פורסם על ידי: vandersister | אוגוסט 2, 2010

בזק, השירות שלכם הוא ערימת גללים מהבילה

בוקר בדירה קטנה בפתח שמיקווה. הציפורים שעדיין לא התעלפו מרוב חום מצייצות חלושות. ואן-דר-גראף-אחותך אחת קמה, מפהקת, וניגשת כבכל בוקר למחשב כדי לבדוק מה חדש בעולם. האינטרנט מסרב להגיב. נורת ה- DSL כבויה. שפופרת הטלפון מורמת ומגלה את הבשורה המרה: אין קו. כלום. יוק.

צלצול מהיר מהסלולרי למוקד השירות של בזק מגלה את פשר התקלה: "בדיוק מתקינים אצלכם ברחוב היום את התשתית החדשה והמהירה שלנו", עולצת המוקדנית מן העבר השני, "בקרוב תוכלי לגלוש במהירות 10 מגה!" – "הידד", כך אני בחמיצות, "אבל לא יכולתם להודיע מראש? אני תלויה בחיבור האינטרנט שלי לצורכי עבודה. זו הפרנסה שלי, ופגעתם בה". – "לא נורא", מנחמת אותי העולצת, "זה רק היום, ועד הערב כבר יהיה קו". נאנחתי כבדות. הלכו התוכניות לעבוד בבוקר מהבית, יען כי השליח של הסופר צריך לבוא בין 10 ל- 12 בצהריים.

היות שחוק מרפי הוא האלמנט היציב והעקבי ביותר בעולם אחרי הגזענות של אלי ישי, השליח של הסופר לא הגיע קצת יותר מוקדם כדי להקל עלי ולאפשר לי לטוס במהירות למשרד. למעשה, הוא הגיע ב- 12:45. "זה מישהו חדש", התנצלה בפני המוקדנית, "הוא לא הודיע לי בזמן על האיחור". הידד. הגעתי לעבודה בשעה מאוחרת להפליא, כשאני מקללת נמרצות את כל מעניקי השירות הארצישראליים ומאחלת להם שיטבעו בהר של פתיתים רקובים. נציג נוסף של בזק התקשר אלי בצהריים, בישר שאני יכולה לעבור למהירות גלישה של 10 מגה אם אני רוצה, ואמר ש"יש כבר קו, הכל בסדר".

שבתי הביתה בערב.

כשכבר הבטיחו שיש קו.

אז הבטיחו.

אין קו.

אין אינטרנט.

אין אפשרות להשלים את השעות שהלכו לאיבוד בעבודה.

ומה שהכי יפה: אין עם מי לדבר. כי המוקדנים של בזק, אלה שמבשרים בחום רב ש"אנחנו כאן בשבילך", סוגרים את הבסטה בשבע בערב. אין קו? זבשכ"ם. קפצו לנו. כל הזין עליכם. התקשרתי בחמת זעם למוקד היחיד שפתוח 24 שעות: מוקד התמיכה לאינטרנט. נציג חביב וחסר ישע הסביר שאינו יכול לעשות דבר, כי "המוקד סגור עכשיו". אמרתי לו שהשירות של החברה שהוא עובד בה הוא ביזיון וביקשתיו לא לקחת את זה אישית, אלא להעביר לגורמים האחראים. "הייתי מעביר בשמחה", כך חסר הישע, "רק שאין למי כרגע כי המוקד סגור. תרצי שאתאם לך טכנאי?" – "למתי?", הקשיתי. הבחור עלעל במסך שלפניו: "הכי מוקדם שיש לי זה יום ראשון". – "ביום ראשון אתה מוזמן לשלוח את הטכנאי למי שאתה רוצה, כי אני כבר לא היה לקוחה של בזק", עניתי לו.

אז איך עלה הפוסט הזה, שואלים את עצמם חריפי השכל מביניכם? אהה. אתם מכירים את החארות האלה שגונבים רוחב פס מחיבור אינטרנט לא מאובטח של מישהו אחר? הצטרפתי לשורותיהם הערב באופן זמני כדי לבצע כמה דברים דחופים במחשב וכדי לנסות להשלים בכל זאת מעט עבודה. שכן יקר שאני מתעלקת על הקו שלו, תודה לך מקרב לב. אתה מוזמן להתעלק על החיבור שלי בחזרה, לכשיחזור לפעול.

לסיכום, מסקנות:

1. בזק הם חארות שלא יודעים לתת שירות.

