פורסם על ידי: vandersister | אוקטובר 29, 2008

אתם תגיבו, נכון שתגיבו? נכון? בבקשה?

אני יודעת שכל בלוגרי ישראל רבתי משקיעים את ליבם ונשמתם ופוסטיהם בימים טרופים אלה בעזרה למועמד החביב עליהם לראשות עיריית תל אביב, כולל בלוגרים שאינם תל אביבים כלל ועיקר. אבל אני, הקטנה, שאיני תל אביבית ואף איני מעוניינת בברו-הא-הא התקשורתי סביב הבחירות, מצאתי לי עניין אחר לענות בו, בחזירות אופיינית.

 וכעת ידיעה מתנוססת בזכותי בטמקא!!!1 😀

כן כן, חברים. הבוקר שלחה לי חברה אמריקאית את החדשות הבאות: "קראתי בעיתון המקומי של ניו-ג'רסי", כך החברה, "שסאשה ורומן זרצקי* ביחד עם גלית חייט** תובעים את ה- Ice House*** ואת ניקולאי מורוצוב**** על אפליה*****. מסתבר שמורוצוב אמר לגלית שהוא לא מוכן לאמן את "הישראלים האלה"*****, ובסופו של דבר, החרימו אותם ולא מאפשרים להם להתאמן במקום".

 מיד עלתה בי חמתי להשחית. מילא שסוריה, איראן ושאר מדינות פונדמנטליסטיות או סתם אינפנטיליות מחרימות את ספורטאינו על כל צעד ושעל, גם במחיר של הפסד צורב באולימפיאדה; עכשיו גם בארצות הברית, ארצם של החופשיים וביתם של הגיבורים, מחרימים לנו את היידישע מחליקים? לא יקום ולא יהיה!

היות שכך, שינסתי את מותניי הווירטואליים ושלחתי מיד הודעה לאימייל האדום של Ynet. למי שתהה: זה עובד. כנראה שבצד השני של האימייל האדום יושב אדם שלא רק קורא את המיילים שנשלחים, אלא גם מבין עניין. כלומר, ייתכן שהחלקה על הקרח מעניינת אותו אישית כקליפת השום (כמו את רוב תושבי המדינה), אבל ברגע שיש איזו שערורייה נודפת ניחוח אנטישמי, בכל זאת העם היושב בציון ממהר להתרעם, ולזעוק, ולבכות, ולהתייפח ולקלל את האמ-אמ-אמא של הצוררים עוכרי-ישראל. והנה ההוכחה לפניכם:

 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3614859,00.html

למרבה הפתעתי, ממש דקות ספורות אחרי שעלתה הידיעה, צצו בה תגובות זועמות, כצפוי. אני מניחה שהתגובות לא הגיעו מחובבי ספורט חורף, אלא מחובבי הצהרות בנוסח "כולם נאצים/אנטישמים/האם העם היהודי לא סבל מספיק?". ובכן, ידידים יקרים, התרצו להצטרף לחגיגה? אולי כך נזכה לשמוע מדי פעם על ענף ספורט אחר שאינו כדורגל או כדורגל, או למשל כדורגל. אתם מוזמנים לקלל את מורוצוב קללות נמרצות (במגבלות הטעם הטוב, כמובן) ולהוסיף התבייכנות גלותית-יידישאית כיד הדמיון הטובה עליכם. בין המגיבים המוכשרים ביותר יוגרלו קוביות קרח ישראליות כשרות למהדרין.

 פרסמתי ידיעה בטמקא!!!!! *בורחת מהר לעבר הרי החושך בלי לבדוק שגיאות כתיב בפוסט*

* מחליקים על הקרח בקטגוריית ריקוד על הקרח, המייצגים אותנו בכבוד רב בזירה הבינלאומית וזוכים להצלחה נאה ביותר.

** מחליקה על הקרח בזוג חייט/סחנובסקי, הצמד הטוב ביותר שהיה לישראל אי פעם, וכיום מאמנת ידועה בתחום.

*** שם המקום שבו הם התאמנו – מתקן אימונים עם משטח החלקה.

****אחד המאמנים הידועים ביותר בתחום, אדם בעל שם ובעל אנטי-שמיות.

*****קיפוח מגמתי של אנשים המשתייכים לקבוצה לאומית, אתנית, גזעית או מגדרית כלשהי. פויה.

******האחים זרצקי, גלית חייט, וגם אנחנו.


Responses

  1. כל הכבוד!!
    אם תצטרכי משהו נוסף את יכולה לפנות אליי, פעם הצצתי לאטילה שומפלבי מאחורי הגב כשהוא נכנס למערכת של טמקא ומאז אני יודעת את הסיסמא שלו….

    ואנדר: תודה, אחות! אגב, לא פעם תהיתי, איך מבטאים את השם "שומפלבי"?…

  2. מזל טוב!

    ואנדר: תודה!

  3. צריך לשרוף אותם! את כולם!

    (בחסות "חומרי הבעירה של מקפיסטה", רק ביומיים הקרובים! מבצע של החיים! 1+1 על כל המוצרים! כנסו כנסו!)

    ואנדר: יש הנחה לחברי מועדון?…. :mrgreen:

  4. כולם נאצים/אנטישמים/האם העם היהודי לא סבל מספיק?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

    (ואפילו הוספתי מלאנתאלפים סימני קריאה!!!!!!! הא?! נכון שאני טובה?)

    ואנדר: סימני קריאה זה הכי שווה!!!!!!!! אאאאאאאאאאאאאאאאאאהההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!1111אחת!!!!אחת-עשרה!!!!

  5. אויי!!!!! את גדולה 🙂

    ואנדר: יותר כמו קטנה, אבל עם שאיפות 😉

  6. אני מה איכפת לי. אני תמיד ממלא במאה שקל.

    ואנדר: כן, אבל ממלא מה?… פלפלים? עלי כרוב? עלי גפן? עלי כינור?

  7. היי! גנבו לי פה את כל המילים!
    הממ.. מאניאקים! אנטישמים כולם! שיישרפו כמו פיצות בתנור, החארות!
    אה, זה היה רק אחד, נכון?!
    טוב, מהתחלה – מאניאק! אנטישמי כולך! שתישרף כמו פיצה בתנור, יא חרא!

    מזל טוב על הפרסום האנונימי הראשון טמקא!
    לפחות אייתו את השמות שלהם נכון.

    ואנדר: היום, טמקא – מחר, העולם! אנחנו על מפה וכל זה 🙂

  8. את לא מכירה את זה?
    זה הטוקבק הקלאסי , בכתבות על עליית מחירי הדלק, תמיד יש את החכם שכותב: אני, מה איכפת לי, וכו'
    :mrgreen:
    וחוץ מזה, שכחתי לומר: שישרפו האנטישמים חלאות אדם מסריחות !!!!!!!!!1

  9. שבתי מארצות הקור. ואפילו לא אנסו אותי בכפית.

    כמה חבל שפספסתי את המסיבה. דיברו בה על שני נושאים שאני מאוד מחבבת: חתולים וערפדים (חתיכים). מצד שני, בטח הייתי מתביישת ומבריזה. 😳

  10. אתמול בלוג, היום טמקא, מחר האנטישמים יעצרו אותך עם קלשונים וגז עצבים! נאצים כולם!

    מזלטוב על הפרסום. 🙂


כתיבת תגובה

קטגוריות

