פורסם על ידי: vandersister | פברואר 13, 2008

אהבה בתחת שלי, בסדר??

כן, אני עצבנית. למה? כי מאתמול בבוקר אני נתונה למתקפה בלתי פוסקת של הצעות ל"חג האהבה", הלא הוא ולנטיינס דיי הידוע לשמצה. לא אכפת לי שזה בכלל חג נוצרי (ויש הטוענים שגם זה לא מדויק), לא אכפת לי אם ולנטינוס הקדוש היה בעצם אנטישמי, הומופובי או אורתופדי – אבל נמאס לי כבר מההצעות הזוגיות המתקתקות הללו, שגורמות לי להרגיש כמו יצור בודד, עלוב, אומלל וחסר תכלית בעולמנו המלא לבבות קטנים ומנצנצים בתלת מימד.

ולא זו בלבד שאני נאלצת להתבייש לי בבדידותי המזהרת – אני גם נאלצת לצפות אין אונים בזוגות מסביבי שיכולים ליהנות משפע של פינוקים שלי, מה לעשות, אפילו לא טורחים להציע. כן כן. מבצע "אחד פלוס אחד" לזוגות על מוצרי הקוסמטיקה של פנינה רוזנקרנץ, מיוחד לחג האהבה? קדחת. מבצע טיפולי פינוק, ליטוף וגרגור בספא "ניחוח הפסיפלורה" לזוגות מאוהבים? יוק. מבצע שליחת בלונים מרקדים ופרחים מזמרים מרשת "זר לי זר לי דקיק" בחצי מחיר? תשכחי מזה. זיבי, זה מה שתקבלי, יצור יחיד שכמותך. איפה הבנזוגי שלך? איפה? איפה?? אין? תשכחי משליחת ה- SMS הרומנטית ב- 8 אגורות לשניה. טפו.

ואם זה לא מספיק ואני מצליחה להתגבר, בקשיים מרובים כמובן, על העובדה שלא אזכה השנה להתפנק בצמד תחתונים זנותיים ב- 30% הנחה לכבוד חג האהבה מרשת "לילות של תשוקה", הרי שפשוט אי אפשר לברוח ממגוון הכתבות והפינות באתרים השונים שעוסקות, איך לא, בנושאים שברומו של העולם הרומנטי: "עוגיות מוקצפות ומתכונים מתוקים אחרים לחג האהבה", "הורוסקופ לאוהבים – מה צופן העתיד לזוגיות שלכם?", "דובים ודובדבנים – הצעות למסלולי טיולים רומנטיים בצפון" ו"ניסית כבר לאכול יוגורט מהפופיק שלו? הצעות לגיוון חיי המין", ועוד כהנה וכהנה.

הגדיל לעשות אתר Ynet, שטרח והביא מדריך מצולם (!!) לחדלי אישים, חסרי ניסיון וסתם גיקים שלא יודעים איך להתנשק – "המדריך לנשיקה המושלמת". כן כן. בין היתר, תלמדו שם כללי זהירות חיוניים כגון "המנעו ממזונות כגון בצל ושום" ו"המנעו מתזוזה אגרסיבית של הלשון", וגם תוזהרו: "בה במידה, אל תתנו ללשון שלכם להפוך לרכיכה צמיגית". הייתי מוסיפה על זה "ותפסיקו כבר לנשק את הכרית שלכם, יא פתאטים", אבל אולי די לחכימא ברמיזה.

ובכן, השנה אני עומדת על זכותי להישאר רכיכה צמיגית, בלי איפור רומנטי, תחתונים זנותיים, דובדבנים בפופיק ופרחים בטוסיק. מי שבכל זאת ממש מתעקש, מוזמן לשיר לי סרנדות מתחת לחלון, לשלוח לי זרי ורדים, להזמין אותי למסז' מפנק או לקנות לי טבעת יהלום. אני מבטיחה לשלוח לכם בחזרה נשיקה וירטואלית, בניחוח שום ובצל. רק לא בוולנטיינס דיי.


Responses

  1. מה שעשו מוולנטיינס דיי זה מבחיל, וזה ממש לא חשוב אם את נמצאת או לא נמצאת בקשר זוגי. שנאתי את זה כשהייתי לבד, שנאתי את זה לא פחות כשהיה לי חבר ואני שונאת את ביתר עוז עכשיו, אחרי מליונת'פים שנות נישואים (+2).
    המיסחור הדוחה, הנסיון להכניס את הרומנטיקה לנוסחאות אדמדמות דביקות, זה מזעזע.