2. בזק הם חארות שמבטיחים הבטחות ולא מקיימים אותן.

3. בזק הם חארות שהורסים לאנשים ימי עבודה ולא מודיעים מראש על ניתוקים מתוכננים של הקו.

4. בזק הם חארות שמנתקים לאנשים קווים ולא טורחים להפעיל מוקד תמיכה גם בשעות הערב והלילה כדי לעזור לאנשים שקוום נותק.

5. בזק הם חארות שהולכים לחטוף ממני מחר את הצעקות של החיים שלהם, כי בניגוד לדעה הרווחת, אני לא מוכנה לקבל זין של סוס בתחת ולקרוא לזה "מסאז' שוודי".

עם הרגישים לקללות וגסויות הסליחה. עם השכן החביב עם החיבור הפתוח המחילה. אני מכריזה בזאת רשמית על תחרות "בזק הם חארות שהשירות שלהם לא ראוי ליריקה של עז יתומה" בתגובות: כתבו נא את אשר על לבכם וספרו על מקרים דומים. אולי זה לא יעזור לשיפור השירות, אבל לפחות נוכל להוציא קצת עשן מהאוזניים. ואז נשתמש בו לצורך העברת הודעות, כי קו טלפון לא יהיה לנו.

***********************************

עדכון מיום חמישי: 

הטכנאי לא הגיע ביום שלישי. גם לא ביום רביעי. אחרי פניות חוזרות ונשנות למוקד, נכמרו רחמיו של מר נמרוד אבישר, אבא של "בלוגיקה"  וידיד יקר, והוא פנה בעצמו למוקד והצליח להוריד אותו על ברכיו. רק בבוקר יום חמישי ובעקבות איומים בתביעה משפטית, התייצב בביתי הטכנאי והחזיר את הקו לפעולתו. לדבריו, מתקיני תשתית ה- NGN המהוללת פישלו בצורה כזו או אחרת וניתקו את קווי על לא עוול בכפו. התיקון ארך כמחצית השעה. אני עדיין מתעתדת לשלוח מכתב חריף למדי המפרט את השתלשלות העניינים למוקד התלונות של חברת בזק, כי שרשרת הפאשלות שנתחבה לגרוני במשך שלושה ימים זועקת השמיימה. במקביל, אני מחפשת ינשוף דואר במצב טוב לשימוש במקרי חירום.


Responses

  1. אין מספיק גיוון בקללות.

  2. ….ואם זה מה שבזק מוציאים ממך, אפשר רק לדמיין איזה תועפות של יצירתיות זועמת היו זוכים נציגי הוט לשמוע ממך לו נמנית על ציבור לקוחותיהם האומללים. (למרבה הצער לא ניחנתי בהומור כשלך לתעל את העשן מהאוזניים כל פעם כשיש "בעיה בתשתית" או סתם הפסקת חשמל…)

    • הניסיון שלי עם נציגי התמיכה הטכנית של הוט דווקא די טוב. בפעמים היחידות שהייתי צריך הגיע טכנאי באותו יום. במקרה אחד אפילו הגיע טכנאי בכיר כמה שעות אח"כ כשהתברר שהרגיל עשה עבודתו זבל.

      מצד שני אין לי הרבה תקלות, כך שאני לא מקור טוב לסטטיסטיקה.

  3. כל פעם שהוט מביאים את קריזתי, אני נזכר כמה גרוע היה לי בבזק, ומיד מתמתן.

    לעומת זאת, זוגתי נכוותה בקו טלפון הוט, ושוב עם ממיר הטלפוניה של אודיוקודס של 012 (למרות שלרוב בגלל נפילות קו ההוט ולא בגלל הממירצ'יק) ועדיין מתעקשת שצריך קו קבוע בבית, ולכן נזק הוא האופציה היחידה. לפחות יהיה גיבוי – אם אין סקייפ יש נזק ולהפך, אם אין אינטרנט הוט+014 יש סמארטפון+אוראנג' דרך היואסבי. טוב שיש קישוריות, חסוך ליום פקודה.

    אני פשוט מטיל ספק בכל ספק. גיבוי עדיף על המתנה על הקו.

  4. מיד בא לי לאיים בתביעה, על כל הוצאות הטלפון בגין השיחות מהסלולרי, ועל סיכון החיים בכך שאין לך אפשרות לקיים שיחות חירום אפילו, ועוד ועוד. אני מציעה להוסיף את זה לתוכן השיחה הצרחנית מחר, ולדרוש פיצוי!
    אוך כמה מעצבן!!

