פורסם על ידי: vandersister | פברואר 20, 2009

פורים סקסית מהגיהינום שמח לכם

חג פורים הוא הזדמנות מופלאה לכולנו להירגע קצת משגרת החיים המעונים, וליהנות ממראה ילדים מחופשים ברחובות לשלל דברים משובבי נפש כמו פיות ונערות פרחים, וספיידרמנים וסופרמנים ופאואר ריינג'רים וצבי נינג'ה וכל מיני דברים שהקשר בינם לבין מגילת אסתר מוטל בספק. ילדים בתחפושות זה דבר ממש מתוק, כלומר בהנחה שהתחפושת החזיקה מעמד ולא נקרעה, כי אז התוצאה היא ילד מרוח באיפור עם סמרטוטים קרועים שיושב ובוכה על המדרכה, בדרך כלל בלוויית הורה מיואש למראה שמנסה לנחם את הפעוט ללא הועיל. אני אישית התחפשתי פעם בבית הספר היסודי ל"נערת הרולר-סקייט" (אין לי מושג מאיפה המצאנו את זה אז) וכשאחד הפונפונים שלי נמעך (בטח שהיו לי פונפונים, תמיד לנערת רולר-סקייט יש פונפונים, לא ידעתם?), עולמי חרב עלי והחלטתי שאני שונאת את פורים לעולם ועד. כלומר עד הפורים הבא, שבו התחפשתי למלכת הלילה או פיית היער או פרפר רדיואקטיבי או משהו כזה.

ומסתבר שהטירוף הזה רק הולך ומחמיר מדור לדור. זכורה לי שיחה טראומטית במיוחד בנושא עם בן-אחותי הצעיר, הלא הוא הוואן-דר-אחיין הבוגר. לפני שנה בערך, כמה ימים לפני פורים כשהתארחנו בבית אחותי, הפעוט בא אלי בריצה כשהוא לבוש בתערובת סמרטוטים נוצצים בכחול וכתום:

"דודה, את רואה למה התחפשתי???"

"בטח שאני רואה! אתה… אה… למה התחפשת, בעצם?"

"אני דרגון בול זי!!!" שאג הזאטוט בשמחה.

"נו בטח!!" כך אני בתחושת הקלה, "אתה הדרגון בול הכי שווה בעולם!" (מה זה, לכל הרוחות?)

הקטן נעץ בי מבט נעלב. "לא דרגון בול", תיקן אותי בשאט נפש, "דרגון בול זי!"

"כמובן שדרגון בול זי, רק דרגון בול זי! לא חשבתי אחרת!" תיקנתי את עצמי מיד בפאניקה, "הכי טוב דרגון בול זי!" (למה זי, מי צריך זי? ילד משוגע)

"את לא מכירה את דרגון בול זי?" חקר הילד.

"בטח מכירה. הוא למד איתי ביולוגיה בכיתה י"א", ניסיתי להתחמק באלגנטיות.

הילד נעץ בי מבט מיואש בנוסח "דודה-את-לא-מבינה-שום-דבר-דרגון-בול-זי-זה-בכלל-לא-אותו-דבר-כמו-דרגון-בול", והלך לחפש עוגיות במטבח, כשהוא משאיר אותי תוהה למה זי מגיע לי, ואין פה שום שגיאת כתיב.

