פורסם על ידי: vandersister | אוקטובר 24, 2008

כולכם משוגעים

איך בדיוק אומרים תודה לחבורה של זרים מוחלטים בהחלט (חזמב"ה?), שחלקם כבר לא כל כך זרים, שהחליטו לא לתת לך לבלות עוד יומולדת אחד מיני רבים בעודך יושבת בחושך, לבד, שקועה בנפתולי הבאסה ומכרסמת בעליבות פרוסת עוגה דלוחה?

 אולי פשוט אומרים וזהו. חברים, תודה רבה רבה מקרב לב. תודה לכל מי שהגיב/ה והשאיר/ה ברכות ואיחולים, תודה גדולה ושמנמנה במיוחד לכל מי שהגיע/ה אמש לחגוג עם אוכל בולגרי משובח ופרוסת עוגה משובחה לא פחות, ותודה עם פרווה בשלושה צבעים למטורפים באמת שאפילו הביאו מתנה, ובזאת גרמו לי לחוש רגשי אשם פולניים שיחזיקו מעמד שבועיים לפחות, כנראה. אתם אנשים מדהימים, כל אחת ואחד מכם, ולידיעתכם, הצלחתם להפוך בחורה אחת בודדה ומדוכדכת קלות לבחורה מאושרת להפליא, ובכלל בכלל לא הייתם חייבים. חתולו של תקרה יגמול לכם על טוב לבכם 🙂

תודה גדולה במיוחד לגיא, המשוגע הראשי, שיזם, תיכנן ותיזמר את האירוע כולו במיומנות מרשימה ואף הביא את העוגה הטעימה להפליא. והרי תשלום חוב קטן – היות שבמהלך הערב עלתה השאלה לגבי מקור השם של הבלוג שלי, לכל מי שפספס, הנה לכם ההסבר, והנה המשכון של ההסבר. את הדיון הקבוצתי המרתק שלנו בנושא חתולים, ערפדים ומשככי כאבים נרקוטיים נאלץ להמשיך בהזדמנות אחרת, כמו גם את התוכניות להשתלטות כלל-עולמית על-ידי ייסוד הכנסיה הואן-דר-גרפולוגית הראשונה. חיבוק וירטואלי גדול לכולכם, ומקווה לפגוש אתכם שוב בקרוב. והאם כבר ציינתי שאתם פסיכים?… 


Responses

  1. מעניין, במובן הטוב והיפה של המילה. 😛

    כמובן במגבלת "לכל זמן ועת לכל חפץ"

  2. סליחה, התגובה היתה אמורה להיות לפוסט הזה

    http://vandersister.blogli.co.il/archives/76

  3. *מחבק חזרה*
    והאם כבר ציינתי שאתם פסיכים?
    כן, אבל בהתחשב בסיכה החביבה עלי, לי לפחות לא גילית שום דבר חדש :).

  4. איזה יופי.
    😀

  5. מזל טוב.
    שיהיו רק עוד ימי הולדת שמחים ומפתיעים כאלו

  6. תמיד כיף לגלות שלאנשים אכפת ממך.
    המון מזל טוב 🙂

  7. אנחנו מעדיפים "מאותגרים שפיותית" לידיעתך.
    מזל טוב מותק!

  8. לעונג היה לי, יקירתי.
    באמת ששמחתי לעזור, אבל זה באמת בזכותך. אנשים הגיעו בגללך, ואנדר – ואל תשכחי את זה. אני רק העליתי רעיון. בינתיים, גם אני הוספתי כמה מילים משלי:
    http://gelram.blogli.co.il/archives/509

  9. ואנדר, אני לא יודע איזה טירוף את מייחסת לי. אני בסך הכול ביליתי ערב נעים בחברה של אנשים נעימים במסעדה עם אוכל נעים ואווירה נעימה. אלי שבשמיים, אני מטורף עד כדי כך שהייתי עושה זאת שוב.

  10. אמרתי לך שהוא אחלה.

  11. ואני סתם מעפנה שלא יודעת לקבוע עם אנשים שנורא התרגשתי לפגוש (וואנדר, שמת לב שהיד שלי הזיעה כשלחצתי לך את יד? ). אמנם הייתה אחלה הצגה ואחריה אחלה ארוחה ואחריה אחלה מסיבה (ויום שישי לא אחלה בכלל, אבל זה המחיר של בילויים עד השעות הקטנות), אבל תחושת ההחמצה צורבת משהו. 😳
    אגב, לא הייתי משתמשת במילה "להקריב" שגיא השתמש בה בבלוג שלו בקשר לערב ההוא. אבל אני סתם מעפנה, אז מה זה משנה?
    😆

  12. מזל טוב…
    ואיזה מעשה נפלא?!!?

  13. אפרת, דווקא ממש היה מגניב שהגעת!
    גם אם לא נשארת עד הסוף.
    הלוואי ואפשר היה לארגן עוד כאלה בקרוב.

    (רמז, רמז – הפעם הכפפה עליכם).

  14. גיא, אז מתי אמרת שהיומולדת שלך?

  15. המממ.. ב-17 לדצמבר. אני אופטימי. יש מצב שאני אפילו אוכל להגיע אליו בחתיכה אחת!
    וזו כבר סיבה למסיבה, אני חושב…


להשאיר תגובה

קטגוריות

