פורסם על ידי: vandersister | נובמבר 11, 2007

שקו לי (איפה שאתם רוצים)

רצה הגורל האכזר, ובן דודי אדום-השיער קרע את המיניסקוס בברך שלו ונזקק לניתוח, לא עלינו. הניתוח עבר בהצלחה (טפוטפוטפו, כמובן) בשבוע שעבר, וכך יצאנו, משפחת ואן-דר-גראף, לבית הדודים כדי לבקר את הבחור. אי שם באחורי ראשי המעונה קיננה המחשבה שאני חייבת לשוב לדירתי הקטנה שבפתח-שמיקווה לפני השעה 14:30, כי אז מתחיל השלב השני של התחרות בגביע סין, שם מתחרה מחליק אחד בשם ג'וני וויר, שאני במקרה גמור ומוחלט עוקבת בעניין רב אחרי הקריירה שלו כבר למעלה משנה, ויש לו סיכוי ממש לא רע לזכות, ואמנם בן דוד מנותח-מיניסקוס קודם להחלקה על הקרח, אבל כל עוד הוא מרגיש בסדר גמור (כלומר הבנדוד), אז רק בקצת.

רצה הגורל האכזר עוד יותר, ובסוף נשארנו לצהריים בבית הדודים. האמת היא שהיה ממש נחמד, ונהניתי, אבל לא יכולתי שלא לחשוב על התחרות המתנהלת ברגעים אלה ממש ובתוצאות העולות בשידור חי לאתר של פורום ה- ISU (איגוד ההחלקה הבינלאומי). בנדודי, שהוא לא רק מאותגר-מיניסקוסית אלא גם איש אינטליגנטי ונחמד ביותר, הבין ללבי ושלחני אל מחשבו האישי בשביל לרחרח בתוצאות. כמובן שמשהו כמו חצי שעה לפני שהגיע תורו של ג'וני, הכריזה ואן-דר-אמא שנוסעים הביתה, מה שאומר שהגעתי הביתה 10 דקות אחרי שהסתיימה התחרות. 

לא שפספסתי משהו מרגש במיוחד. כלומר, הבחור זכה במדליית הזהב הראשונה שלו מאז אליפות ארה"ב ב- 2006 והצליח להביס לא רק את אוון לייסצ'ק שהוא אחד המחליקים המובילים בעולם אלא גם את סטפן למבייל שהוא אלוף העולם הנוכחי והפגין יכולת יוצאת מן הכלל על הקרח, כזו שלא היתה לו כבר שתי עונות שלמות, אבל למי זה אכפת שכל פורומי ההחלקה שלי מרקדים בעליזות בשלל שפות ברחבי העולם ושולחים זה לזו וזו לזו וזו לזה (פספסתי משהו?) ברכות נלבבות לרגל האירוע?  

לי.

כלומר, לי זה אכפת.

גם אם לאף אחד אחר לא.

יש אנשים שמתרגשים כאשר הסתיו עם החצב מגיע לארצנו. יש אנשים שמתרגשים כש- U2 מגיעים לארצנו. יש אנשים שמתרגשים כשמשלוח חדש של צעצועים ב"מקדונלדס" מגיע לארצנו. ויש אנשים שמתרגשים, מאוד מאוד, כשהמחליק החביב עליהם (ואיש חביב באופן כללי) זוכה במדליית זהב שמגיעה לו בזכות רבה, אחרי מאמצים קשים ועונה קודמת שכמעט חיסלה אותו, פיזית ונפשית. אז לכל האנשים שממש ממש חשוב להם לא לשמוח בשמחתי ולגלגל עיניים נוזפות/לועגות כלפי תחומי העניין המוטלים בספק שלי, הנה תשובתי לכם:

ג'וני. מדלייה. זהב.

מותר לכם לא לאהוב החלקה כפי שלי מותר לא לאהוב תצפיות על נחליאלים בשלג או משהו כזה. אבל עוד לא קרה לי שמישהו ממכריי הגיע אלי ואמר לי "היי, ראיתי הבוקר זנב של נחליאלי בשלג!! כמה מרגש!!" – כשאני יודעת בפירוש, מראש, שהאיש מקדיש תשומת לב רבה לנחליאלים בדרגות קיפאון שונות – ולא עניתי במשהו כמו "היי, מגניב!!". לא זוכרת שאי פעם יצא לי לומר "איזה טמבל אתה!! מה נחליאלי, מי נחליאלי?? מה זה מעניין אותך בכלל השטויות האלה?" או שסתם גלגלתי עיניים לעומתו בחיוך עקום, לאמור "נו, נעבעך". אני משתדלת לא להתרגז, בחיי, אבל לפעמים זה קשה לי. לא מעניין אתכם אישית? סבבה. אבל לי מותר לשמוח. לא? ואם אתם לא שמחים בשמחתי, מותר לי גם לכעוס. וליידות בכם נחליאלים קפואים.


Responses

  1. יחי ההתלהבות משטויות!
    (ואני מתנצלת מראש על כל הפעמים שבהן היה נדמה שאני אולי מזלזלת בזכותך להתלהב משטויות הקרובות לליבך. אני לא. זה פשוט שאני עסוקה מדי בשטויות שלי)

  2. 🙂

    זה בסדר. אני אתמיד בשטויותיי ואת בשטויותייך… הרי לך מדליית זהב בצורת נחליאלי :mrgreen:

  3. היי, מגניב!!!!11
    אני רוצה לינק לסרטון על שיטת הניקוד. וגם לסרטון של הביצוע הזוכה.
    ושמחה בשבילך. 🙂

    ואנדר: תודה תודה! הרי הביצוע הזוכה 🙂



    ולגבי סרטונים על שיטת הניקוד, בשמחה! יישלחו בנפרד 😉  זה סיפור מסובך למדי.

  4. ואנדר היקרה, חברים שלא מפרגנים לתחומי עניין(יהיו אשר יהיו) הם לא חברים וזה הזמן להחליפם בחדשים ומפרגנים יותר…
    ואתן את עצמי כדוגמא- בזמן האולימפיאדה כל חברי מקבלים בהבנה שאני לא זמין וצופה באדיקות בהכל בדגש על גמר הטרמפולינה, חצאי גמר הקפיצות למים ומוקדמות הקפיצה במוט. (יש אף שמועות מרושעות שראו אותי צופה בשחייה צורנית… )

    ואנדר: שחייה צורנית זה מגניב! כל מי שיכול לבצע שפגט תוך עמידה על הראש *בתוך המים*, מבחינתי כבר ראוי למדליה. 🙂

  5. hear hear! מצטרפת למניפסט למען הזכות להתעניין בדברים שנראים לאחרים שטותיים.

    נראה מצויין, ג'וני 😉

     ואנדר: תודה! אכן, הוא חמוד להפליא 😀  וגם מוכשר. אני גאה בו כדודה פולניה ממש.

  6. מוסיפה את חתימתי (הבלתי קריאה) לעצומה נגד חוסר פרגון תחביבי. 🙂

    ואנדר: תודה! 🙂

  7. מזל טוב

    ואנדר: תודה! אגב, goodonion זה מחווה ל- "Good on ya" האוסטרלי?…

  8. מוסיפה "היי מגניב!" משלי. 😛

     ואנדר: תודות על המגניב! 🙂

  9. השלושה חמודים עד מאוד 😉
    קחי פירגון מכל הלב.

    ואנדר: תודה גדולה. וד"ש לג'ינג'י המנהל את הבלוג שלך 😉 

  10. כרגע יש במלאי רק נחליאלים מהמקפיא, הטריים עוד לא הגיעו, אבל התכבדי בבקשה.
    לעניין צעצועי מק'דונלדס, צריכים להגיע חדשים של הסרט בי-מובי ממש בקרוב, ואני מחפשת כבר נואשות קטין שאוכל להאכיל בעודי בוזזת את הצעצוע.
    לעניין החלקה על הקרח- אין לי מושג מה את מוצאת בזה, אבל מצד שני אין לי מושג מה מוצא כל מישהו בספורט תחרותי כלשהו, או בכל ספורט שהוא, או בעליה במדרגות וכו' ככה שהבעיה כנראה אצלי.

    ואנדר: טריש, את מודעת לזה שאפשר גם *לקנות* את הצעצועים בנפרד מארוחה, נכון?… לא שלהאכיל קטינים רעבים אינה משימה ראויה. עלי והצליחי! 

  11. החלקה על הקרח זה בכלל עומד בשום קנה מידה של שטויות.
    זה כייף, מעניין, ובדרך כלל יש חתיכים בבגדים צמודים.
    קרלינג זה שטויות – חבורת אנשים שמטאטאים (אם ככה כותבים את זה) את הקרח ומקבלים על זה נקודות 😯

    ואנדר: תמיד תהיתי איך הומצא הספורט הזה. מישהו הפיל סבון לרצפה, וכל בני הבית ניסו לרדוף אחריו עם מטאטאים ומגבים?…

    חוץ מזה, חתיכים בבגדים צמודים זה אלמנט שמשדרג מיידית כל ענף ספורט  😀  כן יירבו!

  12. אופס, זה כמובן היה צריך להיות:
    החלקה על הקרח זה בכלל לא עומד בשום קנה מידה של שטויות.

  13. מזל טוב ו…ממממ מתאים לי האמצעי הלבוש הולם אותו (-:


כתיבת תגובה

קטגוריות