  5. רואים שאתם חבר'ה צעירים, בימינו כשחילקו קרח עם עגלות והיה סטיב אוסטין בטלויזיה אף אחד לא היה מתרגש יותר מדי עם חברת החשמל היתה מפסיקה ככה סתם את החשמל ל5 שעות בשבת (והשכנה הדתיה הכינה חמין על פלטת שבת ונדפקה לה כל ארוחת הצהריים והערב, בעיה שלה).
    פעם חיכיתי לאוטובוס של 11 וחצי למעלה החמישה (גרתי בירושלים) בתחנה המרכזית, הוא לא בא, לא שהוא איחר בחמש דקות או משהו, הוא פשוט לא בא. אז כשהלכתי למשרד להתלונן התשובה האוטומטית היתה 'למה לא באת בזמן' כי השיטה היא תמיד להאשים את הנוסע קודם כל ולבדוק אחר כך.
    בכל אופן התלונות של גברת ואן דר גראף הן בעיני פינוק לשמו, תלונות אמיתיות הן כאלו שיש מאחוריהן מניע זדוני, לא סתם רשלנות. כך למשל יש טענה שחברת אינטרנט מסויימת 'מפילה' בכוונה את ההתקשרות כל פעם שמנסים להעביר קובץ גדול וכבד מדי, או שבנק מסויים דאג שכרטיסי האשראי הסטנדרטיים של לקוחותיו יבלעו בכספומטים באקראי כדי להציע ללקוחות המיואשים כרטיס משודרג ויקר יותר. זה שבזק לא פתרו את הבעיה בזמן שהם התחייבו עליו? לזה אנחנו רגילים מימי המנדט.

  6. בזק אכן זונות בני בליעל, ולכן עברתי להוט.
    לצערי, גם הוט הם זונות בני בליעל.
    תחשבי על זה, שאם היית עוברת לטלפון הנייח של אורנג', זה היה קורה לך הרבה יותר.
    וכאחד שעבד גם באורנג' וגם בבזק – כל מילה שלך בסלע.
    כולם חארות שספק אם צריכים להתקיים עם רמת השירות הזו במדינה "מתוקנת" כמו שלנו..

    אני מאחל לך חימום קול מחר בבוקר, לפני הצרחות עליהם. 10 מגה בתחת שלי..

  7. אאוצ'….

    הלוואי שיכולתי להמליץ לך לעבור לחברה אחרת… אנחנו עברנו להוט אחרי שבזק לא טרחה ליידע אותנו במבצעים שמוזילים מאוד את חשבון הטלפון, אבל גם על הוט יש סיפורים לא מעטים… בזמנו אני זוכרת שקראתי באיזשהו פורום שהוט מנצלים את תמימותם של העולים החדשים… את אורנג' אני מכירה רק דרך גיא – ואת מה שיש לי להגיד עליהם אני לא אכתוב כאן כי לא בטוח שזה חוקי….
    בקיצור…. לכי לישון, עיזבי… מחר יום חדש!

  8. גם אני עבדתי בבזק בצעירותי. הם חארות.

  9. כולם חארות. פעם היה רק בזק והיינו מתלוננים רק עליהם, היום יש הרבה אלטרנטיבות וכולן גרועות. המצחיק הוא שמבין כל האפשרויות, דווקא לבזק יש את השירות הטוב ביותר יחסית – פשוט בזכות כמות הטכנאים והרכבים, בכלל בלי קשר לטכנולוגיה.

    חבל שהם מרשים לעצמם להתעלל בלקוחות בצורה כזו.
    (למען הגילוי הנאות: אני לקוח של הוט וסובל משלל בעיות באופן יומיומי)

  10. לי קרה בדיוק בדיוק אותו הדבר, אבל עם הוט… בכלל היתה שם סאגה של חודש וחצי איתם, אבל כן כן, ככה נראה השירות בארץ. כולם חארות.

  11. רק רציתי לציין שהבטיחו לנו שאם יפריטו את בזק תהיה תחרות והשירות השתפר.

    והוא כמובן השתפר, אבל רק עד 7 בערב, שכן לא משתלם להחזיק מוקד עד הלילה כפי שעשו קודם. וכמובן רק במקרה שנפלת על מישהו שעובד שם יותר משבועיים כי תנאי העבודה הרבה יותר גרועים וקיצצו בהדרכות. וזה רק במקרה… נו טוב, מספיק.

    אני באופן אישי דווקא מרוצה מהם, אבל זו כנראה אנומליה סטטיסטית.

