פורסם על ידי: vandersister | מאי 21, 2010

לא שיש לי אשליות בקשר לוורדפרס

אבל בוורדפרס יש יותר פיצ'רים, בוורדפרס יש מהירות תגובה טובה, בוורדפרס נוחות שימוש מצוינת, בוורדפרס ווידג'טים יותר מגניבים, כך שהייאוש נעשה יותר נוח. חוץ מזה, לוורדפרס יש יתרון עצום על פני בלוגלי: הוא לא עומד להיסגר בעוד חודשיים. אז אני מבקשת להביע את הערכתי הכנה, בלי טיפת ציניות, לאנשים הנפלאים שהביאו לנו את בלוגלי, ולאחל להם כל טוב בכל אשר יפנו. תודה רבה רבה על הבית שהיה ביתי הווירטואלי במשך שלוש שנים.

ובנימה אופטימית זו, הנני מתכבדת לפתוח בזאת רשמית את הבלוג במשכנו החדש! אנא ספרו למערכת מה דעתכם על העיצוב, הצבעים, הגופן, הפריסה והסרט החדש של טרי גיליאם. אם נתקלתם בבעיות שתרצו להביא לתשומת ליבי – אני מאוד אשמח. כלומר אם יש לי יכולת לתקן אני אשמח, אם לא אני קצת אתבאס. אבל תגידו בכל זאת. תודה!

*הערה מנהלתית – היות שביצעתי את ייבוא הבלוג לפני מספר שעות, ובינתיים פורסמו עוד כמה תגובות לפוסט האחרון, התגובות לא מופיעות בבלוג החדש, ועמכן/ם הסליחה. ניסיתי להעביר אותן אבל זה מסובך. תצטרכו פשוט להגיב שוב מתישהו, אנשים טובים.


Responses

  1. בהצלחה בבית החדש! 🙂

    עדכנתי את הגוגל רידר שלי.

  2. תתחדשי ובהצלחה 🙂

  3. בהצלחה!!!
    נראה מצוין! גוגל רידר עודכן גם בקצה הזה..

  4. הי אחותנו…
    ברוכה הבאה לשכונה.
    החתול והירח
    מ ד ה י מ י ם !!!

  5. גם פה הרידר עודכן. תתחדשי!

  6. ברכות על הדירה חדשה, שיהיה במזל טוב 🙂

  7. מזל טוב. רשומותיי עודכנו.
    אני חושב שאני מעדיף את התמונה שהיתה בראש הבלוג בבלוגלי, אבל (א) אני אדם שמתקשה להסתגל לשינויים צורניים ו(ב) אני אדם שיודע לא לריב עם חתולאים. אלא אם כן אני חבר ממש טוב שלהם והם נורא אוהבים אותי ולא יכולים להרשות לעצמם לוותר עלי. אבל כמה חתולאים כאלה כבר יש?

  8. תתחדשי!

    אהבתי את העיצוב
    יש תחושה של סדר ויותר נוח להתמצא בבלוג

    בעיה קטנה – אני משתמשת בפיירפוקס, אז אולי זה בסדר בדפדפנים אחרים, אבל הפרטים האישיים שמצורפים לתגובה נחתכים משמאל (לפני הפרסום).

    סתם משהו אסתטי, זה יפה גם ככה 🙂

  9. באתי. רחרחתי. נפנפתי קצת בזנבי (חתולים אינם מכשכשים בזנב, הם הרבה יותר מדי אציליים מכדי להשתמש בתנועה כלבית כזו), והחלטתי שטוב בעיני המקום.

    אל תספרי לאף אחד, אבל הייתי רושם אותו מחדש לגוגל רידר שלי בגללך גם אם לא היה מוצא חן במיוחד בעיני.

    בהצלחה בהמשך ,והזהרי תמיד מפוקצ'ות ומוטרות שבאים (באות?) בחושך. אי אפשר לסמוך עליהם (/הן).

  10. תרבחי ותסעדי, ושיהיה במזל. שפכת מלח בפינות? זה טוב נגד עין רעה. לשלוח לך מטאטא מרווה קינמון? משאיר ניחוח חיובי אחרי שחובטים בעזרתו ברוחות רעות. וטרולים.
    תתחדשי (((ונאדר)))

  11. נראה הרבה יותר יפה. האדר מקסים. ברכות על המשכן החדש. נרשמתי.

    עכשיו אני צריכה להחליט אם לשמור את בלוג הטיול שהיה לי בבלוגלי או לתת לו לשקוע אל תהום הנשיה ולהסתפק באלבומי התמונות בפייסבוק.

    • מזל טוב וואנדר!

