פורסם על ידי: vandersister | מרץ 12, 2008

והזוכה בפרס הפדיחה הגדולה ביותר לשנת 2008 היא…

השמש רד, הערב בא, הסתיים לו עוד יום עבודה קשה ומייגע. את יוצאת לדרכך לכיוון תחנת השטינקמוביל, ג'ו ג'קסון מזמר מלודיות מופלאות באוזנייך החמושות באוזניות האייפוד, ואת עוצרת בצומת וממתינה שהרמזור יתחלף לירוק. בינתיים, מחשבות טורדניות רודפות זו את זו בעליצות בראשך המעונה, כפרפרים מוכי-אמוק: האם כשתגיעי הביתה בתום הנסיעה המייגעת, ותאכילי את משופמי החצר ואת המשופמת הפרטית והשמנמונת, ותרחצי את הכלים הממתינים בחוסר סבלנות בכיור ותורידי את הכבסים השותקים מחבלי הכביסה, ותשיבי לכמה מיילים הממתינים בתיבתך הנכנסת כבר ימים מספר ומעלים עובש וירטואלי – האם אחרי כל זה, יהיה לך עדיין כוח לבשל משהו נורמלי לארוחת הערב, או שתסתפקי כמו בדרך כלל בכמה ירקות מופשרים של "סנפרוסט" עם כל מיני שאריות של זבלים אחרים שתמצאי במקרר? והאם יש בכלל שאריות של זבלים במקרר או שהגיע הזמן לייצר זבלים חדשים? ולמה לא מתחלף הרמזור הארור הזה לירוק, לכל הרוחות?

ואז את קולטת שהרמזור לעולם לא יוכל להתחלף לירוק. כי את עומדת בצומת שאינה מרומזרת. יענו, כבישים ומדרכות יש גם יש, ואף מעבר חצייה נאה, אבל רמזורים – אין. אז את סתם עומדת ובוהה במכוניות החולפות כבר שתי דקות.

הייתי יכולה לומר משהו בשלב זה על המטאפורה האקזיסטנציאליסטית של המתנה לשווא למשהו שלעולם לא יגיע, מעין "מחכים לגודו" בגירסה הרמזורית, ועל המשמעות האפשרית של האנקדוטה הזו כרמז מן היקום לגבי חיי הניצבים בצומת דרכים, אבל נראה לי שבמקום זה אסמיק כהוגן ואלך להתחבא באמבטיה. *סמיילי מפודח קשות*


Responses

  1. הנקודה היא שזו אוטו-פדיחה. אף אחד מהעוברים ושווים לא ממש שם לב אליה אלא רק את.

    ואנדר: אהבתי את הביטוי "אוטו-פדיחה" 😀  כמעט כמו "אוטו-אמנציפציה", רק מותאם יותר ללבנט  😛

  2. "הרמזור לעולם לא יוכל להתחלף לירוק" הוא בהחלט משפט בעל משמעות פילוסופית עמוקה.
    אגב, *זו* הפדיחה הכי גדולה שלך לשנת 2008? אני אישית מדחיק אותן, אבל אם אפשפש בזכרוני אני בטוח שאמצא כמה וכמה גרועות ממנה.

    ואנדר: אכן, "הרמזור לעולם לא יוכל להתחלף לירוק" מתחיל להישמע לי כמו שם מוצלח לרב-מכר מיותר ואווילי בנוסח "מי הזיז את הגבינה שלי". מצד שני, זו הזדמנות מצויינת לעשות כסף. מי בעד?

  3. אה, השנה עוד צעירה. אפשר להניח, במידה מסוימת של בטחון, שיהיו עוד כמה פדיחות…

    ואנדר:כן, זו באמת יותר משאלת לב מצידי (או wishful thinking), אין ספק. אני מבטיחה לעדכן אם השיא יישבר 😉

  4. אוטו-פדיחה!
    אם משחק המילים לא היה מכוון, אז שתדע שיצא לך מגניב :mrgreen:

    ואנדר: אכן! גדול 🙂

  5. שלחי לי מייל ואני אלמד אותך להכין חביתות במקום הזבלים של הסנפרוסט. אני רציני. אני מומחה חביתות. אני ד"ר שקשוקה בלי דברים שעשויים מעגבניות.

    ואנדר: קרצייה, תודה על ההצעה – אבל העניין הוא שאני גם כן יודעת להכין חביתות. וגם פשטידות. ומרקים. ושלל מאפים ותבשילים. רק שאין לי כוח… אני שבה הביתה מותשת ואין לי כוחות אפילו לטגן משהו, ומכאן הסנפרוסטים. עם זאת, אתה מוזמן לשלוח מתכונים 🙂

  6. ההרגשה הזו היא הסיבה שאני מבשל לשבוע מראש ואז מחמם.או מקפיא כמויות ומחמם לפי הצורך.

    ואנדר: תאמין או לא, בעקבות הנזיפות/עידוד של המגיבים כאן, שינסתי מותניים בסופ"ש ובישלתי משהו מראש (!!) ששוכן לבטח במקרר כרגע. יש תקווה גם לעצלנים והמותשים הגדולים ביותר, מסתבר  🙂  ותודה על העידוד!

  7. זאת פאדיחה? We should all be so lucky.

    אני פעם ניגשתי לחלון הנהג של מונית ליד קניון רמת אביב ושאלתי אם הוא מגיע למרכז העיר, אך כמובן שזה היה רכב פרטי. מזל שלא נכנסתי פנימה.

    וזאת עוד הפאדיחה הכי קטנה שהיתה לי…

    ואנדר: באמת מזל שלא נכנסת פנימה! הוא עוד היה דורש מחיר מופקע  😉  (צוחקת, צוחקת)

  8. היה אצל שרון פוסט פדיחות מענג לפני זמן מה. זו לא פדיחה, זה ברמה של לשים את הארנק והמפתחות במקרר או לחפש את הטלפון/משכחיים/שלט כשמדברים/מרכיבים/מחזיקים אותם. יש כאן אנשים שנכנסו למקלחת לבושים לגמרי, וזו אפילו לא הייתה המקלחת שלהם.
    ולגבי הבישול, היה לי מנהג של לבשל כמויות בשבת ולהפשיר כל השבוע. נגמר לי הזמן. זה רק אני ועוף טוב בימים אלה.

  9. שלחי לי מייל. אין קישור לשלך.


כתיבת תגובה

קטגוריות

