פורסם על ידי: vandersister | אפריל 1, 2007

יאללה, מי בא להתחתן?

להורים שלי יש עוזרת בית כבר שנים, הלא היא א. העשויה ללא חת, והיא מכירה אותי מגיל חמש בערך. כלומר גיל חמש שלי, לא שלה. על כל פנים, בימים טרופים אלה היא באה לעבוד גם אצלי מדי שבועיים בערך, כאשר כדורי האבק מאיימים להקים מדינה ריבונית משלהם.

והנה התקשרה אלי א. הבוקר בשביל להודיע שהיא מגיעה לביקור הדו-שבועי, והוסיפה גם דברי ברכה לחג. יש לציין ש- א. נוטה לדבר בשטף וללא סימני פיסוק, כך שההודעות נשמעות ממש כמו ציוצי ציפור. או צניפות סוס. או – איך קוראים לקול הזה שמשמיעים תרנגולי ההודו, מעין "גולוגולוגולוגולו" כזה?…

והרי הברכה שקיבלתי: "חג שמח מותק שיהיה לך רק טוב בחיי רק טוב והעיקר הבריאות זה הכי חשוב וגם בעזרת השם שיהיה לך זיווג טוב הכי טוב שיכול להיות תמצאי חתן בחור טוב ואולי בשנה הבאה נראה אותך מתחת לחופה".

ואולי גם לא, ציינתי.

"לא לא מותק בעזרת השם את תראי תמצאי מישהו חתן טוב תהיה לך חופה נהדרת וחג שמח מאמי רק אל תשכחי לקנות אקונומיקה כבר נגמר וגם מרכך כביסה רק בריאות מאמי אמן ביי".

אני שוקלת להתחתן עם בחור מבית טוב (הכי טוב וכולי) לפני הפעם הבאה ש- א. תבוא אלי לנקות. מצידי אפילו עם אחד מכדורי האבק. שיט, איפה אני אמצא אולם פנוי תוך שבועיים?…


Responses

  1. 4 מתוך 4….. 4 פוסטים שהעלו לי חיוך.
    ואני לא מהמפרגנים 🙂
    תמשיכי כך

  2. אולי תתחתני עם האקונומיקה?
    (לא, לא טוב. בדיוק נגמר)

  3. רב תודות למברכים ולמשדכים! :mrgreen:

  4. אוף. דרומי גנב לי את המילים ישר מהפה. חצוף! 😀

    חג שמח רק בריאות מאמי אמן ביי!


כתיבת תגובה

קטגוריות

