פורסם על ידי: vandersister | ינואר 27, 2008

והרי ידיעה שהגיעה זה עתה (!!!1)

זוכרים את הגנבים רמאים חולירות רשת שתיעדתי כמרמה באופן קבוע את לקוחותיה בהפרשי המחירים בין סימון המוצרים לקופות? מסתבר שקרתגו עוד לא לגמרי נחרבה, אבל היא נאלצה לשלם על פשעיה! Ynet מדווח:

"שופרסל הטעתה צרכנים תשלם קנס של חצי מיליון שקל: בית המשפט הרשיע את הרשת ו-5 מנהלים בה על פי הודאתם בשורה של עבירות על חוק הגנת הצרכן ביניהן הטעיית צרכנים, אי מסירת פרטי מידע מלאים במכירות מיוחדות והפרשי מחירים בין המודפס על המוצר עצמו לבין המחיר שנגבה בקופה."

ועל כך כבר אמרו חז"לינו, יגעת ומצאת – שילכו לעזאזל הבני-זונות מגיע להם באמ-אמא שלהם יפטפויומאט!!!! בעצם, אני לא בטוחה שזה בדיוק מה שהם אמרו. אבל למי אכפת?? *ריקודים שבטיים עליזים*

סליחה, הייתי חייבת 😉

ותודה גדולה ליוסי גורביץ' על שהעלה את הסיפור למודעות הציבור! כן ירבו!


Responses

  1. אז קנסו בחצי מיליון? כסף קטן. שווה להם להמשיך לרמות

    ואנדר: מודי – יש בזה משהו. מרגיז שהסכומים האלה לא משנים להם עד כדי כך. עם זאת, זה עידין סכום נכבד, ויש לקוות שאולי זה ירתיע אותם (וגם רשתות אחרות) מלעשות דברים כאלה. בנוסף, אני מאמינה שאם יתפסו אותם שוב מעוללים את אותו שטיק, יקנסו אותם בסכום גבוה בהרבה. אבל אולי אני סתם תמימה?…

  2. מותר להצטרף לריקודים, למרות שאני ממילא לא קונה שם?

    ואנדר: בשמחה! *פיזוזים*

     וגם אני כבר לא קונה שם, מסיבות מובנות.


להשאיר תגובה

קטגוריות