והנה השבוע הגיע לביתי עיתון מקומוני כזה או אחר של פתח-שמיקווה, וכמדי שנה בעונה זו, בעיתון מתנוססת מודעה של חנות צעצועים המפרטת בגאווה את מגוון התחפושות המרהיבות העומדות לבחירת הילדים: עיינתי קלות בתחפושות השונות, ואני מודה ומתוודה, נתקפתי תחושה קלה של פראנויה. הרשימה התחילה דווקא יפה עם דברים כגון "סינדרלה", "שלגיה", "זורו" ו"אלאדין", אך הידרדרה די מהר לדימויים מטרידים בסגנון "שודד האופל", "שד המלתעות" (?), "פיראטית סקסית", "סופרוומן סקסית", "אחות סקסית" ו"חתולה"- נכון מאוד – "סקסית"; זוועות של ממש כגון "קילר", "פרדי קרוגר רוצח ההמונים" (בי נשבעתי שאני לא ממציאה את זה), "קאובוי מהגיהינום", "אופנוען מהגיהינום", ואפילו משהו שנקרא "מוצץ הדם הכסוף", מה שגרם לי לתהות לא רק מי הילד שרוצה להתחפש לדבר הזה, אלא גם מי ההורים שירצו שהילד שלהם יתחפש לזה, ובמה הם נוהגים להאכיל אותו. לא שאני מצפה שהזאטוטים יתחפשו דווקא לאלברט איינשטיין, זיגמונד פרויד וגולדה מאיר, אבל כל הדם והסקסיות והמפלצות מהגיהינום האלה עשו לי קצת לא טוב בבטן. מצד שני, אולי אני סתם טרחנית זקנה שלא יודעת לזרום עם הזמן ולהתחדש ברוח הצעירה של המאה ה- 21?…

אי לכך, בהתאם לטרנד האופנתי השולט בפורים השנה, החלטתי להתחפש ל"שכירה בחברת הייטק סקסית שעובדת יותר מדי ולא מקבלת מספיק שעות נוספות מהגיהינום". חכו חכו, בשנה הבאה כבר תוכלו למצוא את זה בחנויות הצעצועים המובחרות. אולי אני אפילו אהיה "שכירה בחברת הייטק סקסית שעובדת יותר מדי ולא מקבלת מספיק שעות נוספות מהגיהינום זי", כמו דרגון בול. מה יש?…


Responses

  1. בכיוון הנוכחי של הכלכלה, אני חושב שהטרנד של השנה הבאה יהיה "שכיר לשעבר". יתרון: הזנחה עצמית פשוטה נותנת את הלוק המתבקש. חסרון: יהיו כל כך הרבה מהם, שיהיה קשה לבלוט…

    ואנדר: למרבה הצער, נראה שזה טרנד כבר השנה. הטרנד של השנה הבאה יהיה "מפוטרי הייטק שעשו הסבה להוראה או ירדו מהארץ" 😦

  2. תגידי תודה, הזיכרון היחיד שלי מהיסודי הוא שמנהלת החליטה פורים אחד להתחפש לסופרמן.
    הבעיה היא שהיא לקחה את זה קשה והשתמשה בתחפושת שכולה טייץ כחול.
    בסביבות אותה תקופה הפסיקו לי להיות סיוטים.
    מה שכן, הפורים כל מה שאני צריך לעשות זה ללבוש חליפה ולהוציא את הכיסים (סטייל טי-באג) ובום – התחפשתי לברוקר.

    ואנדר: אלים אדירים. תנחומיי. מצד שני, המורות אצלנו לבשו מכנסי טייטס ללא הרף, אפילו בלי התירוץ של פורים. הו, הזוועה… 

  3. ממש אהבתי את הפוסט. 🙂

    ואנדר: תודה רבה!

  4. יש. היא חזרה, הואנדרית. יש !

    ואנדר: :mrgreen:

  5. שכירה בהייטק זה כל כך 2008…
    אני התחפשתי בפורים האחרון לפישנזון. מסננת לספגטי בתור רשת פרפרים, מכנסיים קצרים וחולצת משבצות דהויה עשו את האפקט. בזול!
    אבל סקסי לא הייתי…

    ואנדר: אז אולי היית "מהגיהינום"? פישנזון מהגיהינום נשמע לי כמו אחלה תחפושת 😉

  6. רק לידע כללי:

    דרגון בול זי: קומיקס / אנימציה על יפנים שהולכים מכות אחד עם השני, כשכל קרב לוקח בערך 400 פרקים.

    דרגון בול: אותו דבר רק עם רמיזות מיניות מטרידות (זקן חרמן שגונב את התחתונים לגיבורה בת ה-16 כשהיא לא שמה לב ואז מבקש ממנה שתראה לו אותם, ואז היא לא שמה לב שרואים לה את הכל, ואיך לעזאזל זה קומיקס לילדים).

