פורסם על ידי: vandersister | מאי 11, 2007

טרוריסטים מהסוג הגרוע ביותר

מסורת היא במשפחתינו שמדי יום שישי, בהרכבים שונים, אנו הילדים מתייצבים אצל ההורים לארוחה משותפת. לפעמים זו רק אני, לפעמים אחותי על בעלה וצאצאיה, לפעמים אחי ומשפחתו, ולפעמים כולנו ביחד, מה שיוצר ברדק רועש למדי הודות לנציגי הדור הבא.

אלא מאי? העונות מתחלפות להן, החום והאובך מכים במקומותינו, וזוהי שעתם הגדולה של החרקים למיניהם. פעם שאלתי את עמיתתי לעבודה ששבה מטיול קצר בחוץ לצורך ציד ארוחת צהריים, מה המצב שם בחוץ. תשובתה: "מזג אוויר של ברחשים". אתם מכירים את זה – חם, פיכס, טינופת, אי אפשר לנשום, אבל הברחשים, פשפשים, נמלים ושאר רמשים עושים חיים משוגעים. אבל הכי נורא… כן כן. ידידינו התיקנים. לא לגמרי ברור מה המנגנון שגורם לאנשים שפויים, אינטליגנטיים, בעלי כוח פיזי סביר, לחטוף פיק ברכיים מיצור בגודל 2-3 סנטימטר שאפשר להרוג במחי כפכף. אבל בואו נודה בזה, כולנו מפחדים. חרק אימתני אחד כזה בסלון הומה אדם, ומיד אפשר לראות שעטה היסטרית של גברים, נשים וטף לכל עבר, בצווחות "אמא'לה, ג'וק!!!!" עד שמישהו אמיץ במיוחד מתנדב לדרוך על היצור הזדוני או לרסס אותו למוות. אומרים שאחרי שואה גרעינית, רק הג'וקים ישרדו; אז לי אישית אין בעיה להיפטר מהם לפני שתיפול הפצצה. אחרי זה, כשכולנו נתפגר, הם יוכלו לצחוק עלינו כמה שהם רוצים. חוץ מזה, הדלאי לאמה אמר פעם שג'וקים הם גלגול נשמתם של אנשים שעשו מעשים רעים בחייהם, וזו הדרך שלהם לכפר על כך. אז בעצם אנחנו עושים מעשה טוב כשאנחנו משחררים את נשמתם המעונה! יכול להיות שבעצם זה לא היה הדלאי לאמה שאמר את זה, יכול להיות שזה סתם משהו שהמצאתי, אבל תודו שזה נשמע הגיוני. לא?…

על כל פנים, אמש גילתה אמא שלי לא אחד, אלא שני תיקנים בחדר האמבטיה שלהם. מספר ימים לפני זה, ג'וק אחר הבליח בחדר השינה של ההורים. "באמת צריך לעשות ריסוס", ממלמלת אמא אחת לשבועיים, במשך חצי השנה האחרונה. אז שאלתי היא זו: עד כמה זה נורא שאני ממש מהססת אם ללכת לארוחה המשפחתית מאימת הג'וקים? כבר רצחתי כמה מהם בחיי, אבל אני לא בדיוק "באפי קוטלת התיקנים", זה עולה לי בדמים מרובים ואחר כך אני רועדת כעלה נידף במשך שעה לפחות. הלם קרב, קוראים לזה, כמדומני. האמת היא שיש לי כאן תרסיס "רייד" משובח, אולי פשוט אביא אותו איתי לבית אמא? יודעים מה, עזבו. זה מסובך מדי. עדיף כבר להפיל פצצה גרעינית וככה לפתור את הבעיה. יש למישהו את הטלפון של אחמדיניג'אד?


Responses

  1. למה לך לחכות לאחמדינג'אד שיתחיל להפעיל את כל הצנטריפוגות האלה שלו כשיש לך כור גרעיני ממש כאן ליד הבית (אולי. אולי לא. אנחנו לא אומרים שיש. אנחנו גם לא אומרים שאין. אנחנו עמומים, כי זה מגניב להיות עמום, זה נותן לנו מימד מסתורי ומחוספס)?

    אני בכל חיי לא הרגתי ג'וק, ולא בגלל שאני במיוחד מפחד מהם אלא משום שאני מעדיף לתת לו לברוח אל מחוץ לטווח הראייה שלי מאשר להרוג אותו ולהתחיל לנגב את הנוזלים הפנימיים שלו מהנעל ומהרצפה.

    את הפילוסופיה הזו סיגלתי לעצמי משיר של יהודה אטלס:

    כשאמא רואה ג'וק
    תכף היא מתחילה לצרוח,
    אבל עד שאבא מגיע
    הוא תמיד מצליח לברוח.

    ואני כל פעם יודע
    שבכוונה הוא מתעכב,
    כי תמיד אחר־כך
    אין לו חשק לנגב.

  2. נו, אז בדיוק מהסיבה הזאת לי ולאח שלי היה בזמנו הסכם: הוא הורג את הג'וק, אני מגרדת את שרידי המנוח מהרצפה… לא שנהניתי ממלאכת הקרצוף, אבל לפחות יכולתי לישון בלילה. ואין לנו כור גרעיני, מה פתאום כור גרעיני? הגרעינים היחידים שיש בדימונה הם גרעינים שחורים. ואולי גם כמה פיסטוקים, אבל זהו.

  3. הפתרון – הדברה. אין מה לעשות; הבית מסריח לכמה שעות, שבמהלכן את תוהה ממה בדיוק מורכב חומר הריסוס ה"טבעי", אבל אח"כ את זוכה לשקט של שנה לפחות (מניסיון).

