פורסם על ידי: vandersister | יולי 12, 2007

מוכרת את עצמי ללא בושה

היתוך קר למפגרים הוא בלוג שכל מטרתו היא ללמד אתכם את כל מה שאי פעם רציתם לדעת מפי אנשים שאין להם מושג על מה הם מדברים. היות ששפחתכם הנאמנה מחזיקה בתואר שלישי במדעי הכסילות והאימבציליה (יש מילה כזו?), הוזמנתי אחר כבוד אל המפקדה העליונה של מכון פתח תקווה להיתוך קר, ותרמתי את חלקי למאמץ. אני מקשרת בכוונה לפוסט הראשון שכתבתי שם בעצמי, גם כי אני חושבת שזה ישעשע חלק מהמגיבים כאן בבלוג, וגם כי אני מקדמת את הפוסטים שלי על חשבון האחרים בצורה חסרת כל בושה ומצפון. *צחקוק מרושע*

 הפוסט נוגע לחוויה המאלפת שעברתי בשבוע שעבר עם בדיקת ה- CT והחומר הרדיואקטיבי בבית החולים המשובח והמתקדם בילינסון – עוד דוגמה מופתית לכך שפתח-שמיקווה היא מעצמת-על טכנולוגית! עם זאת, אני בטוחה שתהנו גם מיתר הפוסטים באתר, הם משעשעים להפליא. אם לא תיהנו, כספכם יוחזר. כלומר לא על ידי, אבל הוא יוחזר. מתישהו. באמת!


Responses

  1. ברכות על ההצטרפות למחקר הגרעיני החשוב ביותר בעשור האחרון! 🙂

  2. כמובן שכווווולם מוזמנים לכתוב בבלוג ההיתוך הקר פוסט ממומן!
    כן, כן! תקבלו שקל בעבור מאמציכם!

  3. בוריס – תודה! איינשטיין תמיד היה מגיבורי הגדולים ביותר :mrgreen: כלומר אלברט, לא אריק. אולי שניהם. אבל בעיקר אלברט.

  4. נראה לי שאת צריכה להתעקש על תשלום רטרואקטיבי. הקטע שלך תרם לי כל כך הרבה.
    :mrgreen:

  5. העברתי את זה במעבדה וזה היה נפלא.

    הקטע הוא שזה מוכר לנו "מהחיים" , אם כי אנחנו עושים ניסויים ב-MRI ולא ב-CT וחומר הניגוד שלו מוזרק ולא נבלע (תודה לאל). אבל אנשים אהבו :mrgreen:

  6. שרית – תודה רבה! טיפים יתקבלו בברכה 😉

    אסף – אני שמחה לשמוע 🙂 אתם רדיולוגים? ובי נשבעתי, שאם אי פעם אצטרך לעשות שוב בדיקה עם החומר המגעיכס הזה, אני אבקש שיפתחו לי כבר את הבטן עם איזמל ויסתכלו פנימה…


להשאיר תגובה

קטגוריות

