פורסם על ידי: vandersister | יולי 20, 2007

10 שאלות שיישארו לנצח ללא מענה (ואולי טוב שכך)

יום הולדת שמח לבלוג של אח"י דקר! לרגל המאורע, הצטרפתי גם אני לפרוייקט הכתיבה הקבוצתית לכבוד הבלוגולדת. נושא הכתיבה הקבוצתית הוא "עשר" – והנה תרומתי הצנועה: 10 שאלות שמשלבות בין אמיתות קיומיות קשות לאימבציליות מצויה, במיטב מסורת בלוג זה. אני אישית לא הצלחתי למצוא תשובות לשאלות הללו ואני סבורה שמדובר בחידות סתומות שאין עליהן מענה, בנוסח החידה הסינית העתיקה: "אם עץ נופל ביער ואין מי שישמע אותו, האם מזוז יאשר עבורו את עסקת הטיעון?" או משהו כזה. הרי הן לפניכם:

1. למה אמא תמיד מתקשרת בדיוק כשאני בשירותים?

2. למה ממשיכים לכתוב על סכו"ם את המילים Stainless Steel למרות שהם תמיד מחלידים בשלב מסוים? 

3. למה אדם קרטר מ"ספוקס" לובש בדיוק את אותו סוודר שחור כבר שלוש עונות?

4. למה חתולתי האהובה פפריקה מסוגלת להירדם תוך שניות בכל מקום בבית, ורק במיטה היא מתעקשת להסתובב, ליילל ולדרוך לי על הראש?

5. אם בץ מפרפר נחמד זה "צב" בהיפוך אותיות, "שבי" הוא קיצור של שבלול, ו"אוזה" זה אווזה, אז מה לכל הרוחות זה "נולי"? ומה הקשר לאפרוח?

6. אם כפינה, כפית הקסמים, עושה לגברת פלפלת כל כך הרבה צרות, למה היא פשוט לא זורקת אותה לפח וזהו?

7. למה אפשר לתת קנס כספי לאדם שמשליך זבל מחלון מכוניתו, אבל חברות שמזרימות פסולת כימית רעילה לתוך מקורות מים באופן קבוע זוכות לתמיכה ממשלתית?

8. איך לעזאזל הצלחנו להסתדר לפני שהיה גוגל?

9. איך מורחים את חמאת הבוטנים על הבמבות בלי שהן יימעכו?

10. מה יותר גרוע – המשבר העולמי שיווצר בעקבת המחסור בנפט, או המשבר העולמי שיווצר בעקבות המחסור בספרים חדשים בסדרת "הארי פוטר"?

אם בכל זאת יש לכם תשובות, אנא יידעו אותי באמצעות התגובות. כלומר, לכל השאלות פרט לשאלה לגבי הבמבה – משום מה יש לי תחושה שאולי עדיף לא לדעת. והאם כבר ציינתי מזל טוב לאח"י דקר?? 🙂


Responses

  1. 6. כי הכל תמיד קורה רק לטובה, מה זאת אומרת? חוץ מזה, הילד שלי כל הזמן עושה צרות ובלאגן (רק אתמול הוא שפך שייק פירות על המנחה של התזה שלי), אז מה? אני אזרוק אותו לפח וזהו?

    ואנדר: מצוין – חובה לשפוך שייק פירות ושלל נוזלים אחרים על מנחי תזות! כל הכבוד לילד! הרבה נחת 😀

  2. כמה תשובות (חלקן גם ברצינות):

    2. אני לא יודע איזה סכו"ם את מחזיקה בבית, אבל אצלי…
    3. זה ה-BBC. הם הוציאו את כל התקציב שלהם על Top Gear.
    5. מתוך וויקיפדיה:

    "יוצאת הדופן מביניהם היא נולי ששמה ניתן לה על שמה של הבדרנית נולי עומר, בתו של ע. הלל, מהצמד המיתולוגי "דבי ונולי"."

    6. זו נורבגיה. אין להם באמת משהו יותר טוב לעשות.
    8. לא הצלחנו. יאהו היתה פתרון זמני. האינטרנט התחיל כשגוגל הוקמה.

    ולמרוח חמאת בוטנים על במבה זה כמו למרוח שוקולד השחר על ופלות.

     ואנדר: הבנתי את זה שקראו לאפרוחית על שמה של הבדרנית, אבל מה הקשר בין הבדרנית לאפרוחים? לגבי הבמבה – ראה תשובתי לההיא.

  3. לתשומת ליבו של האיש מאחורי המכונה – "גברת פלפלת" היא בכלל סידרה יפנית (מוכרת בשםSpoon Obaasan – "סבתא כפית"), והיא אחת מיצירותיו המוקדמות של במאי האנימה (אנימציה יפנית) המפורסם מאמורו אושיי, שלאחר שהתקדם קצת בחיים ובסולם הדרגות, הביא לנו יצירות מופת כגון Ghost in the Shell.

  4. שרון – לא סתם אמרתי נורבגיה. הסדרה מבוססת על הספרים של המחבר והמלחין הנורבגי, אלף פרויסאן. עוד כאן. 🙂

  5. תמיד חשבתי שנולי זה קיצור של תרנגולת! 😦

    ואנדר: מורין – אני איתך! אני תובעת לדעת מה הקשר לתרנגולות! חייב להיות קשר!… לא?…  

  6. לא שניסיתי, אני אוהבת את הבמבה שלי טהורה וזכה. אבל רעיון מעניין, להגביר את הבוטניות שלהן בצורה כזו.
    פתרון לדילמת המעיכה: במקום למרוח עליהן חמאת בוטנים, תמיד אפשר לטפטף עליהן קצת טחינה גולמית. יש לה אותו אפקט מדביק לסתות, ומשום מה גם ארומה דומה.
    או שסתם אין לי חוש טעם.