    אני אוהבת את הרומנטיקה שלי פשוטה, אישית, בלתי מתוזמנת. אין שום דבר רומנטי בעיניי בכל מתנות וולנטיינס האלו, ולמזלי בעלי יודע היטב איזו תגובה יקבל אם יופיע עם בלון בצורת לב, או תחתונים אכילים דווקא ב-14 לפברואר.

    ואנדר: אני מנחשת שהתגובה לא תכלול דובדבנים בפופיק  😉

  2. בתור מישהו שתמיד מתנפל על כל אלו שמתנפלים על חוגגי ה"סילבסטר" (שדואגים גם להפגין כנראה בורות היסטורית לגבי מי הוא היה, ובה בעת מנציחים אותו במקום לקרוא לחג בשמו הרלוונטי – ערב השנה האחרונה), אני חייב לומר שגם אני סולד מוולנטיינ'ס.

    הסילבסטר הוא אולי לא חג יהודי (ולא שהחגים היהודיים הם איזה גליק), אבל מעבר ל"סיבה למסיבה" ולהרגשה של "כמו בחו"ל", הוא רלוונטי לחיים שלנו פה לפחות כמו ראש השנה בתשרי. לכן מאוד סביר בעיני לציין אותו בכל דרך שתיראה, ושיהיה למסעדות ולפוקדים אותם (שאתוודה, גם אני נמנה עליהם חלק מהשנים) לבריאות. אבל וולנטיינ'ס? מה לנו ולזה? חוץ מחיקוי חסר משמעות של מה שראינו בסדרות נעורים אמריקאיות (שאינן, יש להודות, פסגת היצירה) ותאוות בצע מצד בעלי העסקים, אין בחג הזה שום דבר שרלוונטי לישראלי הממוצע, יהודי או לא. מסחרו את ט"ו באב עד המוות, אבל לפחות אל תדחפו לנו עוד hallmark holidays חדשים.

    ואנדר: בשנה הבאה – מתחילים לחפש ביצי פסחא בגינות ארצנו. מה יש, רק לגויים מותר?

  3. אני עם מאזינה ברקע. כמו שאמא שלי היתה אומרת, מערכת יחסים מורכבת ממה שקורה כל יום, לא ממה שעושים ביום ההולדת (או הנישואין, או חגים למיניהם).
    חוץ מזה, אני מוכנה לשיר לך סרנדות, אבל אני מזייפת נורא, ראי הוזהרת.

    ואנדר: הכי כיף לזייף! בשביל זה אנשים צופים באדיקות ב"אמריקן איידול". הזייפנים תמיד הכי שווים  🙂

  4. ולנטיינ'ס הוא לא חג נוצרי. גם כריסטמס לא. הם אולי התחילו ככאלה, אבל הם כבר מזמן חגים של הדת החדשה, פופולרית בעולם המערבי הקרוב לבית מגוריכם, דת הצריכה.
    מפרסמים משקיעים מיליונים כדי ש[הכנס שם של קרבן זמני כאן] תרגיש שמשהו *אצלי* לא בסדר אם לא סידרתי לנו צימר מפנק בצפון עם ספא ומסאג' שוודי וג'קוזי שנכנסים אליו עם שנורקל לרגל ולנטיינ'ס. ואני, כמובן, אמור להרגיש שמשהו *אצלה* לא בסדר אם היא לובשת לצימר את תחתוני הסבתא שלה ולא איזה זוג בלתי אפשרי עם חוטים שנכנסים למקומות שדברים אמורים לצאת מהם. זה נהדר, זה בדיוק סוגר את הירידה במכירות אחרי קדחת כריסטמס, ומחזיק אותנו עד הארנבונים מצופי השוקולד וביצי הפאנג-שוואי שנמכור בפסחא.
    כי די, פרטנו את האהבה לתחתונים סקסיים במבצע ולבבות אדומים, ואם זה כל מה שיש, אז זה לא משהו בכלל, האהבה הזאתי.
    יופי של פוסט.