    נ.ב. סחתיין על הציטוט הכמעט מדויק שלי (אני די בטוחה שאמרתי שמדובר ב"מזג אוויר ברחשי"). 😉

  4. אפרוחית, אני מאשימה את האוזניים הזקנות שלי… השמיעה כבר לא מה שהיתה פעם…

  5. אני מסכימה עם גש"א – ריסוס עצבני בכל הבית, ואז שקט לכמה שבועות. כמובן שהכרחי לעשות זאת ולצאת מהבית לכמה שעות, כדי שלא תיחנקי למוות וגם לא תראי את הג'וקים מתרוצצים באופן כאוטי בעודם משתדלים למות באלגנטיות.

    הפתרון האידיאלי (שלא לומר ההומאני) מבחינתי הוא בכלל להרים אותם ולזרוק אותם מהחלון, אלא שאז הם נוטים לנסות ולטפס עלייך, וזה כבר דוחה. אז אין מנוס אלא לטבוח בהם. אלא שאני לא מוצאת את ה-K-40000 וכבר שבועיים שאני שוכחת לקנות חדש. ואמנם גם אין לי בעיה עם למעוך אותם עם נעל, אלא שמגעיל אותי בטירוף לגרד אותם מהרצפה. וממילא, הנעליים הן בעיה קלה בימים האחרונים (ראי פיסקא הבאה).

    עקב כל הסיבות שצוינו לעיל – אני משתדלת בימים האחרונים לחיות בדו-קיום עם הג'וק שמתגורר בארון הנעליים, ולכן יש איזה 4 זוגות נעליים באמצע הסלון שלי כדי שלא אצטרך להתקל בו. חיה ותן לחיות. זהו (אי אפשר להרוג ג'וקים עם נעליים שאוהבים).

  6. שרון, אני מעריצה אותך. מבחינתי אין דבר כזה דו-קיום עם ג'וק – זה או הוא, או אני… פעם ביליתי לילה שלם על השטיח בסלון (כשעוד גרתי עם ההורים) כי ג'וק השתלט לי על החדר. לא שוכחת, לא סולחת!… 👿

  7. ג\'וקים הם בסך הכל יצורים מגושמים, מסכנים, חסרי אונים ולא מזיקים. רחמיי נכמרים עליהם כשאני דורך עליהם. החארות האמיתיים הם היתושים שמזמזמים ועוקצים.
    הפתרון ליתושים: לישון עם מישהו שהיתושים אוהבים אותו יותר ממך. ככה הם עוזבים אותך בשקט, ועוקצים מישהו אחר…

  8. מה בדבר הדברה ביולוגית? יש לי שתי חתולות שעושות עבודה מעולה ונאמה. מאז שהן בבית, עוד לא נראה ג'וק חי מעבר ל-3 דקות (אלא אם הן ישנות, אבל זה לא נחשב).

  9. יוחאי, תצחק, אבל – היתושים משום מה תמיד מציקים לאבא שלי ולא נוגעים באמא. לא ברור. אולי לאבא יש דם מבציר טוב יותר?…

  10. הומר – הלוואי עלי. חתולתי פפריקה פעם מצאה ג'וק, ואז השתופפה במרחק מטר מהג'וק ויללה בקול, לאמור "אמא!! ג'וק!! תהרגי אותו מיד!" גם כן חיית פרא 😕

  11. צריך לעשות משהו עם החתולה שלך… שלי לא נותנות לכלום לעבור. הן סוגרות על החרק ומטפלות בו…

  12. והיא עוד חתולת חצר. מה זה? צריכים להיות חוקי אתיקה לחתולי חצר איפשהו – חתול חצר מכובד לא ישתפן בצורה כזאת! עצלנית קטנה ושעירה שכמותה.

  13. שלום לכולם:
    בקשר לתגובה למעלה של היתושים האמת הוא שהיתוש מחסל בני אדם שחסר להם B1 וכמובן שהריח של הגוף מושך גם…..
    אז שאלתי אליכם ושבאמת אין לי תשובה ואשמח לשמוע דיעות שונות ומשונות בתקווה להגיע לתשובה הנכונה,זה לא קשור אליכם אבל מעניין אותי ובאמת מעניין אותי למה ג'וק כאשר הוא מרוסס ומת נהפך על הגב שלו?

  14. שלום לכולם:
    בקשר לתגובה למעלה של היתושים האמת הוא שהיתוש מחסל בני אדם שחסר להם B1 וכמובן שהריח של הגוף מושך גם…..
    אז שאלתי אליכם ושבאמת אין לי תשובה ואשמח לשמוע דיעות שונות ומשונות בתקווה להגיע לתשובה הנכונה,זה לא קשור אליכם אבל מעניין אותי ובאמת מעניין אותי למה ג'וק כאשר הוא מרוסס ומת נהפך על הגב שלו?
    אשמח לשמוע תגובות גם במייל :baroshka_hi@walla.com

  15. שלום לכולם:
    בקשר לתגובה למעלה של היתושים האמת הוא שהיתוש מחסל בני אדם שחסר להם B1 וכמובן שהריח של הגוף מושך גם…..ובקשר לזה שאמר הג'וק לא מסוכן הוא טועה כי הג'וק נושך ומלא מחלות לא לשכוח איפה הוא מסתובב כל היום וזה בדוק…….
    אז שאלתי אליכם ושבאמת אין לי תשובה ואשמח לשמוע דיעות שונות ומשונות בתקווה להגיע לתשובה הנכונה,זה לא קשור אליכם אבל מעניין אותי ובאמת מעניין אותי למה ג'וק כאשר הוא מרוסס ומת נהפך על הגב שלו?


להשאיר תגובה

קטגוריות