      ולנסיה – את יכולה לפתוח כאן או אצלי על השרת, הדלת פתוחה…

      ואנדר: תודה! 🙂

  12. תתחדשי! סוף סוף הבלוג שלך יעבוד יותר מ-15 שעות ביממה. בהחלט נראה מצויין. ומה שלום הווידג'טים, whatever the hell they are ?

  13. תתחדשי ומזל טוב על המעבר!

  14. תודה רבה רבה לכולם! 😀

    אני אנסה לתקן את כל הטעון תיקון בימים הקרובים, מקווה שאין יותר מדי דברים שהם בגדר ברירת מחדל של המערכת. תודה שבאתם 🙂

  15. תתחדשי.

  16. ברכותי!
    והחדש של גיליאם מאכזב להחריד.

  17. תתחדשי!
    הגוון הכחול ברקע עושה לי תחושת משרד קלה, אבל זו בטח רק אני והרגישויות המשונותשלי. ההדר מקסים ונראה שהמעבר עבר חלק.
    לגבי התוכן, הו וול, אני לא רואה שום סיבה שהמעבר ישפיע עליו, וזה הכי חשוב!

  18. איזה כיף! ברוכה הבאה לבית החדש, מקווה שיהיה לך פה כיף.
    הרסס עודכן, הכל נראה יפה ותקין מכאן, וכמו שעפרונית אמרה – לט דה תוכן קאם!

    Lem

  19. תתחדשי!
    העיצוב חמוד, הכל עובד, החיים יפים.

  20. העיצוב נפלא. תתחדשי!

    הערה טכנית: אני חושב שעדיף שהקישורים הישירים לפוסטים לא יכילו את כותרת הפוסט בעברית (מה שנקרא "סלאג", אבל אני לא בטוח למה). יש דפדפנים שזה נראה בסדר, יש כאלו שזה בלתי קריא בעליל (ראי, לדוגמא: http://www.room404.net/?p=27738). המקום לשנות את זה הוא תחת "הגדרות -> קישורים ישירים.

    (רק כדי להסביר כמה זה נורא, כשאני עושה העתק הדבק לכתובת של הפוסט הזה, זה נראה ככה:
    https://vandersister.wordpress.com/2010/05/21/%D7%9C%D7%90-%D7%A9%D7%99%D7%A9-%D7%9C%D7%99-%D7%90%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A7%D7%A9%D7%A8-%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%A4%D7%A8%D7%A1/

  21. דובי – אתה צודק וזה אכן מעצבן, ניסינו למצוא פתרון לזה. הבעיה היא שבוורדפרס.קום אין את האפשרות של קישורים ישירים. מה שכן אפשר לעשות זה לשנות ידנית את שמות הקישורים, ואני אעשה את זה מעתה והלאה.

    ושוב תודה לכולם על הברכות 🙂

  22. מזעזע! לא שמתי לב שהאופציה חסרה עד עכשיו. אני תוהה למה.

  23. תתחדשי ואנדר,
    כולם עוברים לוורדפרס.קומ מכל המקומות
    חוץ ממני… (נו טוב, הבלוג שלי עצמאי)
    אוהבת ת'שינוי שבחרת – עושה לנשום ולחייך 🙂
    בהצלחה בבית החדש!

  24. Ooooh pretty!
    🙂

  25. מזל טוב על המעבר, שיהיה בהצלחה גם בבית החדש!

  26. יפה וטוב. הפונט קצת קטן לעיני הזקנות, אבל מה לעשות.

    (את הסרט של גיליאם לא ראיתי)

  27. ותשני את ההגדרה של "תגובות ממתינות לאישור". אנחנו לא אנשים של דחיית סיפוקים

  28. מזל"ט! (מרחב זעיר ללא טירוף).
    פונט: אני מצביע אריאל, יותר קריא.
    סנאפ: אני מצביע לכבות את הנודניק הזה.
    גיליאם החדש: לא.

    ואנדר: גם אני חובבת את אריאל עד מאוד, אבל נראה לי שהטהומה הוא הדיפולט עבור התבנית הזו ואין דרך לשנות. אני עוד אבדוק את העניין. תודה!

  29. ברוכה הבאה!
    טוב – אז לא עוד טהומה, מעכשיו אריאל.
    חוץ מזה הגדלתי קצת את הפונט ותיקנתי את ההתאמה לעברית של התבנית. מקווה שהכל בסדר עכשיו.

    • הידד! 😀 נראה נפלא – תודה רבה!

  30. העניין הזה של אפשרות לשרשר תגובה לתגובה? מצויין.


להשאיר תגובה

קטגוריות