    ואנדר: תודה רבה  🙂

  5. להלן דף משובב לאוהבים, לקראת יום ולנטיין הקדוש, ימ"ש:

    http://uncyclopedia.org/wiki/UnNews:UnNews_announces_launch_of_UnValentine%E2%80%99s_Day

    ואנדר: אני בעד. היו גם בניו יורק חגיגות אנטי-ולנטיין, אם אינני טועה. נשאלת השאלה מה יותר גרוע: מסחור יום האהבה, או מסחור ה"אנטי" של יום האהבה?… 

  6. בלוגים של רווקות הכי מצחיקים!

    המח עובד, החיים מעניינים (מה שאי אפשר, אגב, להגיד על בלוגים של רווקים).

    אני בטוחה שיש רגעי בדידות, אבל לפחות את לא מנוונת, ואת חופשייה

    ואנדר: המוח עובד חלקית בלבד, אני חייבת להודות  😀 

    וכמובן שיש רגעי בדידות. בעצם אני נורא מקנאה שאף אחד לא שלח לי פרחים אכילים ותחתונים ריחניים, או ההיפך.

  7. היום בדרכי הביתה רציתי להקיא מרוב הדביקות שממלאת את הזוגות באוטובוס… אומנם שני דברים שונים במקצת, אבל הרעיון דומה – היום הזה נחוץ בדיוק כמו יום כיפור לדעתי, הוא חסר תועלת אם בכל שאר השנה אנחנו לא נוהגים באותו האופן שאנחנו נוהגים ביום הזה. ואם אנחנו כן, אז אין שום צורך ביום מיוחד לכך.
     ואנדר: אהבתי את ההשוואה של ולנטיינס ליום כיפור. יש בזה משהו. צודק!

  8. לא מזמן הייתי עדה לשיחה נסערת בין שתי ילדות זעירות. הן חככו בדעתן מה יקנו לחבר של אחת מהן ליום האהבה, כשיגיע סוף סוף. הן היו נורא מודאגות מהעובדה שהן לא יודעות את התאריך, ולבסוף שאלו אותי (כנראה טעו לחשוב שמדובר במבוגרת אחראית שמעודכנת בלוח השנה) אם אני יודעת. "כן", אמרתי בטפשותי ושמחתי לראות את האור על פניהן, "ט"ו באב". אויש. כזו אכזבה תהומית לא ראיתי מזמן. כאילו, ברורררר שהן התכוונו לוולנטיינ'ס דיי? כאילו, מה נסגר עם האשה המשונה הזאת?
    איכשהו כל העניין של אימוץ חגים זרים בגלל הארומה המגניבה (?) שלהם מעציב אותי במיוחד כשמדובר בילדים.

    אגב, עושה רושם שיש גם איזו השפעה כריסמסית בשנים האחרונות. כשפרזנטורית של חברה גדולה מנסה למכור לי כלי בית במודעה בעיתון שבה היא לבושה במעין מעיל סנטה קלאוס משודרג, אני לא יכולה לא לצחקק. היי! כריסמס! אמריקה! קניתם אותי! אני רצה לקנות אצלכם שטיחוני אמבטיה.
    העניין הוא שגם חיקוי דורש מחויבות מינימלית, ונדמה לי שאנחנו עוד לא שם. לפני כמה חודשים השתרכתי בסופרמרקט השכונתי מאחורי איזה ילד אמריקאי שחיטט במדף מוצרי כריסמס (באזור שלי יש אוכלוסיה נוצרית גדולה, כך שדווקא במקרה הזה – הגיוני). הילד אמר לאמא שלו בטון של השלמה,
    Yeah, I got one of those last year. There was a dreidel in it.

    😆

    ואנדר: חברה טובה שמתגוררת באיטליה מספרת שמדי שנה, היא ובעלה וחבריהם הנוצריים חוגגים את "קריסנוכה" או "חנוכריסמס", ומדליקים חנוכיה לצד עץ חד המולד. בעצם, ישו היה יהודי, לא? יהדות, נצרות. הכל אותו שטיק. *מגלגלת עיניים*

  9. אה, הייתי צריכה להבהיר: המוצר המדובר הוא מעין חבילה קטנה עמוסה במוטיבי חג-מולד, שבתוכה ממתקים והפתעות (אכן).