  12. אצלי התשתית בבזק והאינטרנטים של אוראנג', ובסך הכול אני די מרוצה. פעמיים היו לי בעיות של ניתוקים, אולם השירות היה מהיר ואדיב למדי, בעיקר באוראנג' אבל גם בזק היו בסדר.

    במקרה שלך, בזק ראויים לקיתונות של מי השטיפה של השירותים של החצולים שלי. רוצה שאארוז לך קצת בג'ריקן?

  13. את בטוחה שאת רוצה לשמוע תלונות נוספות על בזק??? לא בטוחה שיש מספיק מקום בתגובות.
    א. בעיר הקודש עדיין לא הריחו אפילו את רשת ה-NGN כך שעל לא עוול בכפינו אנו נאלצים לשלם את אותו המחיר על 5MB שאפילו לא מסופקים לנו במלואם. אחרי שצרחתי על מוקדנית כזו או אחרת היא הואילה בטובה לעשות לי הנחה של 10 ש"ח בחודש כך שעכשיו אנחנו משלמים רק כ-90 ש"ח על האינטרנט (115 ש"ח אם מוסיפים את עלות הקו קל שאנחנו משלמים רק עבור "הזכות" לגלוש בבזק). זה כמובן היה כרוך בהארכת ההתחייבות אליהם.
    ב. הראוטר שבזק מספקים החליט לשבוק חיים לפני כחודשיים והנציג שירות של בזק הואיל בטובו להודיע לי שזו ממש הבעיה שלי כי נגמרה האחריות על הראוטר. בעיקר אם לא אסכים לשלם עוד תשלום פעוט של כ-10 ש"ח בחודש לתמיכה ברשתות. אחרי שהסברתי לו בערך 20 פעם שלא מעניינת אותי האחריות המזורגגת שלהם, ואני משלמת להם הון תועפות על חיבור לאינטרנט אז כדאי מאוד שיספקו לי את הציוד לקיים את החיבור הזה, הוא התרצה (אחרי שבדק עם "המנהל"). הרי זה לא שניתנה לי בדיוק אפשרות בחירה באיזה ראוטר אני מעוניינת והוסברו לי התנאים שחלים על כל מכשיר. דחפו לי את הראוטר שהיה במלאי וציפו שאסתום יפה את הפה. הנציג הבטיח לי שאוכל לגשת לבזק סטור הקרוב לביתי (יש רק 1 בירושלים, ולא, הוא לא בדיוק קרוב לביתי) ולקבל שם ראוטר חדש במקום זה המקולקל. כמובן שכשהגעתי לשם, במיוחד, עם תינוק רך, הנציגים בחנות לא ידעו על מה אני מדברת ונאלצתי להתקשר שוב למוקד ולצרוח על מוקדן נוסף שטען להגנתו שהראשון פשוט לא תיעד כלום מהשיחה שלנו. אחרי עוד כמה צעקות הבעיה "נפתרה" ואיפשרו לי שוב לקבל את הראוטר התורן שהיה במלאי.
    ג. לפני כשבוע היתה תקלה בנטויז'ן ולא היה חיבור לאינטרנט במשך כמה שעות (זה לפחות מהרגע שניסיתי להתחבר, אין לדעת כמה זמן היתה התקלה בפועל). אבל הי, לפחות הנציגים שלהם אדיבים, עונים לשאלות של הלקוחות ואפילו מסייעים בבעיות עם בזק…
    ד. פעם הייתי לקוחה של הוט. לקח לי כשבוע להצליח להתנתק מהם. זה היה כל כך מזמן עד שלפני כחמש שנים כשעברתי דירה התפתיתי לנסות את הטלפון הקוי שלהם. הם הבטיחו לי טכנאי שיחבר אותי בין שעה זו לאחרת. חצי שעה לפני תום המועד שנקבע התקשרתי לבדוק מה קורה. הבטיחו לי שיגיע תוך רבע שעה. כמובן שהוא לא בא. רבע שעה אחרי שתם פרק הזמן שבו התחייבתי לחכות להם בבית ולבזבז את זמני לריק, התקשרו להגיד לי שבעצם הוא לא יוכל לבוא היום. אז אמרתי להם לדחוף את הטלפון שלהם לאן שראוי לו להיות בו… אם זה השירות שלהם כשאני רוצה להיות לקוחה שלהם, מה יקרה בהמשך??
    יש עוד כהנה וכהנה תלונות מלא השק. אולי אני צרכנית רגישה תאמרו, אבל לא נראה לי. אני פשוט מצפה כל פעם (לשווא) שתהיה תמורה בעד האגרה. אך כנראה שעד שלא אשתייך לכת לובשי שחורים כלשהי עם איזה רב שיאמר לי מה לעשות, לא יבוא מזור לסבלי.

