פורסם על ידי: vandersister | יולי 2, 2007

בלוג זה מעוניין לפטר את הבלוגרית שלו לאלתר

ואני לא מאשימה אותו. אני מזניחה את המסכן כבר ימים רבים. להגנתי אציין שהבטן שלי, שגם בימים כתיקונם מתנהגת בצורה קפריזית למדי, החליטה לבצע הפיכה א-לה-חמאס, ושיתקה אותי למחצה. האמצעים שעמדו לרשותי לטיפול במשבר היו משככי כאבים שונים, כדורי אקמול וצפייה אובססיבית בפרקים מהעונה החמישית של Spooks ‏(MI-5). על אף שהיו כמה דברים קטנים שהעבירו ביקורת על האמצעי התרפויטי האחרון ברשימה, עלי לציין שמבט אחד חודר מעיניו של הסוכן אדם קרטר (הלא הוא השחקן רופרט פנרי-ג'ונס) שווה לפחות 15 כדורים משככי כאבים, וחפיסת אקמול שלמה.

מפה לשם, הספקתי לשדרג את פלאפוני הישן באדיבות האנשים הטובים במחלקת פניות הציבור של חברת פלאפון, שאשכרה טיפלו בפנייתי (!!!), וייתכן שעוד יסופר הסיפור בבלוג זה; וגם לקבל באופן רשמי את תואר ה- MA שלי מאוניברסיטת מר-אילן (או בר-מילן? משהו כזה), ועל כך בהחלט יסופר בהמשך. כלומר, ברגע שאצליח להיגמל מהצפייה ב- Spooks. האם יצליח הסוכן קרטר לעצור את ההתנקשות בראש ממשלת קופונגו, מדינה קטנה במרכז אפריקה? והאם בכלל אכפת לי, או שאני סתם רוצה שיעשו עוד כמה קלוז-אפים על עיניו התכולות להדהים? הישארו עימנו.


Responses

  1. רגע, רגע, יותר מדי נושאים:
    א. טיפלו בפניה שלך? באמת? וואו. אני עוד זוכר את הביקור האחרון שלי בחברה מתחרה שהשם שלה דומה להפליא לשם לועזי של איזה פרי הדר (שהוא לא לימון) שבו החזיקו בטלפון יותר משעה ובסוף לא תיקנו את התקלה בו, אבל תיקנו תקלה אחרת שבכלל לא היינו מודעים לקיומה (אהמממ)… אז תהני מהטלפון החדש שלך, ואל תכניסי אותו לכיס. החזיקי אותו בקופסה מרופדת קרוב לחזה. את יודעת מה? אל תפתחי את האריזה, למה לך להסתבך. עוד יכול להתקלקל משהו. תשמרי אותו טוב טוב בכספת בבנק.
    ב. מזל טוב על ה-MA. מר אילן גאה בך! וגם א. א. מילן!
    ג. (והכי חשוב) רק בריאות.

    אחותך: באמת שקלתי לעבור לאותה חברה המייצרת פירות הדר אלקטרוניים (התפוז המכני?), אבל כנראה שבכל החברות זה אותו פיכסה… תודה על הברכות, ועל האיחולים! 🙂

  2. Spooks הפסיקה להיות מעניינת ברגע שהבנתי את הפואנטה: בסוף כל עונה הורגים גיבור.
    מקווה שתרגישי טוב ומזל טוב 🙂

     אחותך: אז זהו, שהיה טוויסט מעניין להפליא בעונה הזאת. הם הרגו את אחד הגיבורים דווקא *בתחילת* העונה! זה שהיה אמור למות בפעם הקודמת דווקא שרד. כנראה שהשחקן השני ביקש העלאה במשכורת או משהו. ותודה! 🙂

  3. לול, אוניברסיטת בר-מינן. (אמרה בפקאציות אופיינית).

     אחותך: מעולה 🙂  זה מזכיר לי שבזמנו, כשלמדתי ב"קמרה אובסקורה", ידיד שלמד איתי הציע לשנות את שם המקום ל"כמה-רע אובסקורה". זה בהחלט היה מוצדק.

  4. אבוי. צר לי לשמוע שאת עדיין מרגישה פויה. מקווה שהיום המצב ישתפר!
    (ומבטיחה לצרוב לך למחר את עונה 3 של ספוקס. הפעם בהצלחה!)

    אחותך: תודה, תודה ושוב תודה! את הקטנים הכי שווים בעולם! 🙂

  5. את עושה פה יחסי ציבור מצויינים לסדרה שעד היום לא הייתי מודעת לקיומה.
    אני רצה לברר את עניין העיניים. כחולות אמרנו?

    אחותך: כחולות לגמרי. ככה:

    http://i54.photobucket.com/albums/g115/agentredbeak/Ruperteyes.jpg

    וגם ככה:

    http://i54.photobucket.com/albums/g115/agentredbeak/Rupert4.jpg

  6. מקווה שתרגישי יותר טוב, וקולולו על ה-MA!
    😀

    אחותך: תודה! 🙂  דו"ח מפורט יותר על הטקס ההזוי יבוא בהמשך 😉


להשאיר תגובה

קטגוריות

