פורסם על ידי: vandersister | מאי 21, 2010

היו שלום, ותודה על ההגיגים

כשמצאתי את עצמי תוהה, אך לפני כמה פוסטים, אם הגיע הזמן לסגור את הבלוג, לא תיארתי לעצמי שיהיו נסיבות חיצוניות שיאלצו אותי לעשות כן. למרבה הצער, המארחים שלנו – אתר בלוגלי המופלא – נאלצים לסגור את שעריהם, עקב אי יכולת להמשיך ולתחזק את האתר. כאשר הפנמתי את הבשורה המרה, עמדו בפני שתי אפשרויות: להניח לבלוג לשקוע אל מעמקי תהום הנשייה ושם להיות מכורסם למוות על-ידי ספוגי-ים; או להעביר אותו בשלמותו לאתר וורדפרס.קום. מאחר שאינני יודעת אם לספוגי-ים יש שיניים, והיות שלא רציתי להותיר את השאלה הרת הגורל הזו תלויה ועומדת, החלטתי להעביר את הבלוג לוורדפרס.קום. ספוגי-הים ייאלצו להיזון ממקורות חלופיים, כגון כתמי נפט או עצמות של פגאנים קדומים.

מאחר שאני לא רק בורה לחלוטין בנושא ספוגי-ים אלא גם בורה למדי בנושא וורדפרס ושאר ירקות טכניים שכאלה, המעבר המרגש ילווה על-ידי הגורו שלי לענייני בלוגים ואינטרנטים, שרון ד. קטנים. הפרופסור קטנים כבר ייעצה לי רבות בנושא, ואני סמוכה ובטוחה שהיא תדע לנזוף בי קשות כשאבצע כל מיני מעשים מגונים בבלוג החדש, כגון פרסום טקסטים במקום הלא נכון, אישור תגובות שאינן ראויות לפרסום או הוספת ווידג'טים של מלפפוני-ים במקום קיפודי-ים (מה זה בכלל ווידג'ט, לכל הרוחות?). הבלוג החדש נמצא בשלבי בנייה, תכנון, ליטוש ומריטת שערות שפם ברגעים אלה ממש, וברגע שיגובש בצורה מניחה את הדעת, אני מבטיחה לעדכן ולפרסם קישור. למשך תקופת מה יתנהלו שני הבלוגים במקביל, ובשלב מסוים ייסגר הבלוג הנוכחי ויישאר הבלוג בוורדפרס.קום בלבד. סיק טרנזיט גלוריה בלוגלי.

אני מפצירה בכם לנהוג בי במידת הרחמים ולהפגין אורך רוח במהלך המעבר, כי סביר להניח שאני אצליח לברבר ולחנטרש כמה דברים ולתת לכם פיד לא נכון לרסס, או רסס לא נכון לפיד, או ווידג'ט לא נכון לספוג-הים וכדומה. עמכם הסליחה מראש. שרון, קפה ועוגה על חשבוני בפעם הבאה שניפגש. עוגת ספוג, אפילו.


Responses

  1. אפשר עוגת שמרים במקום זה? עוגת ספוג עושה לי ויברציות רעות מהצבא. 🙂

  2. עוגת שמרים איט איז :mrgreen:

  3. אבן נגולה מעל ליבי (נקווה שהיא לא תגיע לכליות)
    מאז נפוצו השמועות והליחשושים אודות קיצו המתקרב של בלוגלי הייתי עסוק בשאלה הרת הגורל: "מה יקרה לואנדר" (או בצורה קצת יותר אגואיסטית: "איפה אני אמצא עכשיו בלוג כזה מגניב וכייפי לקרוא?").

    ואנדר: רוב תודות. חנפנות זולה תמיד משתלמת :mrgreen:

  4. יא אללה. כשקראתי את הכותרת ואת המשפט הראשון נפל לי הלב לתחתונים.
    פיו.
    אמנם לא הרגשתי מספיק טוב בחודשים האחרונים כדי להגיב כאן, ולא נעים לי עם זה, בעיקר לאור הבלגנים שהיו פה לאחרונה. בימים רגילים הייתי צוללת לדיון. אז סליחה על זה. אבל את הבלוגרית האהובה עליי, no contest. נבהלתי ממש…
    שהמעבר יעבור לך חלק כמה שניתן ובמינימום עצבים.

    ואנדר: ממש התגעגעתי! חשבתי שנעלמת לי… אני מצטערת שהרגשת לא טוב 😦

    רפואה שלמה, ומקווה לראות את זיו מקלדתך בבלוג החדש!

  5. מלפפונים, ספוגים, מזרוני -ים, לא משנה מה שתזרקי עלינו, אנחנו בשמחה נמשיך לבוא.
    קדימה, נסי אותנו.

    ואנדר: *מיידה בחתולשחור חופן כוכבי-ים* 🙂

  6. יאיי!

    ואנדר: זה "יאיי" כמו "אאוץ'" או כמו "Yay"? אני מקווה לאופציה השניה…

  7. באמת כותרת אכזרית, חשבתי שאת סוגרת את הבלוג! השבץ היה קרוב מתמיד. זה עמישראל, בפעם הבאה תפתחי ב"קודם כל תרגעו" ומשם תמשיכי הלאה.
    אבל עכשיו שאני יודעת שאת לא סוגרת, תודה לך שהסבת את תשומת ליבי הלא מרוכזת למצבו של בלוגלי ולעובדה שגם אני אצטרך כנראה לעבור דירה. הזוועה. אני הולכת לחפש חברים פחות טכנופובים ממני ולהתחנף אליהם יפה.

    ואנדר: קבלי התנצלות מעומק הלב. גם אני הייתי נתונה בשוק מסוים, התרגלתי לשכשך בבריכת הבלוגלי וכעת צריך לארוז את הפקלאות ולזוז. אולי אפילו נהיה שכנות או משהו 🙂

  8. לא, זה ממש לא יפה להבהיל ככה אנשים…. 😉

    ואנדר: כאמור, מתנצלת. לא רציתי לזרוע פאניקה  🙂 

  9. בהצלחה
    "רשימות" עברו לשם, כמעט כולם. אז תזדרזי לפני שיגמר המקום.
    וחוץ מזה, בלוגלי החביבים מספקים שירות של הפניה לבלוג החדש. כך שאפילו לא יצטרכו לשנות את הכתובת.
    ובתשובה לשאלתך:
    ווידג'טים הם יצורים גדולים שעירים ופרוותיים. מזונם העיקרי הוא פוקצ'ות ומוטרות. (שגם הן סוג של יצורים פרוותיים, רק קטנים הרבה יותר, מה שמאפשר לווידג'טים הרשעים לאכול אותם אל דנטה)

    ואנדר: כלומר, ווידג'טים הם כמו הגרגמל של היצורים הפרוותיים? מעולה.

  10. את מצחיקה מדי.


כתיבת תגובה

קטגוריות