  10. אני חושבת שהשנה היתה הפעם היחידה שולנטיז לא ידכה אותי וזה רק כי ירד גשם , ואני אוהבת גשם .
    גם בזוגיות וגם מחוץ לה הולנטינז דיי נוריא
    מחוץ לזוגיות היום הזה מיתנהל כמו מיתקפה מאורגנת שכל התרה שלה להזכיר שאין לאדם שום קיום מלב היותו מושי של מישהוא\י . כמובן שרק המחשבה שזוגיות נתפסת כהפיכת בת ( בדרך כלל האשה אבל גם עם המצב הייה הפוך הוא היי מטריד באותה מידה ) הזוג למעין צעצוע מין אניטרקטיב עם פנקצית בישול היא נוראית .
    וכשאני בזוגיות לעמות זואת המסר לא נעלם . הארי הזוגיות שלי אינה זוגיות עלה עם היא מכילה 500 גרם שוקלוד בצורת שאריות של שיעור אנטומיה !
    והעובדה שאני בתור חננה והחבר שלי בתור חננה עוד יותר גדולה מעדיפים את הרומנטיקה שלנו בצורת התחשבות בלו"ז ההרצאות הכנס המדע הבדיוני השנתי לא מעניינת אף אחד . כמובן שעם אני לא מנהלת את האהבה שלי כמו כווולם היא לא שווה כלום .

    איכס 😕

    ואנדר: למה בעצם אין משהו כמו "יום החננות הבינלאומי"? "Geek Day"? נראה לי שזה יפתור את הבעיה עבור חלק מאיתנו (חלק גדול, אפילו). חברים, אם נעשה מזה סטארט-אפ, נוכל אפילו להרוויח כמה גרושים! מי בעד?  😉

  11. קצת שונא לבאס, אבל זה יום ממש נחמד, אולי לא כל כך מתאים לציניות הישראלית אבל עדיין סיבה למסיבה!!! קצת להיות קליל, לא קרה כלום!

    ואנדר: קליל זה פופטיץ, לא אני. ובמחילה, מחקתי את שני הקישורים לחנויות פרחים מקוונות בתגובה. פויה לפרסומת סמויה (או לא כל כך סמויה).

  12. לא צריך בן זוג כדי לצאת לבלות בוואלנטיינס. צריך לצאת לבלות. גם איזה סיפור יפה זה יכול להיות לספר לנכדים שסבתא פגשה את סבא ביום האהבה כשלא היה לה בן זוג והיא הלכה להשתכר ופגשה את סבא? אה?

    ואנדר: אכן סיפור חמוד, הבעיה היא שאני ממש לא אוהבת בילויים מהסוג הזה וגם לא נוהגת להשתכר. כך שכל בן זוג פוטנציאלי לא ממש יגיע אלי בדרך זו, לפי כל הסימנים. למה אי אפשר לפגוש את סבא בקונצרט של מוסיקה קלאסית, למשל?

  13. יש לי מייל, את בטח רואה אותו בניהול הבלוג, תשלחי לי מייל ובו תגידי לי למה את לא מפרסמת את התגובות שלי? מה אני עושה לא בסדר?

    ואנדר: קודם כל, בלי פאניקה!! הכל בסדר. כשמישהו שולח תגובה בפעם הראשונה, אני צריכה לאשר את זה דרך האתר. אני נכנסת לאתר בערך פעם ביום, לפעמים אפילו בתדירות נמוכה יותר, ואז אני מאשרת את מה שצריך. אפשר להירגע  🙂

  14. וד"א , וואנדר, יש גיק דיי. 25 במאי. יום המגבת. אם זה לא גיק דיי, מה זה גיק בכלל?

    ואנדר: האמת היא שה- 25 הוא יום הולדת של חברה טובה, כך שזה לא ממש מתקשר לי למגבת  😛 

    אפשר אולי לעשות "יום הסבון הנוזלי בניחוח פסיפלורה" במקום זאת?

  15. אני באמת חושב שחג האהבה לא בהכרח מעיד על כך שבאותו יום חייבים לחוות את האהבה,יש גם את עניין הסילבסטר שכולם רוצים לנשק בחצות בגלל שזה הסילבסטר אז מאמינים שזה חשוב מאוד לחוות את חויית הנשיקה,אני מאמין כשיש אהבה אז לא משנה מתי זה פשוט מגיע.


להשאיר תגובה

קטגוריות