    גילוי נאות: לכותב יש חברה עם 42 (!) הכרכים של דרגון בול / דרגון בול זי והוא נאלץ לקרוא את כולם כדי להבין על מה היא מדברת. זה אפילו די ממכר, באופן משונה.

    ואנדר: ודרגון בול GT? יפנים שהולכים מכות כשהם לבושים בתחתונים בלבד?… (היפנים האלה משוגעים)

  7. עשית לי השראה. אני בעד תחפושת של מלצרית סקסית שערפד נשך אותה ועכשיו היא מסתובבת במסדרונות ומוצצת את דמם של עובדי הי טק.

    ואנדר: זו לא העלילה של True Blood?… 😉

  8. וואו, הדברים השתנו קצת מהתקופה שעבדתי בחנות צעצועים
    כלומר היו תחפושות סקסיות,אבל הם היו תחת הקטגוריה של תחפושות למבוגרים

    ולאחין שלך היית צריכה לומר שדרגון בול GT הכי שווה

    ואנדר: מה עושה ה- GT שה- Z לא עושה? והאם זה קשור לתחתונים וליפנים חרמנים זקנים?

  9. סליחה על הסקפטיות היחסית, אבל משום מה יש לי תחושה שכל תחפושות "הסקסית" וחברותיה, הן בעיקר חצאיות קצרות וכו'. מה שכן, קשה לי להאמין שמישהו בכלל טורח לקנות תחפושת בגלל השם שלה – בוחרים אותה לפי איך שהיא נראית, וכמה היא נראית זוהרת עבור הזאטוט התורן או קצרה וצמודה עבור הנערה המתבגרת.

    ואנדר: ברור שבוחרים לפי איך שהתחפושת נראית, אבל איכשהו השם "תחפושת חושפנית של סמרטוטים צמודים ונוצצים עבור פריחה צעירה שרוצה להשוויץ בתחת שלה" לא נשמע טוב כל כך לצרכי מכירות. כך שבכל זאת יש לשם חשיבות כלשהי.

  10. אני דווקא נעלבתי בשם זעטוטי המין הגברי: למה אין תחפשות "שודד ים סקסי"? "ספיידרמן סקסי"? "דרגון בול זי סקסי"? ”פרדי קרוגר רוצח ההמונים הסקסי"?

    אגב "נערת הרולר" ותחפושות סקסיות, הזכרת לי את סרט המופת "לילות בוגי", שמספר את סיפור תעשיית הפורנו האמריקאית בשנות השבעים. עכשיו, *זאת* תחפושת סקסית.

    ואנדר: צפיתי בסרט, ואני חייבת לומר שלא התלהבתי. כלומר, אני מבינה את החשיבות שלו והכל, והוא לא עשוי רע, אבל הוא משדר אווירה דקדנטית ומדכדכת כל כך, שאני מעדיפה לא לצפות בו שוב… ואני מסכימה איתך שיש פה אפליה מגדרית בוטה. קדימה, פתח קבוצת פייסבוק בשם "תחפושות סקסיות – מגיע גם לבנים!" אני מבטיחה להצטרף.

  11. שכירה בהייטק זה באמת 2008.
    אבל היום, כשכולנו מובטלי הייטק 2009, שכירה בהיי טק 2008 זה אחלה תחפושת.

    ואנדר: טפו טפו ועוד פעם טפו, בלי עין הרע.

  12. חופשי "שכירה בחברת הייטק סקסית".
    איכשהו כל הזכורונות שלי מפורים כוללים אותי בתחפושת של ערפד.
    בשנה שעברה התחפשתי לנזיר מטורף ו/או grim ripper – עוד לא ממש החלטתי – תלוי ברגעים שבהם החזקתי/לא החזקתי חרמש ארוך-ידית בידי. יש אפילו תחפושת זוגית אחת בעברי, כשחבר טוב ואני התחפשו לג'יי ו-silent Bob של קווין סמית'. אבל איכשהו, דווקא הערפד תמיד תפס, וחזרתי "הביתה" לתחפושת הזו…

    ואנדר: אני חייבת להודות שיש בך משהו ערפדי 🙂  הי, ערפד ממושקף זה קונספט מקורי ביותר!

  13. "“כמובן שדרגון בול זי, רק דרגון בול זי! לא חשבתי אחרת!” תיקנתי את עצמי מיד בפאניקה, “הכי טוב דרגון בול זי!” (למה זי, מי צריך זי? ילד משוגע)"

    מזכיר לי את קישון.

    ואנדר: לכבוד רב (מאוד) הוא לי. קישון ודייב בארי הם שתי ההשפעות החזקות ביותר עלי מבחינת כתיבה כזו – אני משתדלת לגנוב להעתיק לקבל מהם השראה בכל הזדמנות.

  14. lol

    ואנדר: 😀

  15. בשנים האחרונות הסתובבתי ברחוב בפורים וקיבלתי את התחושה שכל הבנות בגילאי 10 ומעלה מנצלות את פורים כדי ללבוש כמה שפחות עליהן, להוציא לאויר מהארון את הבגדים הכי טרשיים שהן אי פעם קנו וללבוש אותם שלא בטוב טעם, ואחר כך להמציא לזה שם שימצה את המהות הזנותית שקפצה עליהן.
    אני משתדלת להתחפש כל שנה לשטן, כדי להוציא את האני האמיתי שלי (וכי אין לי כוח להשקיע בכלבה) 🙂

    ואנדר: אפשר "כלבה סקסית מהגיהינום", זה משלב את הקטע הכלבי עם הקטע השטני, לא?… 😉

  16. מיס קיטי פנטסטיקו קטנה, שחורה וסקסית. בו!

    ואנדר: מיאו, גררררר…

  17. ואנדר, את גאון קומי.
    פורים תמיד ייזכר אצלי בתור היום שבו פעלתי בשם חופש הביטוי וגיליתי שיש אנשים שיהיו מוכנים להכות בשביל זה. זה היה בכיתה י', ומנהלת בית הספר שלי הפיצה מסמך לכל התלמידים שבו פורטו הדברים שלהם אסור להתחפש (תחפושות חושפניות, בעיקר, אבל גם דם מלאכותי נאסר). חמתי בערה בי: ככה להגביל את היצירתיות? עברתי על הרשימה ולא מצאתי בה "קצין אס.אס". אז אני ועוד חבר, כצעד מחאתי, התחפשנו לקציני אס.אס. ניצלתי מההמון הזועם בעור שיניי.
    שנה אחר כך התחפשתי עם א' לזוג ערפדים, מה שהביא לסיטואציה הקומית ביותר שהייתי בה בחיי: בשלב כלשהו א' ואני התנשקנו, ושיני הערפד שלה הסתבכו בשלי. עכשיו, בזמן שלא היה איסור רשמי על נשיקות בחצר ביה"ס, זה לא היה משהו מקובל ולרוב הוביל לנזיפות. אנחנו עומדים שם, מחוברים בשיניים כמו סוג פריקי של תאומים סיאמיים, ומרחוק אנחנו שומעים את מנהלת ביה"ס האגדית שלי כשהיא מברכת תלמידים אחרים. בצעד שזריזותו משתווה רק לזריזות שבה מצאה א' פרטנר אחר כחודשיים אחר כך, חמקה א' משיניה והותירה אותי עומד, בפה פתוח שלא יכולתי לסגור, כששיני ערפד מחוברות לשיני הערפד שבפי. המנהלת שהגיעה למקום הביטה בי, הביטה ב-א' ושוב בי, ואמרה משפט שלקחתי איתי אחר כך לכל חיי: "וואו, אתם עושים את זה ממש לא נכון".

    ואנדר: :mrgreen:

    אז אולי השנה תתחפש לקצין אס אס סקסי? לא צריך את הקטע של "מהגיהינום", כי זה כבר מובנה בקונספט של התחפושת.

  18. לא כל יום פורים…

    בדיוק קראתי עכשיו אצל ואן דר גרף אחותך על מבחר התחפושות המצומצם העומד לרשותו של המתחפש המצוי בפורים הקרוב, ואני רוצה לדבר על תחפושות גם.
    לי….

  19. אין "שודד ים סקסי" כי גברים זה לא דבר סקסי, או יותר נכון, בגדים לא הופכים גבר ליותר או פחות סקסי. בגלל זה, במסיבות פורים למבוגרים, הזכרים לא מנסים להדגיש סקסיות אלא חוש הומור, בדרך כלל צולע, ולא אטרקטיבי בעליל: תינוק, קונדום, או מובטל.

    הנשים, עד אחת, מחופשות לזונות.

    ואנדר: למרבה הצער, אני נוטה להסכים. אם כי לדעתי הגברים נכנעים למגמה הזו בקלות רבה מדי. וגם הנשים, בעצם. 

  20. החלטתי. בפורים הזה אתחפש לגולדה מאיר. זה יהיה להיט.

  21. כרובית, זה מזכיר לי את הסרט "ילדות רעות" שם לינזי אני-שרמוטה-מסוממת לוהן מסבירה שליל כל הקדושים זו הזדמנות לכל הבנות המקובלות בתיכון ללבוש כמה שפחות בגדים ולחשוף כמה הן כוסיות. (וזה סרט ממש טוב. באמת! אפילו שהוא עם לינדזי לוהן).
    נמרוד, lol.
    ואנדר, את הילדים אני יכולה להבין שירצו להתחפש לכל הדברים האלה, הרי בגילאים האלה כולם רוצים לשחק אותה יותר מבוגרים. מי ההורים שירשו לילדה שלהם להתחפש ל'חתולה/פיראטית/סופרוומן סקסית', זה כבר נשגב מבינתי ולמען האמת די מחליא…

    ואנדר: אלה אותם הורים ששולחים את הילדים עם כרטיס אשראי לקניון ולא ממש אכפת להם מה הם עושים, כולל התעללות בבעלי חיים קטנים ו/או בחבריהם לכיתה. נפלא ממש.

  22. אני בעד אוטו פוקס, לילות בוגי ונערת הרולר הסקסית.
    תוספת נאה לפוסט משובב.

  23. הייי לי קוראים יובל ואני בת12 ואני רוצה לדעת האם תחפושת שלי מתאימהה לגיל שלי אני מיתחפשת לחתולה סקסית ואני רוצה שתענו לי האם זהה יפההה ומתאיםםםם בייי תיכתבו בתגובות בייי 😀

    ואנדר: בהנחה שהתגובה הזו אמיתית ולא מזויפת – חמודה, למה לא להתחפש פשוט לחתולה? זה מספיק חמוד ויפה, לא צריך את ה"סקסית". לפחות לא כרגע.

  24. מי סקסית?
    את או חברת ההיי-טק?

    ואנדר: למה לא גם וגם?

  25. רק כמה תהיות בעלמא
    יש איזה פוסט קודם מלפני כמה וכמה שבועות
    וכך וכך מערכות בחירות
    בה יצאה נחרצות כותבת בלוג מרשים זה נגד תופעה "מעצבנת"
    ותיארה בכשרון רב חוצפה המזוויעה של ציבור פרימיטיבי ועלום
    אשר מנסה בכל כוחותיו לשמור על ערכי הבית והמשפחה
    ועוד מעז להביע את מחאתו על התדרדרות ערכים אלו בצורת
    ריסוס בספרי שחור על מודעות המתנוססות בסימטאות הרחובות
    בהן נראה לא עלינו twisted: ****twisted: .
    אם ננסה קצת לתהות על קנקנם של דברים מעבר ל"אני כן" או "אני לא"
    נוכל לראות בקלות איך דבר מוביל לדבר כלומר(לקשיי ההבנה שבנינו )
    אםהיא בפוסטר או בסרט או בטלוי*****:| נראית כך גם אני רוצה .
    ואין עומד בפרץ
    "מעולם לא עבדו ישראל עבודה זרה אלא בשביל להתיר להם את העריות"
    בציפיה לבוא הגואל
    ואף על שיתמהמה בכל יום אחכה לו

    ואנדר: osadan, גם אני תוהה. אני תוהה למה, קודם כל, אתה מגיב על פוסט אחר בפוסט הזה, במקום להגיב במקום הרלוונטי; עוד אני תוהה אם אתה באמת חושב שהתגובה העילגת וההזויה שלך, שכוללת צנזורה עצמית (באמת אסור להקליד את המילה "טלוויזיה"?), תשכנע מישהו, לא כל שכן אותי. מי שחפץ לשמור על ערכי מסורת ומשפחה, מוזמן לעשות כן במרחב הפרטי שלו, כלומר בבית. המרחב הציבורי שייך לכולנו, כלומר גם לרוב החילוני/שפוי, והשחתת רכוש ציבורי היא עברה על החוק ולא מעניין אותי מה התירוץ הפסאודו-מוסרי שלך לעברות הללו.

    אגב, אני ממש לא רוצה להיראות כמו ציפי לבני, שהוסרה ביד גסה מהמודעות, כך שהטענה שלך מטופשת באותה מידה שהיא הזויה. אני מברכת אותך בשם חתולו של תקרה, ומקווה שתצמיח קצת היגין בריא בהקדם האפשרי. אמן ואמן.

  26. הי
    זה לא עניין של השחתת רכוש ציבורי(ראי פוסט באיזה שהוא בלוג קרוב לכאן
    בנוגע להשחתת פני מועמד אחר לרשות הממשלה והתגובות לדבר רמז:אף אחד לא התלונן על השחתת רכוש ציבורי )
    אין לי שום עניין לשכנע אף אחד
    הדרך ברורה ומוארת ומי שרוצה יודע להגיע לבד
    רק באתי לקשור קשר דק בין הפוסט הנוכחי אשר לא נכתבה אף לא מילה
    על משמעותו העמוקה של היום הנ"ל (יום כפורים = כ- פורים)
    והובעה בו שאט נפש(לפי מיטב הבנתי הדלה מסגנון תחפושות מסוים)
    לכן רציתי לשזור את שני הפוסטים ביחד ולהאיר את העובדה שמי שמתיר (במקרה הספציפי ההוא זה היה רק בפנים אך במאות מקרים אחרים מדובר בהרבה חלקי גוף אחרים )
    להראות הכל ובגלוי שלא יתפלא אח"כ כאשר צאצאיו הופכים את הנדון למשאת נפשם
    הרי (וכן אולי יש איזה רמז קל שבקלים לאחת ממשמעויות החג )
    אני מתחפש למה שתמיד רציתי להיות לא??
    התחפושת אמורה לחשוף את רצונותי התת מודעים הכמוסים ביותר ולהביאם לגלוי
    הדברים האמורים לא מיועדים להציג אף דרך מסוימת אלא מוגשים חומר למחשבה
    משנכנס אדר מרבים ב
    😆

  27. אני חושב שהכתיבה של ואנדר יותר מעניינת ומשעשעת כאשר היא כותבת תחת שמה שלה, ולא תחת השם של OSADAN. הכתיבה שלה במקרה הזה היא יותר מדי הזויה, מטושטשת, וממש לא מצחיקה.
    אפשר להפסיק עם זה.

  28. ואנדר, איזה כיף שאת נותנת במה הזויה למדי לאיש הזוי במיוחד.
    אני מבין את פתחון הפה של האיש, אבל נראה לי שהוא בסה"כ רוצה להתחפש בפורים לעבריין.
    היי! הוא גם די הצליח – אבל אולי כדאי ש-osadan ישקול להתחפש לאדם שמסוגל לאיית ט-ל-ו-ו-י-ז-י-ה בלי כוכביות. כבר חשבתי שיש איזו סיסמא שאני צריך לנחש שם.

    במחשבה שניה – אני חושב ש-osadan היקר כבר מצא תחפושת לפורים. הוא התחפש לטרול.

  29. אפרופו התעללות בבעלי חיים, פתח שמיקווה על המפה, לא?
    😥

  30. @ חגילר
    בבקשה ספר לנו עוד!!!

  31. בשם השוויון, אני דווקא טרחתי והתחפשתי לגוגו-בוי סקסי. ה… פרותזה משכה הרבה תגובות ועניין, כך שלא הייתי אומר ששום דבר שגברים לובשים לא יכול לעשות אותם יותר סקסיים. נכון, זה היה מוגזם וover the top, אבל עובדה. 🙂


כתיבת תגובה

קטגוריות

