פורסם על ידי: vandersister | יוני 11, 2009

על צביטות ונשיכות

ובכן, אתמול אחר הצהריים קרה הדבר. אישה זרה לחלוטין אך בעלת חיוך נעים נטלה את שדיי בזה אחר זה, תחבה אותם למגש פלסטיק, צבטה אותם צבוט היטב בעזרת עוד לוח פלסטיק והנציחה את כל העניין בצילום למזכרת עולמים. למי שחדש בבלוג או פספס את הפוסטים האחרונים, לא הצטרפתי לכת שעוסקת בזן הזוי במיוחד של פורנוגרפיה, פשוט הלכתי לבדיקת ממוגרפיה. גם זו גרפיה, אבל מסוג אחר. המילה "ממוגרפיה" מורכבת, למעשה, משתי מילים ביוונית: "ממו", שפירושו "שד", ו"גרפיה", שפירושו "למחוץ היטב ואז לצלם עם קרני רנטגן". כל העסק לקח רבע שעה בלבד, והותיר אותי מעוכה קלות, אך ללא נזק של ממש.

כתום הבדיקה, שבתי לביתי אשר בפתח שמיקווה ואני תפוסת הרהורים, מרביתם קודרים למדי. "חדלי מהבלים אלה", נזפתי בעצמי, "התשובה תגיע בעוד שבוע וחצי ורוב הסיכויים שלא ימצאו שום דבר. הסיחי את דעתך במשהו דבילי, ומיד!" ובכן, נטלתי לידי עותק ישן של המקומון של פתח שמיקווה, וניסיתי להתעמק בתוכנו* של זה, כדי לשכוח מדברים כגון גידולים, טיפולים, בתי חולים וכל מה שמסתיים ב"לים".

מפה לשם מסתבר, שהמקומון הנאמן של עירי כולל מדור  ובו פירוט ותיאור של מוצרים חדשים על המדפים, לנוחות הצרכנים. עיינתי בנפש חפצה – תמיד נחמד לגלות מוצרים חדשים ומיותרים לחלוטין, בפרט כל מיני המצאות בתחום המזון כגון "במבה מצופה שוקולד", "שוקולד מצופה במבה" ו"ממרח אננס רדיואקטיבי אורגני" וכדומה. והנה נפלו עיני על מוצר חדש ומרתק בתחום האיפור דווקא, שפתונים חדשים של חברת הקוסמטיקה המהוללת "לנקום". המוצר לווה בתיאור באלה המילים:

"קולקציית 'שפתיים נשוכות' של לנקום במגוון מרקמים, נוצרה לאחר מחקר שערכה החברה. נוצרה בהשראת נשיכת השפתיים הנשית, הדגש הוא על צבעים קלים, למראה שפתיים ערומות".

מצמצתי ממושכות, וניסיתי לפענח את הטקסט ההזוי-משהו. "שפתיים נשוכות"? "נוצרה לאחר מחקר"? מחקר באיזה נושא, "נשים שנושכות את השפתיים שלהן עד זוב דם ואנחנו חושבים שזה ממש מגניב אז נעשה מזה ליפסטיק"? עוד טוען הטקסט שהקולקצייה "נוצרה בהשראת נשיכת השפתיים הנשית". ייתכן שהוצנחתי לכאן זה עתה מכוכב לכת אחר, אבל לא זכור לי שנתקלתי ברחובות בשפע נשים שעוסקות ללא הרף בנשיכת שפתיהן. האם זה איזשהו מנהג נשי אקסלוסיבי שלא גילו לי עליו? ומה הקשר בין זה לבין שפתון, לכל הרוחות? נשים גם מחטטות באף מדי פעם, שמא יש ליצור פודרה מיוחדת בהשראת החיטוט באף הנשי? 

אולי בעצם, תהיתי ביני לבין עצמי, זה העניין של האלימות הקלה של אקט הנשיכה, שנתפסת כסקסית. המממ. אז למה לעצור בנשיכה? אפשר ליצור גם סידרה משלימה של צלליות לעיניים בהשראת הפנס בעין הנשי, סידרה של סומק בהשראת סטירת הלחי הנשית, וסידרה של מסקרה נמרחת במיוחד בהשראת בכי התמרורים הנשי. אבל רגע, הטקסט טוען ש"הדגש הוא על צבעים קלים, למראה שפתיים ערומות". הרגוני הרוג, שני דברים אני לא מבינה פה: ראשית, איך שפתיים יכולות להיות "ערומות", לכל הרוחות? ושנית, אם הן ערומות, אז מה הליפסטיק הזה עושה, בעצם? מה הטעם למרוח שפתון שגורם לשפתיים להיראות כאילו אין עליהן כל שפתון?

אין לי שום ברירה אלא להגיע למסקנה שאני אישה עלובה למדי. לא זו בלבד שאני לא נושכת את שפתיי בדרך קבע, אני גם לא טורחת למרוח אותן בשפתון שיגרום להן להיראות כאילו שפתון זה הדבר האחרון שהייתי רוצה למרוח עליהן. אולי לפחות אני יכולה לקנות "חזיית ממוגרפיה בצבעים קלים, בהשראת מעיכת השדיים הנשית"? רק זה עוד עשוי להציל את שארית כבודי האבוד.

*כן, למקומון של פתח שמיקווה יש תוכן. מסוג כלשהו.


Responses

  1. טוב, אני אהיה בתפקיד הורסת השמחות ואסביר. במראה "השפתיים הנשוכות" הכוונה היא לאפקט שנוצר בשפתיים אחרי שנושכים אותן קלות או לחילופין מנשקים אותן. או במילים פשוטות, הן פשוט נהיות אדומות יותר מהרגיל, אבל הצבע עדיין נראה טבעי. בגדול זה דווקא אפקט די יפה (אני עושה את זה ע"י מריחה של מעט תוחם אדום), כי הוא באמת נראה מאוד טבעי ודי סקסי.
    מה שכן, הטקסט שלהם פשוט מטומטם. יכלו פשוט לכתוב משהו כמו 'למראה שפתיים של אחרי נשיקה' או משהו בסגנון. באמת שאני לא מבינה למה לכתוב שזה על בסיס מחקרי שקר כלשהו. מי בכלל יעשה מחקר על כזאת שטות?

  2. לא מבינה באיפור, או בנשיכות. לעומת זאת, מבינה בבדיקות ובגידולים.. צר עולמי. בהצלחה רבה רבה. מחזיקה אצבעות. תחשבי חיובי 🙂

  3. האמת ש"סומק במראה סטירת לחי" דווקא נשמע לי בר-שיווק.

  4. איך שסיימתי לקרוא את הפוסט הזה, חשבתי על סדרת דאודורנטים ב"ניחוח הנפיחה הגברית", וכן קצף גילוח ב"ארומת הזיפים המזיעים".

    ולא וואנדר – את לא אישה עלובה.
    את ה-אישה!

  5. מממ… משחת שינים בארומת "הפה המתעורר", קרם ידיים "כן, קצצתי עכשיו בצל", שמפו "הכינה נחמה" ותחבושות היגייניות "אדום זה סקסי" או "הנוזל המחלחל"… כמה צחקתי… הילה, את אישה מדהימה!! 😆 😆 😛 😛

  6. "צלליות לעיניים בהשראת הפנס בעין הנשי" זה לא חלק בלתי נפרד מאיפור ההרואין שיק שחגג בשנות ה-90 עם מראה הילדה המוכה, הרעבה , שננטשה ברחוב בגשם לפני 3 ימים באירלנד ומתדפקת על דלתך שניה לפני שהיא מתעלפת כלומר קייט מוס?

    אני שמח שזה נעלם, נא לא להחזיר, תודה. זה אומנם עורר בי רגשות אבהיים, שזה משהו שבגיל העשרה החרמן שהייתי בו אז קצת הפתיע אותי, אבל בצילומי אופנה אני מעדיף שימכרו לי סקס.

  7. וואו,כתיבה מעולה..באמת פוסט לעניין…תודה! 🙂

  8. הרבה זמן בלי ואן דר גראף, מי פילינג לונלי.


כתיבת תגובה

קטגוריות

