פורסם על ידי: vandersister | מרץ 2, 2008

מאה פוסטים! ותודה למי שהביאני עד הלום. לא, באמת תודה

רצה הגורל, ואת הבלוג הנ"ל התחלתי לכתוב בהשראתה, בעידודה ובבעיטותיה הנמרצות של שרון ד. קטנים בעכוזי, לאמור "נו כבר תפתחי בלוג"; והנה, מפה לשם, הגענו למאה פוסטים שלמים! בהזדמנויות חגיגיות אלה, מקובל לפרסם פוסט מיוחד כלשהו כדי לציין את המאורע. אז קודם כל – תודה גדולה מכל הלב, בלי טיפה של ציניות או הגזמה, לכל מי שמקדיש/ה כמה דקות בכל פעם בשביל לקרוא וגם להגיב. אני מופתעת בכל פעם מחדש לגלות שאנשים נהנים לקרוא כאן, ואני מבטיחה שאשתדל להמשיך ולשעשע אתכם בסיפוריי האוויליים להפליא. חוץ מזה, היות שרציתי לפרסם משהו לא שגרתי, פניתי שוב למנטורית שלי לענייני בלוגאות וביקשתי בהכנעה שתתרום פוסט אורח, תוך הבטחה שהפוסט לא חייב לכלול שום דבר צמרירי, חמוד או משופם. לשמחתי הגדולה היא ענתה בחיוב, והתוצאה לפניכם: 


 ואן דר גראף אחותך, חברה יקרה, ובלוגרית נהדרת, ביקשה שאכתוב אצלה פוסטורח לרגל הפוסט המאה בבלוגה.
בחשש קל, הסכמתי לאתגר, וציינתי שהפוסט כולו יהיה דברי שבח והלל (שאני באמת מתכוונת אליהם).

היא דווקא הציעה פתיח חלופי:

לפני מספר חודשים, ביצעתי שגיאה חמורה והצעתי למישהי לפתוח בלוג.
ומאז אני נאלצת לקרוא על תלאותיה באוטובוסים מסריחים ועם חתולים מסריחים לא פחות

אז זהו, שלא.

לפני מספר חודשים, ניסיתי לשכנע את הגב' היקרה שהיא צריכה לפתוח בלוג. האמת היא שזה היה בנסיון לגרום לה לסתום את הפה קצת, כי היו לנו יותר מדי דיונים (שלא לומר ויכוחים) על פמיניזם ופוליטיקה ומה לא, וזה שיכנע אותי שלבחורה יש מה להגיד, והרבה.

כי מה לעשות, ואני חושבת שיש מקום בבלוגוספירה (ובעולם כולו) ליותר אנשים דעתניים שמסוגלים לבטא את עצמם ואת דעותיהם בבהירות ובנחרצות (ושגם יודעים על מה הם מדברים, לשם שינוי!). ובכלל, אני חושבת שאם יש לך מה לומר – שווה לך לפתוח בלוג. כי באמת לא נותרו לנו כיום יותר מדי כלים להשמיע באמצעותם את קולנו ולנסות להגיע אל מישהו שיקשיב לנו. אפילו אם רק קצת. ולפעמים, הרי, זה כל מה שצריך, לא?*

לשמחתי, לאחר נסיונות שכנוע מועטים במיוחד, היא אכן הסכימה.
ומאז אני נאלצת לקרוא על תלאותיה באוטובוסים מסריחים ועם חתולים מסריחים לא פחות**
אבל מלבד החתולים המסריחים והאוטובוסים הפתח-שמיקוואיים המסריחים, אני גם נהנית מאוד מנקודת המבט הייחודית שלה, שמשלבת בצורה נפלאה הומור וביקורת.

בקיצור, יקירתי – היה תענוג עד כה, ואני באמת מרוצה מהעובדה שנעתרת לתחנוניי והסכמת לפתוח בלוג.
עד מאה ועשרים! (או קצת יותר, נניח אלף פוסטים?)


* כפי שנוכחו בוודאי לגלות האנשים הטובים(?) מרשת שופרסל
** וזה עוד כלום ביחס לתמונות של החתולים שהיא שולחת לי אחת לרבע שעה מ-Cute Overload!


Responses

  1. אמרתי את זה בפוסט עצמו, אבל כפרע – מזלטוב על הפוסט המאה!
    תענוג לקרוא את הבלוג שלך (ולכבוד היה לי להתארח פה)

  2. מזלטוב 🙂
    וחוצמזה תשלחי גם לי חתולים …

  3. מזל טוב! מחכה למאה הבאים 🙂

  4. מזלטובים! איזה יופי שיש שני אירועים משמחים כאלו בפרק זמן קצר כל כך (יומולדת לשרון ולואן-דר-בלוג).

  5. המון מזלטובים!
    ואני חיה בשביל החתולים, ועוד יותר בשביל גורי דובים, קיפודים ושאר הולכי על ארבע :mrgreen:

  6. בהחלט מזל טוב. תמיד תענוג לקרוא פה.

  7. מותר לי להגיד מזל טוב בלי להזכיר חתולים בתגובה?

  8. חתולים טובים!

    אהמם, מזל טוב.

    אני לרוב סמויה, אבל לרגל מאורע כל כך משמח אי אפשר להישאר חסויים.

  9. מזל טוב!ולמה לא לשלב?עד מאה ועשרים אלף פוסטים!

  10. תודה רבה רבה לכל המברכות והמברכים! לכבוד ולעונג הוא לי 🙂

    אה, ופפריקה מוסרת ד"ש, כמובן :mrgreen: ומבקשת להבהיר שזה לא היא המסריחה, זו אני שמסריחה. ניסיתי להזכיר לה שאני היד המאכילה, אבל היא רק צחקקה מתחת לשפמה. חתולים. *נושאת עיניים השמיימה*

  11. מזל טוב! עד מאה ועשרים (אלף)! עלי והצליחי! היפופוטם רוקד!

    האמת היא שאני מבקרת כאן רק כמה חודשים, אבל משום מה חשבתי שאת הרבה יותר ותיקה 🙂 והמדובר במחמאה.

    ואנדר: היפופוטם רוקד זה הכי כיף!  😀   עם טוטו, אפילו!

    ותודה רבה  🙂

  12. *מרימה כוסית לעוד שנים רבות של ואנדרבלוגיזציה* 😀

    ואנדר:  לחיים! 🙂

  13. מזל טוב!

    ד"א, האם יש כזה של החתולים רק של כלבים?

    ואנדר: תודה! ולא בטוחה שהבנתי את השאלה. אתה מתכוון לאתר Cuteoverload? יש בו כל מיני בעלי חיים, לא רק חתולים. בהחלט יש גם כלבים, ארנבות, רקונים, דובים, חמוסים, ברווזים… ואפילו חלזונות ולטאות, לפעמים 🙂

  14. מה שכולם אמרו + סימני קריאה + דרושים
    😛

  15. מזל טוב (מאוחר)!
    לצערי אני בפיגור משמעותי בקריאת בלוגים לאחרונה, ורק בזכות מחלה שפקדה אותי, אני מתחיל להשלים פערים.
    הבלוג שלך אינטיליגנטי, שנון, חריף ומרתק.
    שרק תמשיכי בקצב הנוכחי.


להשאיר תגובה

קטגוריות

