוחות שלהן.


כתיבת תגובה

קטגוריות