  14. ובכן, אם היית שואלת אותי בזמן שהתנתקתי לנצח נצחים מחברת נזק ("בזק" בלשונך), כלומר לפני כ8 שנים,
    הייתי אומרת לך עכשיו "אמרתי לך" ומאוד נהנית.
    בגלל שאני לא חרא של בנאדם, קשה לי לשמוע שאת סובלת מהם, אז אני לא נהנית.

    לפני כ8 שנים, כאמור, קיבלתי חשבונות טלפון מטורפים לגמרי שנזק טענו שהם שלי, ולא היו שלי בעליל, לא על פי ההסכמים שחתמתי איתם לגבי קו אינטרנט ושימוש חופשי חודשי בו. מכיון שכל פניותיי אליהם נתקלו בקיר אטום ופחדתי מבתי משפט, יען כי הייתי, ועודני, תפרנית-על,
    קיללתי הרבה, נעזרתי בתרומות, ושילמתי.
    בעקבות הסבל הרב ששרות הלקוחות העלוב שלהם הסב לי, נדרתי סוג של נדר, ומאז ועד היום, אני לא נמנית על לקוחות נזק בשום פנים ואופן.
    לי יש רק סלולארי. והאינטרנט של מישהו אחר.
    יש לי לאן להתקשר להתלונן.
    זה לא עוזר לי מאוד, אבל זה מה יש. העיקר – לא לקוחה של נזק. זה העיקר מבחינתי.

    בקיצור, כוסימאשלהם, ושל כל העושקים את הציבור באשר הם, כולל חברי כנסת.

    איתך במאבקך הצודק.
    כולי תקווה כי תשאי ברכה בצרחותייך ושכר לצערך.

    • הסלולארי שלך הוא לא פלאפון במקרה, אני מקווה

      • לא.
        גם את הלקח החשוב הזה למדתי כבר.

        אם היה לי ניסיון כזה בתחומים אחרים, והייתי לומדת את הלקח…הו אז הייתי מגיעה לגדולות.

        האמת היא שרוב החברות – בעיקר הגדולות – בארץ, לא יודעות דבר על שירות ושימור לקוחות. אתה תמיד מרגיש שדופקים אותך – ואתה תמיד צודק.

  15. לצערנו הרב, בזק הם החברה עם השירות הכי פחות גרוע.
    אני בכלל לא רוצה לדעת מה יקרה כשאצטרך לעבור דירה (אני עם תשתית הוט…).

    ואן-דר-גראף, חבל על הבריאות עם כל ההוצאה הזו. נראה לי שעדיף להיות כמו הנוצרים ולהפנות את הלחי השנייה. מעבר לכך, אם אפשר בקשה קטנה – רחמי על הנציגים, הם מקבלים בסה"כ 20.70 לשעה במקרה הטוב…

  16. פעם חיכיתי על הקו לנציג שירות שעה וחצי (בשני ניסיונות שונים להשיג אדם שיענה לי)
    *שעה וחצי!*
    בסוף הם עוד רצו תשלום על השירות כי "על שירות לראוטר אלחוטי משלמים תוספת".
    בדירה הבאה – תשתית הוט.
    התאבדות?
    נו שויין

  17. אני תפסתי את בזק בביצים. ע"פ תיקון 22 לחוק הגנת הצרכן התשס"ח – 2008 – עסקה לתקופה קצובה, ספקי תשתית, ספקי אינטרנט, חברות סלולאר, חייבים לבקש את הסכמתו המפורשת של הלקוח להארכת ההתקשרות ביניהם בסיומה של חבילה. הסכמה מפורשת משמעותה חתימה של הלקוח על מסמך התקשרות חדש או לחילופין הסכמה לתנאי המשך בשיחה טלפונית עם מוקד החברה לפני תום החבילה. הסנקציה העומדת לרשות הלקוח במקרה שהחברה הפרה חובה זו – הגשת תביעה לפיצוי ללא קשר לגובה הנזק שנגרם. בזק האריכו לי את חבילת התשתית מבלי לקבל הסכמתי המפורשת. איימתי בתביעה. התפשרנו על פיצוי בגובה 500 ש"ח שהועברו לחשבוני. כרגע אני מתגושש עם 013 נטוויז'ן באותה הסוגייה – הם עקשניים מעט יותר אבל גם הם יוכרעו.