    ואנדר: ההיא (וגם האיש מאחורי המכונה): התכוונתי לחמאת הבוטנים שכבר מרוחה על הבמבה כשהיא מגיעה מהמפעל… הרי כל "במב" מכוסה בשכבה דקה של חמאת בוטנים. נכון? אז איך הם מצפים אותם בחמאת בוטנים במפעל עצמו?…

  7. 1. הפוך. את תמיד בשירותים כשאמא מתקשרת.
    2. על הסכום שלי לא כתוב כלום והוא גם לא מחליד.
        ראיתי פעם סכו"ם שכתוב עליו Stainless Steel – זה היה בחתונה 🙂
    3. מי??
    4. חתולים ישנים ביום וערים בלילה.
    5. על שם נולי.
    6. מאותה סיבה שגברת פפריקה לא זורקת את החתולה שלה לפח.

    ואנדר: גברת פפריקה לא יכולה לזרוק את החתולה לפח, כי היא בעצמה החתולה. מקסימום, היא תזרוק אותי לפח 😉

  8. 8. היה את אלטאויסה, מטאקראולר, אללדהווב, יאהו, אסקג'יויס ועוד מלא אחרים 🙂
    (ולמי באמת אכפת היום איך קוראים להם באנגלית, גם ככה כולכם משתמשים בגוגל)

    ואנדר: אלטא ויסטה!… מנוע החיפוש הראשון שלי… שעות הייתי חופרת שם… אח, נוסטלגיה.

  9. גם אם תגרדי את כל המסביב, עדיין יהיה לבמבה טעם של חמאת בוטנים כי — ושימי לב לזה — זה עשוי מבוטנים! 😮

  10. זה עשוי מתירס, נשמה. יש בזה גם חמאת בוטנים, אבל הבפנוכו הוא תירס. ועדיין לא ענית על השאלה!! איך מורחים?… הנה:

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%9E%D7%91%D7%94

  11. *גאספ*

    *מבצע ספוקו מהבושה*

  12. אה, עכשיו הבנתי למה התכונת עם הבמבה. 😀
    (וגם קלטתי באיחור שהתגובות שלך למגיבים בפורמט החדש לא מופיעות לי ברסס, ולכן פספסתי לא מעט מהן לאחרונה).
    נו, עכשיו אני מתבישת ברעיון הטחינה הגולמית שלי עוד יותר. 😯

  13. אולי אני אוכל לענות על שאלת הבמבה…
    לפני כמה שנים ביקרתי במפעל "במבה" בחולון, ולמיטב זכרוני יש שם מעין "מערבלים" קטנים (כמו מערבל בטון) שבתוכם שמים את הבמבות ותוך כדי ערבול מצפים אותם בחמאת בוטנים. :).
    סתם ככה זה מקום נחמד מאוד- נותנים לך לאכול מלא במבה.
    חוץ מזה- יופי של שאלות!

  14. בלה – תודה על הגילוי המרעיש! 😀 מערבלי במבה… מגניב ביותר :mrgreen:

  15. אז ככה,
    בדבר הנקודה ה7, אני חושבת שזה נוגע לעובדה שהמפעלים עושיםזאת בצורה מאורגנת ומסודרת, נניח אם כולם באופן מאורגן היו מוציאים בזמן הפקק את היד מהחלון ולספירה של 3, 2, 1 היו זורקים בדל סיגריה, השוטרים לא היו נוגעים גם בהם(כמובן שיש סיכוי שהם לא היו עושים דבר בעיניין כי הם לא היו יודעים אפה להתחיל, אבל אני חושבת עדיין שזה עיניין של סדר, זה נורא חשוב במדינה מסודרת עםחוקים =)
    עכשיו בעיניין המשבר העולמי, בהחלט משבר ההארי פוטר יהיה חמור הרבה יותר, אין אפילו ספק, ברגע שיגמר הנפט אנשים בהתחלה יכנסו לבהלה ויתחילו לרוץ ברחובות החשוכים, ואז יגלו שזה לא עוזר, ויגיעו להבנה שלמה שהאור היחד שיש להם סיכוי להתקל בו בתקופת חייהם זו אותה המנהרה המדוברת, להלן ה"מנהרה עם האור בקצה", והדרך היחידה להעביר את הזמן היא לקרוא ספרים כמובן. היות והספר היחיד שרוב העולם שמע עליו, אפילו באמצע שבט אפריקאי, אם נשארו כאלה, זה הארי פוטר, וכולם יהיו מאוד מיואשים כשיסבירו להם בעדינות שיש רק 7 ספרים כאלה….
    אחלה בלוג, אם אין התנגדות אני אצטרף לחוג מגיבייך…

    ואנדר: נקודה יפה. אני מציעה שנתארגן כולנו ביחד, ונחליט על שעות מסודרות ביום – נניח, 10 בבוקר ו- 10 בלילה, על הדקה – להשלכת פסולת ממכוניות. כך נשבור את המערכת! תודה על המחמאות, וברוכה הבאה 🙂 לכבוד הוא לי.


להשאיר תגובה

קטגוריות