  18. גדול!!

    רק אתמול התנתקתי מהם גם אני בחמת זעם.
    משירותי הטלפון דווקא.
    אינטרנט במנוי כבר אין לנו מזמן אחרי שכמעט הלכנו באופן אישי להצית את מוקד השירות של הוט. הקו אולי לא רציף, ולא מבצעים הורדות מחמת נימוס, אבל – שקט ושלווה.

    בעבודה גם ככה יש טלפון ואינטרנט כל היום.

    לינקים שימושיים למי שהעוולות לא נישלו לחלוטין מכוחות הכתיבה:
    http://www.tluna.co.il/
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3366564,00.html

  19. אז מה בסוף עשית בבוקר החופשי שבזק אירגנו לך?
    סדור הבית? סרט בדיוידי? השלמת שעות שינה? בית קפה?

  20. אני נטשתי את בזק כבר מזמן אבל מעריכה את המאבק הצודק, את הנחישות ואת תמיכת המגיבים 🙂

  21. תודה לכולם על הסיפורים ועל התמיכה. המסקנה מהסאגה: אם אתם רוצים לקבל שירות, הכינו עצמכם לצעקות על כל נציגי השירות במוקד, ולחלופין, איימו בתביעה משפטית והשתמשו במילים כגון "אובדן ימי עבודה", "עוגמת נפש", "פיצוי", "שיפוי", "חילוט" ו"טוסטר משולשים".

    זאתי, לשאלתך – ניצלתי את הזמן בהסתובבות עצבנית כנמר בכלוב תוך מלמול קללות מהוסות, וגם רחצתי כלים. ניצול זמן למופת.

  22. הגבתי כדי להרשם לבלוג שלך.
    אני מקווה שאקבל עדכונים כשתעלי רשימות חדשות.
    את נהדרת.

    • kנרשמתי כדי לקבל עדכונים…

  23. מה שבטוח, טוסטר משולשים פותר הכול!

  24. המפגש הכי הזוי שלי היה עם מחלקת שירות הלקוחות היתה לפני כמה שנים, כשהצטרכתי לרדוף אחרי נציגי הוט ולהתחנן שיואילו בטובם לעדכן כבר את פרטי כרטיס האשראי שלי לתשלום, שלא יצטבר לי חוב… אירוני, הא?

  25. לןפעמים חברות גדולות שוכחות את האזרח הקטן

  26. , 20:57 25/8/2010:
    אני אישית נגד כל התלהמות ו/או אלימות, אבל יבגני האידיוט
    שקורא לעצמו אנרכיסט מיליטנט עושה להם נזקים בתיבות המרכזיה,
    משבית להם אנטנות ומשחית את רכבי השירות שלהם.
    מה שהוא אוהב במיוחד זה ללכת למשרדים שלהם לעשות שם בלגנים ולהצית את פחי האשפה שלהם, עוד הוא מטלפן לבתי המנהלים וסותם להם את הטלפונים
    ואת תיבות המייל, מפנצ’ר להם רכבים ומכפכף להם את הילדים.
    תמיד אמרתי שהוא דביל.

  27. מוזר ומעניין.
    זה בדיוק בדיוק מה שקרה לי בתלאביבקלוץ.
    לאחר התקנת תשתית הNGN בשכונתי,
    רק שבמקום, לטכנאי לקח להגיע שבועיים,
    שבועיים שבמהלכן האשימו את הראוטר שלי ואותי במגוון נזקים.
    בסוף כמובן התברר שבזק השאירו כבל קרוע במהלך ההתקנה.
    גוד בלס את החיבור האיטי של השכנים והשן הכחולה של הלפטופ,

    מה שברור שהוא לא קונספירציה :
    מאז התקנת האופציה לאינטרנט סופר מהיר ע"י חברה ששמה מתחרז עם נזק, מהירות ה5 מגה שעליה אני משלמת, לא הייתה איטית יותר מעולם.
    גם לאחר תיקון הכבל האמור.
    למי שיש זמן להרים לי טלפונים הם
    המוכרנים מטעם החברה ההיא שרוצים שאשלם על הדבר הזה שהם התקינו.
    לא רוצה כלום מכם.
    תתפקדו על מה שאתם כן אמורים לספק.
    זונות.


להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

קטגוריות

%d בלוגרים אהבו את זה: